Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Kelme m´ha perdut com a client

Ir abajo 
+4
esparver
vigilantlentorn
ranciolí
El noi del sucre
8 participantes
AutorMissatge
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDv Feb 09, 2007 7:22 pm

Kelme m´ha perdut com a client Oleguer_ban

L'empresa Kelme ha rescindit el contracte amb el futbolista Oleguer Presas, a causa de la publicació de l'article La bona fe.

http://www.vilaweb.cat/www/mailobert?id=2262903
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDv Feb 09, 2007 9:03 pm

A mi no m'ha perdut, pos... flower
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDv Feb 09, 2007 9:08 pm

A mi ja no m´hi tenia, però m´ha fet gràcia...
Tornar a dalt Ir abajo
vigilantlentorn

vigilantlentorn


Nombre de missatges : 19
Registration date : 15/10/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 12:02 am

Home serà dificil fer-li boicot ja que ningú els comprava res abans d'això de l'Oleguer tampoc.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 10:14 am

Em sembla que ningú coneixia aquest contracte fins ara, fins i tot Kelme haurà sortit beneficiada de l´article.......
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 11:40 am

El noi del sucre escrigué:
Em sembla que ningú coneixia aquest contracte fins ara, fins i tot Kelme haurà sortit beneficiada de l´article.......
potser.... però moltes vegades flipo en la de marques que es poden veure a un concert "alternatiu"
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 12:05 pm

ranciolí escrigué:
però moltes vegades flipo en la de marques que es poden veure a un concert "alternatiu"

Quin tipus de marca? de Bambes, xandalls, jupes?...fins a cert punt és normal, la música implica unes tendències i aquestes moltes vegades s´identifiquen amb determinades marques.
Per molt "alternatiu" que siguis sempre has de consumir "marques", el sistema operatiu que fas servir, el cotxe que tens, la beguda que beus, el iogurt que menges....
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 12:15 pm

Parlo d'Adidas a un xandall o unes sabates.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 12:27 pm

ranciolí escrigué:
Parlo d'Adidas a un xandall o unes sabates.

Son tendències o modes, de fet jo tinc una marca de bambes preferides i gairebé sempre me les compro d´aquesta marca (no és adides ni Kelme)...això no passa només amb tendències musicals, en determinats ambients polítics també hi han marques típiques...
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 1:01 pm

No haig entés mai lo de comprar una marca per la marca. A veure, per exemple, jo acabo comprant moltes vegades Quechua. És la marca del Decathlon i deuen ser tan fill de putes com l'Adidas. Segur. No en tinc cap dubte. Però busco pressupostos baixos, que tingue certa qualitat, i el que tinc a mà és Decathlon. Però sens dubte, si trobara un substitut, se me'n refot si és Quechua.
En tot cas, Adidas, Reebok, Kelme... són marques que han relacionat lo seu nom en "comprar per tindre la marca". I els ha funcionat. Tant, que ha collat fins i tot entre alguns que se supose que haurien de tindre un pensament crític al respecte. no?
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 1:18 pm

ranciolí escrigué:
són marques que han relacionat lo seu nom en "comprar per tindre la marca". I els ha funcionat. Tant, que ha collat fins i tot entre alguns que se supose que haurien de tindre un pensament crític al respecte. no?

Si, es clar, però de vegades hi ha una determinada marca que t´agrada més, les bambes que jo utilitzo son més cares que les del "mercadillo" o el Pullandbear però em duren molt més....és cert que la gent compra una marca determinada perque "toca" i al final semblen tots fotocopies.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 6:28 pm

ranciolí escrigué:
No haig entés mai lo de comprar una marca per la marca. A veure, per exemple, jo acabo comprant moltes vegades Quechua. És la marca del Decathlon i deuen ser tan fill de putes com l'Adidas. Segur. No en tinc cap dubte. Però busco pressupostos baixos, que tingue certa qualitat, i el que tinc a mà és Decathlon. Però sens dubte, si trobara un substitut, se me'n refot si és Quechua.
En tot cas, Adidas, Reebok, Kelme... són marques que han relacionat lo seu nom en "comprar per tindre la marca". I els ha funcionat. Tant, que ha collat fins i tot entre alguns que se supose que haurien de tindre un pensament crític al respecte. no?

