| Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó | |
|
+7Trasmoz Elladan Joannòt d'Òstariz El noi del sucre esparver Rondinaire cat1714 11 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 7:12 pm | |
| Collons, també són festes al meu poble!! XD I s'ompli de catalanots... però la pregunta de fons és... tu esparver, que te sents aragonès o català? | |
|
| |
Elladan
Nombre de missatges : 161 Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya Registration date : 08/10/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 8:55 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- A mi com se reorganitzi Espanya me la pela, jo amb la soberània pels Països Catalans ja tinc prou...
Doncs lamento dirte que no existeixen. | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 9:00 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- Collons, també són festes al meu poble!! XD I s'ompli de catalanots... però la pregunta de fons és... tu esparver, que te sents aragonès o català?
Que mania teneis los independestistas con ser una cosa o la otra, si al final todos somos ciudadanos del mundo (pero españoles, claro) Ara en serio, jo: | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
Nombre de missatges : 245 Localisation : Dejos de Cagira Registration date : 14/10/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 10:21 pm | |
| Jibo que nivelaço Quino yera el "gobernador" de Ribagorça quan Aragón va "esdevenir" reino?
Juas jaus, se hi selebra l'11 de septiembre?
Cago'n dena quina maravilla de post.
I per sierto, amés del correus, guarda que llibres lliges! | |
|
| |
Elladan
Nombre de missatges : 161 Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya Registration date : 08/10/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 11:18 pm | |
| - Joannòt d'Òstariz escrigué:
- Jibo que nivelaço
Quino yera el "gobernador" de Ribagorça quan Aragón va "esdevenir" reino?
I per sierto, amés del correus, guarda que llibres lliges! Ribagorça era un comtat per tant la manave un comte, fàcil eh? I si vas a http://www.franjadeponent.cat/11s2004.htm veuràs que aquest 11 de setembre una representació de la Franja de Ponent va ser la primera en fer l’ofrena floral a Rafael Casanova. | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dt Oct 24, 2006 11:36 pm | |
| - Elladan escrigué:
- I si vas a http://www.franjadeponent.cat/11s2004.htm veuràs que aquest 11 de setembre una representació de la Franja de Ponent va ser la primera en fer l’ofrena floral a Rafael Casanova.
Aaaahhhh, ara ho entenc. Vigila no t'aufegues en tant de fum, que a ixa pàgina el venen a sacs. "En la franja que follón! Ahí viene Guillem Chacón Mucha estelada veras, la moto te venderan! Si no te lo quieres creer, eres un fascista aragonés si no te lo quieres creer, eres un fascista aragonés. Botes de humo, botes de humo!!" Mira tu, la nova cançó de l'estiu dels Marzelinos Muertos. | |
|
| |
ranciolí
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 12:56 am | |
| - Elladan escrigué:
- http://www.franjadeponent.cat/11s2004.htm veuràs que aquest 11 de setembre una representació de la Franja de Ponent va ser la primera en fer l’ofrena floral a Rafael Casanova.
Aixina que tu vas molt per la Franja... | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
Nombre de missatges : 245 Localisation : Dejos de Cagira Registration date : 14/10/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 1:01 am | |
| - Elladan escrigué:
- Joannòt d'Òstariz escrigué:
- Jibo que nivelaço
I per sierto, amés del correus, guarda que llibres lliges! Ribagorça era un comtat per tant la manave un comte, fàcil eh? I si vas a http://www.franjadeponent.cat/11s2004.htm veuràs que aquest 11 de setembre una representació de la Franja de Ponent va ser la primera en fer l’ofrena floral a Rafael Casanova. Ben, ara només cal sabre qui yera el siñor Conde, oi? Jibo, pasa-te una mica més pela Franja pero pela de verdat. Te ferà ben. | |
|
| |
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 1:29 am | |
| Pero a vore, companys principatins, de veritat creieu que a la Franja mouran un dit per passar de ser perifèria en Aragó a passar a ser perifèria d'una Catalunya Gran (fins al moment imaginada)? Com vols partir la conca del Cinca partint de criteris lingüístics? No veus que això que la llengua fa nació només se ho creuen dins del Principat? (I lo bé que els va, conyes a part, per a obtenir la seua cohesió interior!!) Ah!, i si lo de fer accions per tal de crear una nova comunitat autònoma nord-occidental va a més... a qui n'hi ha un que en ti ganes. | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 1:47 am | |
| Elladan (o algu altre que ho conega), quan pugues, a vere si em pots trobar algun mapa de l'extensió actual d'allò que es considera Urgell (suposo que deu ser l'extensió del comtat, vaja, no ho sé). | |
|
| |
Elladan
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 4:26 am | |
- Elladan escrigué:
- Joannòt d'Òstariz escrigué:
- Jibo que nivelaço
I per sierto, amés del correus, guarda que llibres lliges! Ribagorça era un comtat per tant la manave un comte, fàcil eh? I si vas a http://www.franjadeponent.cat/11s2004.htm veuràs que aquest 11 de setembre una representació de la Franja de Ponent va ser la primera en fer l’ofrena floral a Rafael Casanova.
