| Debate sobre la franja en Aragón tv | |
|
+6Xabip Rondinaire cat1714 ebrenc ranciolí Trasmoz 10 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dv Oct 27, 2006 1:09 pm | |
| Déu meu, kin nivell de frikisme! | |
|
| |
Xabip
Nombre de missatges : 193 Localisation : Basque Far West Registration date : 06/09/2006
| |
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dv Oct 27, 2006 1:49 pm | |
| Esparver, la podrieu fer com a versió del "Holliday in Cambodia" dels Dead Kennedys, "vacaciones en Citruenigo"... | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dv Oct 27, 2006 4:05 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- Esparver, la podrieu fer com a versió del "Holliday in Cambodia" dels Dead Kennedys, "vacaciones en Citruenigo"...
Ei, que aquesta lletra (i música) no és meua, és del nou disc dels Lendakaris Muertos, 100% recomanat. "Punk radical basc", patateru i vuitanteru, però al 2006. http://www.gordiscos.com/ficha_soporte.php?id_articulo=1953 | |
|
| |
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dg Oct 29, 2006 9:14 pm | |
| L'últim disco de ser Se habla español, no? Ja rutla per la mula. jejejeje | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dg Oct 29, 2006 10:40 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- L'últim disco de ser Se habla español, no? Ja rutla per la mula. jejejeje
Si, Se habla español, ja fa dies que hi rutlle | |
|
| |
Xabip
Nombre de missatges : 193 Localisation : Basque Far West Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 11:35 am | |
| Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara. www.bandabatxoki.net | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 12:11 pm | |
| [quote="Xabip"]Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara. Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans. | |
|
| |
Xabip
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 12:40 pm | |
- Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.
Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans. Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts, i a la banda Batxoki jo els vaig poder veure dissabte al Aiarako Gazte eguna a Urduña. Va estar de pm. Després hi van tocar els Habeas Corpus, i ja per a acabar va tocar un grup d'aquests "verbeneros" que es diu Amaiur, i va ser d'allò més curiós veure sortir a cantar al tio de Habeas Corpus la de "No hay tregua" de Barricada amb una trikitixa per darrere. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 1:07 pm | |
| [quote="Xabip"] - El noi del sucre escrigué:
- ]
Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts,. Clar, només en queden dos...Feia broma, jo també segueixo grups moderns...:-)... Els Habeas estan molt bé, tenen un directe contundent, però m´agrada més Kuraia. | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:32 pm | |
| [quote="El noi del sucre"] - Xabip escrigué:
- Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.
Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.
Los RIP eren los mes grans, tot i que los Cicatriz també eren molt bons. I ja que en parlem, mireu quin tresor m'hai comprat esto cap de setmana. Tot per menys de 50€!!! Done gust fer negoci en los germans grans dels amics. | |
|
| |
Xabip
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:38 pm | |
| [quote="esparver"][quote="El noi del sucre"] - Xabip escrigué:
Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.
Los RIP eren los mes grans, tot i que los Cicatriz també eren molt bons. I ja que en parlem, mireu quin tresor m'hai comprat esto cap de setmana. Tot per menys de 50€!!! Done gust fer negoci en los germans grans dels amics. | |
|
| |
Xabip
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:41 pm | |
| | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:43 pm | |
| Ostia, el Sakalerria Punk amb els mítics Virus De Rebelion...Txorromorro, Vomito, Korroskada, carai! quines ballaruques m´hi havia fet jo amb aquest disc... Aaaaaaaaaah! i el Zona Especial Norte, amb RIP i Eskorbuto...si és de la primera edició, aquest disc val molta pasta.
Editat per darrera vegada per el Dl Oct 30, 2006 3:48 pm, editat 2 cops en total | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:43 pm | |
| [quote="El noi del sucre"] - Xabip escrigué:
- El noi del sucre escrigué:
- ]
Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts,. Clar, només en queden dos...Feia broma, jo també segueixo grups moderns...:-)... Els Habeas estan molt bé, tenen un directe contundent, però m´agrada més Kuraia. Jul de RIP va fer Txapelpunk i despres, en lo bateria i Evaristo de La Polla van fer The Kagas, que està prou bé. Me paix que a Gatillazo també hi toque, lo baixista. Però res comparat en los RIP, clar. Enamorado de la muerte acústica i en piano no té rival. :-D | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:51 pm | |
| - esparver escrigué:
- Però res comparat en los RIP, clar. Enamorado de la muerte acústica i en piano no té rival. :-D
Jo els vaig veure abans de que morís el cantant i recordo tot el concert amb la pell de gallina... Si us agraden, el DVD que van treure fa poc és imprescindible. | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:54 pm | |
| - Xabip escrigué:
- Ostia quin recull!!!
Ah! i de regal, el video Zuzenenan 91.01.19 dels Hertzainak, que tampoc no te preu. Lo capde que torne al poble, ja em te preparats el Kortatu, l'Estado de las Cosas i l'Azken guda dantza (censurat). Ara vull l' Inadaptados de Cicatriz, el HIESari aurre egiten de RIP i el Pon un idiota en tu vida de Naste borraste (bonissims!!), però costen una pasta!! | |
|
| |
Xabip
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:59 pm | |
| Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 3:59 pm | |
- Ostia, el Sakalerria Punk amb els mítics Virus De Rebelion...Txorromorro, Vomito, Korroskada, carai! quines ballaruques m´hi havia fet jo amb aquest disc...
Aaaaaaaaaah! i el Zona Especial Norte, amb RIP i Eskorbuto...si és de la primera edició, aquest disc val molta pasta. Si si, és de la primera edició. I el NG roi és d'Oihuka, primera edició també. Els hai comprat al germà d'un amic que deu de tindre 30 i molts anys. | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 4:03 pm | |
| [quote="Xabip"]Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! | |
|
| |
esparver
| |
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 4:06 pm | |
| - Xabip escrigué:
- Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets!
Quan vaig començar a sentir interés per la música el Rock Radical basc manava, també hi havien els Decibelios, que m´agradaven molt...El curiós és que a diferència de la majoria de la gent a mi encara m´agraden aquells discos. Esparver, quina enveja! jo també vull aquests viníls... | |
|
| |
esparver
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 5:40 pm | |
- Quan vaig començar a sentir interés per la música el Rock Radical basc manava, també hi havien els Decibelios, que m´agradaven molt...El curiós és que a diferència de la majoria de la gent a mi encara m´agraden aquells discos.
Esparver, quina enveja! jo també vull aquests viníls... He, he, he, aquests vinils me'ls ficare a la tomba. Jo vaig descobrir la música en aquests vinils. Un dia a l'escola, fa 9 o 10 anys, un amic me va dir que em dixarie uns discos de son germà que eixiven unes estraletes i cantaven en basc i m'hi va portar exactament aquests mateixos 7 discos, que ara per fí son meus. Quins balls mos vam fotre en los amics al saló de casa en la cançó del Torero dels Korroskada. https://www.youtube.com/watch?v=4SCLTABquqo Jo ja vaig arribar tard al rock radical basc, quan tenive edat d'anar a concerts, ja nomes ne quedaven la polla i poc mes, però son grups mítics que no pasen de moda. | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
Nombre de missatges : 245 Localisation : Dejos de Cagira Registration date : 14/10/2006
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv Dl Oct 30, 2006 6:10 pm | |
| El mio german se va trovar el disco de Korroskada al portal de casa nuestra fa 18 ans. El mejor siempre será el equipo local... | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv | |
| |
|
| |
| Debate sobre la franja en Aragón tv | |
|