Home, unes bambes adidas, reebok o kelme sempre donen mes confiança que no pas unes marca la craba del mercat. Al menys a jo sempre m'han durat més unes de marca.
Bambes adidas, per exemple, ne tens a 150€ i a 35€ a l'Unipreus de Lleida, i la diferència tan gran és perque les unes son d'esta temporada i les altres de la pasada, per tant la marca no va sempre unida a un preu desorbitat.
Jo personalment si compro marques, no es per tindre-la, que se m'en fot, sino per la qualitat que suposadament oferixen.

En tot cas, a un concert "alternatiu" pots veure marques molt més cares que adidas o nike. Saps quant poden costar unes botes DrMarteens, una jupa bona, roba de fredperri, de lonsdale, de merc....?
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 8:05 pm

Però qui porte les Adidas se supose que és lo mateix tipus de persona anti mc-donalds o anti coca-cola, no?
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 8:35 pm

ranciolí escrigué:
Però qui porte les Adidas se supose que és lo mateix tipus de persona anti mc-donalds o anti coca-cola, no?

Si, i lo mateix que té una tele Sony o Panasonic, un mp3 Apple, un ordinador en Windows, un movil 3G, una play station, un cotxe que marxe en gasolina, se gaste 10 talegos en porros i speed lo cap de setmana i quan està malalt pren medicaments d'una farmacèutica que arrase l'Amazones o té preus imposibles de pagar al Tercer Mon.
El Capital va guanyar fa molt, Ranciolí.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDs Feb 10, 2007 9:00 pm

Ieeeee, alto....! Recorda el que havia dit
Cita :
No haig entés mai lo de comprar una marca per la
marca. A veure, per exemple, jo acabo comprant moltes vegades Quechua.
És la marca del Decathlon i deuen ser tan fill de putes com l'Adidas.
Segur. No en tinc cap dubte. Però busco pressupostos baixos, que tingue
certa qualitat, i el que tinc a mà és Decathlon. Però sens dubte, si
trobara un substitut, se me'n refot si és Quechua.
En tot cas,
Adidas, Reebok, Kelme... són marques que han relacionat lo seu nom en
"comprar per tindre la marca". I els ha funcionat. Tant, que ha collat
fins i tot entre alguns que se supose que haurien de tindre un
pensament crític al respecte. no?
Estic criticant la marquitis. I crec que no serie descabelllat pensar que en Adidas "pagues marca". Com qui pague marca en un iPod. En un Mac d'Apple
podríem parlar-ne, perquè no conec en profunditat los Mac i no sé si és comprar marca (i segur que hi ha un sector dels que el compren que ho fan per la mançana) o hi ha "més" coses diferents de la marca. En los iPod, fins i tot llixgo als fans d'Apple que pagues més per un aparell de menys qualitat, i qeu en una altra marca el tindries.D'ordinador en Windows no estem parlant de marca. Estem parlant d'usabilitat ;-) Lo mòbil 3G és diferent de qui es compre una cosa perquè té pasta i no sap què fer-la (ne conec molts) i qui se'l compre perquè sap lo que és. De videoconsoles, ni puta idea. Lo cotxe que marxe en gasolina ma paix que és un tema que no quadre en lo que parlava, que són les marques. I el que es gaste 10 talegos en porros
i speed lo cap de setmana i quan està malalt pren medicaments d'una
farmacèutica que arrase l'Amazones o té preus imposibles de pagar al
Tercer Mon, pos, com ja havia dit, no haig entrat a criticar a les marques per la seua ètica en lo món mundial. Les criticava per una altra cosa. Per l'aparent discrepància entre un discurs i comprar Adidas o anar al McDonalds. A vore si m'entens.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDg Feb 11, 2007 12:57 am

ranciolí escrigué:
Ieeeee, alto....! Recorda el que havia dit
Estic criticant la marquitis. I crec que no serie descabelllat pensar que en Adidas "pagues marca".


Mmmm, no t'entenc bé del tot.

