| Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior | |
|
|
|
Autor | Missatge |
---|
aragoniard
Nombre de missatges : 31 Registration date : 09/11/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dj Nov 22, 2007 8:08 pm | |
| Bai, de Josep Maria Isanta (lo mozet asesinau per estar nazionalista catalán) no ban fer garra menzión estes antifaxistas. Parixe estar que no yera uno de los suyos.....
Y no me biengaz de que no yera un asesinato de "claras" connotazions politicas. Cuan uns nazis ban matar a Ricardo Rodriguez en Costa Polvaranca as manis antifas tamien estión numerosas, y ixo sí que yera una baralla de pubs y tabiernas.....
Per Josep Maria no i abió garra antifa a madrit plorando por el. Talmen porque no yera un español antifa. De Aitor Zabaleta tampo no.... no yera uno de os suyos. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dt Nov 27, 2007 12:15 pm | |
| - aragoniard escrigué:
- Bai, de Josep Maria Isanta (lo mozet asesinau per estar nazionalista catalán) no ban fer garra menzión estes antifaxistas. Parixe estar que no yera uno de los suyos.....
Y no me biengaz de que no yera un asesinato de "claras" connotazions politicas. Cuan uns nazis ban matar a Ricardo Rodriguez en Costa Polvaranca as manis antifas tamien estión numerosas, y ixo sí que yera una baralla de pubs y tabiernas.....
Per Josep Maria no i abió garra antifa a madrit plorando por el. Talmen porque no yera un español antifa.
De Aitor Zabaleta tampo no.... no yera uno de os suyos. Quan van assassinar a en Pep Isanta se´n van fer actes i manifestacions, jo hi vaig participar....En Pep era un xaval de Berga que col.laborava habitualment al butlletí “El pèsol negre” i per tant molt proper als cercles llibertaris de Berga. Les circumstàncies del seu assassinat no van ser les mateixes i la reacció posterior tampoc, però dir ara que no era "antifa" o “de los suyos” és una bajanada....Et pensaves que en Pep era nacionalista unitari o quelcom semblant? em sembla que vas una mica perdut xato.... http://www.berguedallibertari.org/wordpress/?cat=14 La veritat es que no se el que van fer a Madrid, ni m´importa gaire, se el que ha passat ara i perque em vaig manifestar jo....si no et sembla bé, t´hi poses fulles. Salut. | |
|
| |
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Nov 30, 2007 2:22 am | |
| Noi, jo diria que l'Aragoniard té tota la raó. Potser no l'ha entès bé un dels dos.
Al Pep el van assassinar perquè era català. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Nov 30, 2007 5:45 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- Noi, jo diria que l'Aragoniard té tota la raó. Potser no l'ha entès bé un dels dos.
Al Pep el van assassinar perquè era català. Això no ho tinc tan clar, aquella escoria haurien apunyalat qualsevol que estiguès al concert sense demanar la seva identitat nacional....de tota manera ell diu "Lo mozet asesinau per estar nazionalista catalán", no era nacionalista, i encara que ho fos, el que el va matar no sabia si era anarquista, comunista o independentista, per a ell només era un "guarro" que estava a les festes alternatives.... Aquell tema va ser molt controvertit, penso que el més encertat va ser l´article que va escriure en Titot sobre els fets, quan tingui temps el busco i el penjo. | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Nov 30, 2007 5:49 pm | |
| Este? http://www.racocatala.cat/articles/7950 | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Nov 30, 2007 7:33 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
- Noi, jo diria que l'Aragoniard té tota la raó. Potser no l'ha entès bé un dels dos.
Al Pep el van assassinar perquè era català. Això no ho tinc tan clar, aquella escoria haurien apunyalat qualsevol que estiguès al concert sense demanar la seva identitat nacional....de tota manera ell diu "Lo mozet asesinau per estar nazionalista catalán", no era nacionalista, i encara que ho fos, el que el va matar no sabia si era anarquista, comunista o independentista, per a ell només era un "guarro" que estava a les festes alternatives.... Aquell tema va ser molt controvertit, penso que el més encertat va ser l´article que va escriure en Titot sobre els fets, quan tingui temps el busco i el penjo. Jo penso com el Noi. Qualsevol que hagues estat allà hagues pogut ser victima d'esta gentota només per portar uns pels, una roba o unes pintes concretes. Els objectius d'esta gentota eren los asistents als concert, li va tocar al Pep però hagues pogut ser qualsevol, independentment de que fos català, espanyol, comunista, anarquista... | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dl Des 03, 2007 1:05 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- Este?
[url=http://www.racocatala.cat/articles/7950 http://www.racocatala.cat/articles/7950[/quote[/url]] Ara que me´l miro, poder no em referia a aquest, era un on parlava de la utilització partidista que determinats col.lectius van fer de l´assassinat....potser no era d´en Titot. | |
|
| |
aragoniard
Nombre de missatges : 31 Registration date : 09/11/2006
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Des 07, 2007 3:48 am | |
| ¿Cuantas manis per Isanta a Madrit? ¿A Zaragoza?..... Res de res. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Dv Des 07, 2007 10:21 am | |
| - aragoniard escrigué:
- ¿Cuantas manis per Isanta a Madrit? ¿A Zaragoza?..... Res de res.
Ja t´he dit abans que me la sua el que facin a Madrid o a Tegucigalpa, jo se les raons per les que em vaig manifestar i prou... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior | |
| |
|
| |
| Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior | |
|