Ben, ara només cal sabre qui yera el siñor Conde, oi?
Jibo, pasa-te una mica més pela Franja pero pela de verdat. Te ferà ben. Ai coi que per la de veritat també m'hi passo. Anem sovint a la ciutat de Fraga a comprar, sobretot la fruita, perqué ens surt més barat. Ara ja hem podeu explicar la gran aragonesitat de Fraga. Anem a veure des de la conquesta als musulmans no va ser sempre del bisbat de Lleida? No s’hi va parlar i si parle català per la major part de la població (percentatge que si s’ha reduït es pel gran numero de temporeros que tenen)? No va formar part de la vegueria de Lleida? Després dels reis de la corona no va ser del comte del Pallars? | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 4:34 am | |
| - Elladan escrigué:
- Anem a veure des de la conquesta als musulmans no va ser sempre del bisbat de Lleida? No s’hi va parlar i si parle català per la major part de la població (percentatge que si s’ha reduït es pel gran numero de temporeros que tenen)? No va formar part de la vegueria de Lleida? Després dels reis de la corona no va ser del comte del Pallars?
Però, per exemple, què ti a vere Calaceit an Lleida? Estàs parlant de la Franja com un tot (...que ja és dir!) i passes per alt força singularitats del Matarranya, com ara això del bisbat, de formar part del Pallars... | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 9:28 am | |
| - Elladan escrigué:
- El noi del sucre escrigué:
- A mi com se reorganitzi Espanya me la pela, jo amb la soberània pels Països Catalans ja tinc prou...
Doncs lamento dirte que no existeixen. Ja, i la Franja com a realitat "lleidatana" si, no?....xiquet t´estàs fent un embolic.... Països Catalans és un concepte socio-històric que agrupa els diferents territoris de llengua catalana, si tu no el veus, ja és problema teu. La Franja no és només Fraga, company... | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 9:51 am | |
| - ebrenc escrigué:
- de veritat creieu que a la Franja mouran un dit per passar de ser perifèria en Aragó a passar a ser perifèria d'una Catalunya Gran (fins al moment imaginada)?
Ara mateix son perifèria d´una perifèria d´una perifèria de la Comunitat Europea....I si que el mouran per a ser una perifèria de la teva imaginada "comunitat autònoma" que a la vegada serà una perifèria d´una perifèria de la Comunitat Europea....no em facis riure company. - ebrenc escrigué:
Com vols partir la conca del Cinca partint de criteris lingüístics? Qui ho vol fer això?...només em preocupen els municipis de llengua catalana i penso que son ells qui haurien de decidir. - ebrenc escrigué:
No veus que això que la llengua fa nació només se ho creuen dins del Principat? (I lo bé que els va, conyes a part, per a obtenir la seua cohesió interior!!) La nació la fan les persones i els referents que escullen per a conformar-se com a tal...au, ves a un altre amb aquesta milonga. - ebrenc escrigué:
Ah!, i si lo de fer accions per tal de crear una nova comunitat autònoma nord-occidental va a més... a qui n'hi ha un que en ti ganes. Una pregunta, ets espanyolista?...aquesta obsessió amb les comunitats autonomes.... | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 12:04 pm | |
| La franja és tal, la franja és qual, la franja és pasqual ... quin avorriment!! | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 12:25 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
- La franja és tal, la franja és qual, la franja és pasqual ... quin avorriment!!
Doncs canvia de fòrum...barrufet! | |
|
| |
ranciolí
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 2:11 pm | |
| - Elladan escrigué:
- Ai coi que per la de veritat també m'hi passo. Anem sovint a la ciutat de Fraga a comprar, sobretot la fruita, perqué ens surt més barat. Ara ja hem podeu explicar la gran aragonesitat de Fraga. Anem a veure des de la conquesta als musulmans no va ser sempre del bisbat de Lleida? No s’hi va parlar i si parle català per la major part de la població (percentatge que si s’ha reduït es pel gran numero de temporeros que tenen)? No va formar part de la vegueria de Lleida? Després dels reis de la corona no va ser del comte del Pallars?
I totes estes coses te les expliquen les que venen fruita? Collons, com ne són d'il·lustrades... Has mirat de preguntar-los si celebren l'onze de setembre o el dotze d'octubre? | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 4:16 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- Elladan escrigué:
- Ai coi que per la de veritat també m'hi passo. Anem sovint a la ciutat de Fraga a comprar, sobretot la fruita, perqué ens surt més barat. Ara ja hem podeu explicar la gran aragonesitat de Fraga. Anem a veure des de la conquesta als musulmans no va ser sempre del bisbat de Lleida? No s’hi va parlar i si parle català per la major part de la població (percentatge que si s’ha reduït es pel gran numero de temporeros que tenen)? No va formar part de la vegueria de Lleida? Després dels reis de la corona no va ser del comte del Pallars?
I totes estes coses te les expliquen les que venen fruita? Collons, com ne són d'il·lustrades... Has mirat de preguntar-los si celebren l'onze de setembre o el dotze d'octubre? Amen. | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 4:25 pm | |
| - Elladan escrigué:
Ai coi que per la de veritat també m'hi passo. Anem sovint a la ciutat de Fraga a comprar, sobretot la fruita, perqué ens surt més barat. Ara ja hem podeu explicar la gran aragonesitat de Fraga. Anem a veure des de la conquesta als musulmans no va ser sempre del bisbat de Lleida? No s’hi va parlar i si parle català per la major part de la població (percentatge que si s’ha reduït es pel gran numero de temporeros que tenen)? No va formar part de la vegueria de Lleida? Després dels reis de la corona no va ser del comte del Pallars? Quan arrive a comprene el caracter britanico de Jamaica t'explicarè la catalanidat de Fraga. Si, conquistadas el mesmo diasa. Açò ye normal, no va estar al bispau de Astorga, si més no Tortosa yera del Arqubispau de Çaragoça... i no pienso que cap persona hu faga servir per demandar la suya aragonesidat. Si que malos que son els temporers i que buens els capellans, ye cllaro. Ara ya calrà parllar de la catalanidat d'Urgell i Pallars, oi? | |
|
| |
Elladan
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 6:53 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- Elladan escrigué:
I totes estes coses te les expliquen les que venen fruita? Collons, com ne són d'il•lustrades... Has mirat de preguntar-los si celebren l'onze de setembre o el dotze d'octubre? No, no m'ho han explicat ells. Això es història, quan vaig a la franja no parlo amb la gent d’allí n'hi d’història ni de política. Compro fruita de vegades visito alguna cosa i poca cosa més. | |
|
| |
Elladan
| |
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 6:57 pm | |
Quan arrive a comprene el caracter britanico de Jamaica t'explicarè la catalanidat de Fraga. mmmmm....no és comparable una cosa amb l´altra...podries explicar l´Aragonesitat de les comarques xurres?... | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 7:23 pm | |
| D'acord, Elladan. I, El noi del sucre, senzillament: passo de contestar-te si m'has de tractar amb este poc respecte amb què ho fas. I no sóc espanyoliste, ans sóc partidari de fer el canal de la Manxa: | |
|
| |
Xabip
Nombre de missatges : 193 Localisation : Basque Far West Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 7:30 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- D'acord, Elladan.
I, El noi del sucre, senzillament: passo de contestar-te si m'has de tractar amb este poc respecte amb què ho fas. I no sóc espanyoliste, ans sóc partidari de fer el canal de la Manxa:
Company, m'has deixat la casa sota l'aigua d'eixe canal. Hauria de ser una miqueta més estret. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó Dc Oct 25, 2006 7:33 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- passo de contestar-te si m'has de tractar amb este poc respecte amb què ho fas.
Si em dius on t´he faltat el respecte, no tinc problema en rectificar i demanar-te disculpes. Però no se que és el que t´ha pogut ofendre, ja que en cap moment ha sigut la meva intenció. Salut. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó | |
| |
|
| |
| Franco va voler incorporar les terres de Lleida a l'Aragó | |
|