A veure, critiques la marquitis, ok, però quan dius:"qui porte les Adidas se supose que és lo mateix tipus de persona anti mc-donalds o anti coca-cola" ja estàs criticant mes coses que la marquitis, no?


Cita :
Com qui pague marca en un iPod. En un Mac d'Apple
podríem parlar-ne, perquè no conec en profunditat los Mac i no sé si és comprar marca (i segur que hi ha un sector dels que el compren que ho fan per la mançana) o hi ha "més" coses diferents de la marca. En los iPod, fins i tot llixgo als fans d'Apple que pagues més per un aparell de menys qualitat, i qeu en una altra marca el tindries.D'ordinador en Windows no estem parlant de marca. Estem parlant d'usabilitat ;-) Lo mòbil 3G és diferent de qui es compre una cosa perquè té pasta i no sap què fer-la (ne conec molts) i qui se'l compre perquè sap lo que és. De videoconsoles, ni puta idea. Lo cotxe que marxe en gasolina ma paix que és un tema que no quadre en lo que parlava, que són les marques.

Ok, entesos.




Cita :
I el que es gaste 10 talegos en porros
i speed lo cap de setmana i quan està malalt pren medicaments d'una
farmacèutica que arrase l'Amazones o té preus imposibles de pagar al
Tercer Mon, pos, com ja havia dit, no haig entrat a criticar a les marques per la seua ètica en lo món mundial. Les criticava per una altra cosa. Per l'aparent discrepància entre un discurs i comprar Adidas o anar al McDonalds. A vore si m'entens.


Mmmmm, pensave que criticaves McDonalds i Cocacola per la seua ètica en lo mon mundial.

Crec que no t'entenc :-S Vols dir que en mcdonals i cocacola també pagues marca? El menjar de mcdonalds és una puta merda, no crec que ningú hi vaigue per "aparentar" ni per vacilar de menjar al mcdonals i la cocacola, en la pepsi, és evident que son los unics refrescos de cola que valen la pena.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDg Feb 11, 2007 2:18 am

Em fa l'efecte que guanyaran molts clients mesetaris.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDg Feb 11, 2007 12:03 pm

cat1714 escrigué:
Em fa l'efecte que guanyaran molts clients mesetaris.
Sens dubte.
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDg Feb 11, 2007 8:40 pm

cat1714 escrigué:
Em fa l'efecte que guanyaran molts clients mesetaris.
A la meseta pasan del Presas coma de minjar merda.
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDg Feb 11, 2007 8:42 pm

esparver escrigué:


En tot cas, a un concert "alternatiu" pots veure marques molt més cares que adidas o nike. Saps quant poden costar unes botes DrMarteens, una jupa bona, roba de fredperri, de lonsdale, de merc....?

Si, si, pero las camisas Ben Sherman m'han durat més de 10 ans...

Eip, lo millor, tenir contactos a Casp.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDl Feb 12, 2007 1:01 pm

esparver escrigué:
ranciolí escrigué:
Ieeeee, alto....! Recorda el que havia dit
Estic criticant la marquitis. I crec que no serie descabelllat pensar que en Adidas "pagues marca".


Mmmm, no t'entenc bé del tot.

Tranqui esparver, és en ranci... ja el coneixem... el cas és no baixar del burro.

Ranci, compra-t'en unes de la salomon, millors que les quechua.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDl Feb 12, 2007 1:07 pm

Rondinaire escrigué:
Ranci, compra-t'en unes de la salomon, millors que les quechua.
A on se venen i a quin preu?
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitimeDl Feb 12, 2007 2:12 pm

ranciolí escrigué:
Rondinaire escrigué:
Ranci, compra-t'en unes de la salomon, millors que les quechua.
A on se venen i a quin preu?

A qualsevol botiga, fins i tot a les grans superfícies a les que hi vas a comprar

Preu, com tot, depén de quina vulguis comprar.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Kelme m´ha perdut com a client Empty
MissatgeAssumpte: Re: Kelme m´ha perdut com a client   Kelme m´ha perdut com a client Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Kelme m´ha perdut com a client
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Elladan, que vas una mica perdut
» Per 48 vots s'ha perdut l'alcaldia de Fraga?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: