Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Elladan, que vas una mica perdut

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitimeDc Nov 29, 2006 2:30 pm

Cita :

At 9:23 AM, Elladan said…

A la franja al català tothom li diu català, no valencià com al país Valencià ni de cap altre manera.
http://franja.blogspot.com/2004/10/la-comarca-de-casp-baix-arag.html#c116478863965173461
Tornar a dalt Ir abajo
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitimeDc Nov 29, 2006 5:25 pm

ranciolí escrigué:
Cita :
At 9:23 AM, Elladan said…
A la franja al català tothom li diu català, no valencià com al país Valencià ni de cap altre manera.
http://franja.blogspot.com/2004/10/la-comarca-de-casp-baix-arag.html#c116478863965173461
Collons, peró que esteu registrant tota la xarxa buscant-me o que?

Bé i aquest cop que passe ara. No es veritat?

Com es que s'ha borrat el comentari del blog?

I ara resulte que m'ha entrat spam als meus fòrums, cosa que mai havie passat, segur que es per haveri posat el link aquest del nick.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitimeDc Nov 29, 2006 7:22 pm

Elladan escrigué:
ranciolí escrigué:
Cita :
At 9:23 AM, Elladan said…
A la franja al català tothom li diu català, no valencià com al país Valencià ni de cap altre manera.
http://franja.blogspot.com/2004/10/la-comarca-de-casp-baix-arag.html#c116478863965173461
Collons, peró que esteu registrant tota la xarxa buscant-me o que?

Bé i aquest cop que passe ara. No es veritat?

Com es que s'ha borrat el comentari del blog?

I ara resulte que m'ha entrat spam als meus fòrums, cosa que mai havie passat, segur que es per haveri posat el link aquest del nick.
Ui, sí, sí, no ho estàs notant que és com si tot lo món voltare al voltant teu?
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitimeDc Nov 29, 2006 8:07 pm

Ranci, no li faces això que jo en el seu cas em "jinyaria"... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitimeDj Nov 30, 2006 1:14 pm

Ha ha.... pos no és tant difícil bounce
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Elladan, que vas una mica perdut Empty
MissatgeAssumpte: Re: Elladan, que vas una mica perdut   Elladan, que vas una mica perdut Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Elladan, que vas una mica perdut
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Una mica de resum dels premis de la Franja de Ponent
» Per 48 vots s'ha perdut l'alcaldia de Fraga?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: