Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior

Ir abajo 
5 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDg Nov 18, 2007 9:03 pm

I la policia que semblaven nenes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 11:17 am

Jo hi era a la mani....Pero no vaig arribar a la conselleria, a la segona carrega a Plaça Catalunya vaig tocar el dos. Jo havia anat a manifestar-me contra les agressions feixistes no a barallar-me amb els mossos....

Els que surtien a la tele davant la conselleria no feien res perque si ataquen i s´hi separen, la gent els rodeja i cobren la paga extra abans de nadal...
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 2:24 pm

Aigs, no haig entés això d'atacar i separar-se...

Per cert, hi havia molt redskin? Mirant les imatges a la tele, algun comentari proper vaig sentir que deie "això és una manifestació de nazis, no?"
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 2:59 pm

ranciolí escrigué:
Aigs, no haig entés això d'atacar i separar-se...

Per cert, hi havia molt redskin? Mirant les imatges a la tele, algun comentari proper vaig sentir que deie "això és una manifestació de nazis, no?"

Si estan junts i tenen l´esquena coberta poden aguantar l´embat de la gent i protegir-se millor, en canvi si ataquen a la gent en aquell moment, com son menys, acaben rodejats i amb moltes possibilitats de rebre per totes bandes....no seria la primera vegada que passa.

Hi havia de tot, gairebé un miler de persones, però m´imagino que a l´hora de les garrotades els rapadets estan sempre pel mig.

Jo volia manifestar-me tranquilament, però darrerament estan aplicant la politica de no permetre cap manifestació pel centre de la "wonderful city" i envien els mossos a reventar-les.
No van deixar que la mani marxès amb normalitat en cap moment, fent tres "amagos" de carrega (la primera a Universitat abans que comences la manifestació i dues més a Catalunya) fins que a Fontanella van carregar amb les fugones per darrera des de Catalunya i pel davant des de Laietana, tapant els carrers adjacents i impedint que la gent puguès fugir, atonyinant a qualsevol que estiguès allà...el que va passar desprès ja ho heu vist per la tele.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 3:37 pm

El noi del sucre escrigué:
Jo hi era a la mani....Pero no vaig arribar a la conselleria, a la segona carrega a Plaça Catalunya vaig tocar el dos. Jo havia anat a manifestar-me contra les agressions feixistes no a barallar-me amb els mossos....

Els que surtien a la tele davant la conselleria no feien res perque si ataquen i s´hi separen, la gent els rodeja i cobren la paga extra abans de nadal...

Contra quines "agressions feixistes" et manifestaves? per alguna esdevinguda a Catalunya o potser per la baralla sagnat entre borratxos esdevinguda darrerament a la capital espanyola? Si és per aquesta darrera et veig un pèl espanyol, tu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 4:48 pm

cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
Jo hi era a la mani....Pero no vaig arribar a la conselleria, a la segona carrega a Plaça Catalunya vaig tocar el dos. Jo havia anat a manifestar-me contra les agressions feixistes no a barallar-me amb els mossos....

Els que surtien a la tele davant la conselleria no feien res perque si ataquen i s´hi separen, la gent els rodeja i cobren la paga extra abans de nadal...

Contra quines "agressions feixistes" et manifestaves? per alguna esdevinguda a Catalunya o potser per la baralla sagnat entre borratxos esdevinguda darrerament a la capital espanyola? Si és per aquesta darrera et veig un pèl espanyol, tu.

Les concentracions antifeixistes a França o Alemanya en memoria del jove assassinat a Madrid, també eren espanyolistes?
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDl Nov 19, 2007 4:58 pm

cat1714 escrigué:
Contra quines "agressions feixistes" et manifestaves? per alguna esdevinguda a Catalunya o potser per la baralla sagnat entre borratxos esdevinguda darrerament a la capital espanyola? Si és per aquesta darrera et veig un pèl espanyol, tu.

No va ser entre borratxos i no va ser una simple baralla, que hagi passat a Madrid no vol dir que no en passin de semblants aquí....per cert, et vas manifestar contra les agressions feixistes (O catalanòfobes, com deien els "unitaris"...) quan van matar en Josep Maria Isanta?....Jo si.
Tampoc ha sigut l´única agressió que s´ha produit darrerament i no a Madrid precisament
http://www.antifeixistes.org/ampli_noticia.php?id=171

Si em veus un pèl espanyol és que no em veus bé...
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 11:36 am

Home, entenc que et manifestis contra una agressió feixista al teu país (malgrat que a la manifestació s'hi infiltrin veritables feixistes de xoc), però manifestar-se per un acte esdevingut a 500 quilòmetres lluny ho trobo com si haguéssim de condemnar la darrera estomacada a un negre a Berlín per part de neonazis alemanys.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 11:37 am

esparver escrigué:
cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
Jo hi era a la mani....Pero no vaig arribar a la conselleria, a la segona carrega a Plaça Catalunya vaig tocar el dos. Jo havia anat a manifestar-me contra les agressions feixistes no a barallar-me amb els mossos....

Els que surtien a la tele davant la conselleria no feien res perque si ataquen i s´hi separen, la gent els rodeja i cobren la paga extra abans de nadal...

Contra quines "agressions feixistes" et manifestaves? per alguna esdevinguda a Catalunya o potser per la baralla sagnat entre borratxos esdevinguda darrerament a la capital espanyola? Si és per aquesta darrera et veig un pèl espanyol, tu.

Les concentracions antifeixistes a França o Alemanya en memoria del jove assassinat a Madrid, també eren espanyolistes?

Doncs sí, eren en solidaritat amb els companys antifeixistes ecspanyols. Per tant, eren espanyolistes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 12:28 pm

Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:05 pm

ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

les brigades internacionals al 36, les manifestacions internacionals contra l´execució de Sacco i Vanzetti, Ferrer i guardia, Puig i Antich, Mumia Abu Jamal, les brigades d´ajuda a Bosnia, les manifestacions contra la guerra d´Iraq....
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:14 pm

cat1714 escrigué:
Home, entenc que et manifestis contra una agressió feixista al teu país (malgrat que a la manifestació s'hi infiltrin veritables feixistes de xoc), però manifestar-se per un acte esdevingut a 500 quilòmetres lluny ho trobo com si haguéssim de condemnar la darrera estomacada a un negre a Berlín per part de neonazis alemanys.

Ningú t´obliga a solidaritzar-te ni a anar a cap manifestació...
Van pelar a un xaval de setze anys que anava a manifestar-se contra el feixisme, de la mateixa manera que aquí van matar en Guillem, en Roger i en Josep Maria i volia manifestar-me contra aquestes agressions, uns fets, que per desgràcia, s´estan repetint massa sovint.
Si tu dius que soc espanyol o espanyolista, doncs bé, és la teva opinió.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:56 pm

ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

una merda com un piano inventada per comunistes.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:57 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
Home, entenc que et manifestis contra una agressió feixista al teu país (malgrat que a la manifestació s'hi infiltrin veritables feixistes de xoc), però manifestar-se per un acte esdevingut a 500 quilòmetres lluny ho trobo com si haguéssim de condemnar la darrera estomacada a un negre a Berlín per part de neonazis alemanys.

Ningú t´obliga a solidaritzar-te ni a anar a cap manifestació...
Van pelar a un xaval de setze anys que anava a manifestar-se contra el feixisme, de la mateixa manera que aquí van matar en Guillem, en Roger i en Josep Maria i volia manifestar-me contra aquestes agressions, uns fets, que per desgràcia, s´estan repetint massa sovint.
Si tu dius que soc espanyol o espanyolista, doncs bé, és la teva opinió.

Només deia que se me'n fotia què fan a Madrid.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 1:59 pm

El noi del sucre escrigué:
ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

les brigades internacionals al 36, les manifestacions internacionals contra l´execució de Sacco i Vanzetti, Ferrer i guardia, Puig i Antich, Mumia Abu Jamal, les brigades d´ajuda a Bosnia, les manifestacions contra la guerra d´Iraq....

Sí, d'acord, però els bombardejos de l'OTAN sobre Belgrad van fer més que tota l'ajuda a Bòsnia.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 2:23 pm

cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

les brigades internacionals al 36, les manifestacions internacionals contra l´execució de Sacco i Vanzetti, Ferrer i guardia, Puig i Antich, Mumia Abu Jamal, les brigades d´ajuda a Bosnia, les manifestacions contra la guerra d´Iraq....

Sí, d'acord, però els bombardejos de l'OTAN sobre Belgrad van fer més que tota l'ajuda a Bòsnia.

mmmmmmm....però a quin preu? bombardejar població civil?...Els catalans tenim experiència directa del que significa això.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 3:31 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

les brigades internacionals al 36, les manifestacions internacionals contra l´execució de Sacco i Vanzetti, Ferrer i guardia, Puig i Antich, Mumia Abu Jamal, les brigades d´ajuda a Bosnia, les manifestacions contra la guerra d´Iraq....

Sí, d'acord, però els bombardejos de l'OTAN sobre Belgrad van fer més que tota l'ajuda a Bòsnia.

mmmmmmm....però a quin preu? bombardejar població civil?...Els catalans tenim experiència directa del que significa això.

L'ús de la força internacional va avançar el final de la guerra.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 5:11 pm

cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
El noi del sucre escrigué:
ranciolí escrigué:
Mmhhhh... i l'internacionalisme què deu ser, .ct?

les brigades internacionals al 36, les manifestacions internacionals contra l´execució de Sacco i Vanzetti, Ferrer i guardia, Puig i Antich, Mumia Abu Jamal, les brigades d´ajuda a Bosnia, les manifestacions contra la guerra d´Iraq....

Sí, d'acord, però els bombardejos de l'OTAN sobre Belgrad van fer més que tota l'ajuda a Bòsnia.

mmmmmmm....però a quin preu? bombardejar població civil?...Els catalans tenim experiència directa del que significa això.

L'ús de la força internacional va avançar el final de la guerra.

No dic que no, és un fet....però considero intolerable els bombardejos sobre població civil.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDt Nov 20, 2007 6:56 pm

cat1714 escrigué:
Només deia que se me'n fotia què fan a Madrid.


Els mateixos feixistes que nya a Madrid los tens a Catalunya, conectats i organitzats. Els mateixos partits feixistes de Madrid los tens a Catalunya, i arrepleguen la mateixa gent.

Esto cap de setmana se va eixir al carrer contra estos feixistes, que maten i apallicen la mateixa gent a Madrid o a Catalunya.
Calia eixir al carrer a fer-se sentir, a tot arreu. Jo personalment no coneixia al jove madrileny, però si que conec lo feixisme, massa, i contra ell vaig movilitzar-me, però no pas a Madrid, sino que vaig marxar al meu país perque vaig creure més oportú actuar allà.

He eixit al carrer i he actuat contra el feixisme moltes vegades i no he necessitat cap agressió o assassinat per fer-ho, però quan passen coses com la mort d'un menor d'edat, la gent está mes receptiva i cal concienciar que l'antifeixisme no és una lluita de quatre joves borratxos com tu has dit, sino que és un problema greu, que cause morts.
Les afirmacions que tu has fet només servisen per a donar total impunitat als assassins feixistes.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 11:14 am

Qui ens defensa dels militars?....una altra baralla de borratxos amb final sagnant?....Ah, no! que aquest noi era català....

********************************************************

Un noi del Masnou mor mes i mig després de ser apunyalat a Múrcia
14/11/2007 BETTY DOÑATE
La Policia Nacional investiga les circumstàncies de la mort d’un jove de 19 anys del Masnou que va perdre la vida un mes i mig després de ser apunyalat a la sortida d’un macroconcert a Múrcia. De moment, hi ha un detingut.
L’agressió va produir-se el passat 29 d’octubre al matí, a prop del municipi murcià de Mula, on la víctima havia assistit a un macroconcert. Segons fonts properes al cas, el jove tornava amb un cosí i uns amics a la seva tenda de campanya, quan un altre noi va apunyalar-lo a l’abdomen sense cap motiu. El jove va quedar ferit molt greu i va haver de ser ingressat a l’Hospital Virgen de La Arrixaca de Múrcia fins la matinada del passat dissabte 10 de novembre, quan finalment va morir.

El presumpte autor dels fets, un legionari madrileny de 20 anys, va ser detingut per la Guàrdia Civil el passat 3 de novembre a Almeria, on està destinat. Els primers dies de la seva detenció era en llibertat amb càrrecs. Però després de la mort del noi, ha passat a disposició judicial. El detingut assegura que és innocent.

Al Masnou, la notícia ha provocat una gran consternació. “El nano era molt conegut al Masnou i estem segurs que no hi va haver cap motiu polític en l’agressió”, afirma el regidor socialista Ernest Suñé. “Només podem dir que ha estat un fet lamentable i que l’Ajuntament dóna tot el seu suport a la família del noi”, afegeix.

Els familiars de la víctima són a l’espera de poder portar el cadàver al Masnou per incinerar-lo aquesta setmana. És previst que puguin fer-ho el cap de setmana, com a molt tard dilluns. Els pares del jove, B.M.B., agraeixen el suport rebut de l’Ajuntament de Mula, l'Hospital Virgen de La Arrixaca, així com la dels organitzadors del concert
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 2:01 pm

Era català aquest noi del Masnou, o bé era un colon espanyol drogoaddicte i makinero d'origen murcià que se n'havia anat de farra a la terra dels avantpassats?

Per cert, també condemnes amb el mateix èmfasi les hòsties que aquesta setmana una colla de patriotes bascos han fotut a una fatxa espanyola allà al País Basc?


Editat per darrera vegada per el Dc Nov 21, 2007 2:08 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 2:03 pm

esparver escrigué:
cat1714 escrigué:
Només deia que se me'n fotia què fan a Madrid.


Els mateixos feixistes que nya a Madrid los tens a Catalunya, conectats i organitzats. Els mateixos partits feixistes de Madrid los tens a Catalunya, i arrepleguen la mateixa gent.

Esto cap de setmana se va eixir al carrer contra estos feixistes, que maten i apallicen la mateixa gent a Madrid o a Catalunya.
Calia eixir al carrer a fer-se sentir, a tot arreu. Jo personalment no coneixia al jove madrileny, però si que conec lo feixisme, massa, i contra ell vaig movilitzar-me, però no pas a Madrid, sino que vaig marxar al meu país perque vaig creure més oportú actuar allà.

He eixit al carrer i he actuat contra el feixisme moltes vegades i no he necessitat cap agressió o assassinat per fer-ho, però quan passen coses com la mort d'un menor d'edat, la gent está mes receptiva i cal concienciar que l'antifeixisme no és una lluita de quatre joves borratxos com tu has dit, sino que és un problema greu, que cause morts.
Les afirmacions que tu has fet només servisen per a donar total impunitat als assassins feixistes.

Com vulguis, però la manera com s'ha fet la protesta a Barcelona els desacredita completament. Cridant més, trencant vidres i saquejant comerços no tenen pas més raó. Ja hi ha el codi penal per aplicar-lo a l'autor de l'homicidi. De pas, el codi penal també s'hauria d'aplicar al conseller d'Interior per haver impedit que la policia fes la feina ben feta.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 2:31 pm

cat1714 escrigué:
Era català aquest noi del Masnou, o bé era un colon espanyol drogoaddicte i makinero d'origen murcià que se n'havia anat de farra a la terra dels avantpassats?

Per cert, també condemnes amb el mateix èmfasi les hòsties que aquesta setmana una colla de patriotes bascos han fotut a una fatxa espanyola allà al País Basc?

Cat, no t´han dit mai bocamoll?...de vegades t´avances massa i fas apreciacions que podrien ser ofensives.
La meva companya treballa amb una persona de la seva familia, son gent del Masnou de tota la vida....Era un macroconcert que fan cada any on tocaven molts grups...va anar amb amics seus del poble i de València, el va apunyalar quan sortia del concert i tornaven a la tenda de campanya...la gent del seu poble comenten que potser l´assassí el va atacar perque els va sentir parlant català.

Si haguès sigut jo, fill d´andalusos, també seria un drogadicte colon que torna a la terra dels meus maleïts avantpassats? o un català apunyalat a traició?.....


Editat per darrera vegada per el Dc Nov 21, 2007 3:01 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 2:46 pm

cat1714 escrigué:
Com vulguis, però la manera com s'ha fet la protesta a Barcelona els desacredita completament. Cridant més, trencant vidres i saquejant comerços no tenen pas més raó. Ja hi ha el codi penal per aplicar-lo a l'autor de l'homicidi. De pas, el codi penal també s'hauria d'aplicar al conseller d'Interior per haver impedit que la policia fes la feina ben feta.

Veus, ara ens entenem...amb arguments. Tens raó en que molta gent anava calenta i van aconseguir que la manifestació quedès desacreditada. Ja he dit al principi que jo, i molta més gent, no vaig anar a barallar-me i vam marxar a la tercera carrega.
El que em sembla molt estrany és que amb el numero de furgones que envaien tot el centre de la ciutat només deixin 6 mossos davant la conselleria, i a la vegada permetin que la manifestació, despres de tres carregues per evitar que passès per Ronda Sant Antoni i la Rambla, arribi fins allà (ells mateixos la van dirigir...)...Un cop allà els exaltats fan la "feina fàcil" i la carrega brutal contra tota la manifestació ja està servida, desprès hi han grups que s´enfronten...i els ferits i els detinguts i la premsa....
Ja fa temps que hi ha una política de "tolerància cero" amb les manifestacions al centre de la ciutat que s´expressa amb "encapsulaments policials", manis rebentades, detencions abans de que comencin, etc....el nivell supera a l´epoca de la Valdecasas.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitimeDc Nov 21, 2007 3:33 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
Era català aquest noi del Masnou, o bé era un colon espanyol drogoaddicte i makinero d'origen murcià que se n'havia anat de farra a la terra dels avantpassats?

Per cert, també condemnes amb el mateix èmfasi les hòsties que aquesta setmana una colla de patriotes bascos han fotut a una fatxa espanyola allà al País Basc?

Cat, no t´han dit mai bocamoll?...de vegades t´avances massa i fas apreciacions que podrien ser ofensives.
La meva companya treballa amb una persona de la seva familia, son gent del Masnou de tota la vida....Era un macroconcert que fan cada any on tocaven molts grups...va anar amb amics seus del poble i de València, el va apunyalar quan sortia del concert i tornaven a la tenda de campanya...la gent del seu poble comenten que potser l´assassí el va atacar perque els va sentir parlant català.

Si haguès sigut jo, fill d´andalusos, també seria un drogadicte colon que torna a la terra dels meus maleïts avantpassats? o un català apunyalat a traició?.....

O.K.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Contenido patrocinado





Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Empty
MissatgeAssumpte: Re: Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior   Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Redéu, quin munt de púrria davant la conselleria d'Interior
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Redeu, quines coses...
» Quin avorriment...
» Protesta convergent davant la seu d'ERC
» Quin coi de programa dels collons
» Manifest davant el desgavell de RENFE-ADIF

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: