| Les peludes de Lleida | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 4:28 pm | |
| Noi, no coneixeràs pas cap pelut d'aquestes peludes de Lleida? La ciutat està empastifada amb aquests cartells i amb uns altres on surt anunciat el concert acústic de Ràbia + Potser el senyor bisbe en coneix alguna. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 5:15 pm | |
| Així de primeres no en coneixo cap, hi ha alguna de bon veure...El concert s´havia de fer el Dissabte a la Falcata i al final es farà divendres 14 a "La Maranya" que em sembla que es un centre social que està allà al costat, no hi he estat mai. Si t´animes fes-m´ho saber. | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 6:29 pm | |
| .ct, què vols dir, que n'hi ha alguna que té sang ribagorçana? :-P Escolta, i així en privat... cal fotre ties en pilota per a reclamar drets de la dona? Ho trobo contradictori. No? | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 6:45 pm | |
| Només cal llegir, senyoritu. elles decideixen sobre el seu cos... i deicideixen mostrar pit i cuixa | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 6:57 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- .... cal fotre ties en pilota per a reclamar drets de la dona? Ho trobo contradictori. No?
La propera vegada et posaran a tu ensenyant el melindro... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 8:53 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- .ct, què vols dir, que n'hi ha alguna que té sang ribagorçana? :-P
Escolta, i així en privat... cal fotre ties en pilota per a reclamar drets de la dona? Ho trobo contradictori. No? No hi tinc cap relació amb aquesta colla de peludes trinxeraires. Tret d'una que potser és veïna meva... Són més aviat de la corda del Noi que meva. Rescato dues imatges d'arxiu: | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 9:07 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- Així de primeres no en coneixo cap, hi ha alguna de bon veure...El concert s´havia de fer el Dissabte a la Falcata i al final es farà divendres 14 a "La Maranya" que em sembla que es un centre social que està allà al costat, no hi he estat mai. Si t´animes fes-m´ho saber.
Home, no veig clar que la meva integritat física no resulti malparada si hi faig cap. Ara, si les llogues com a gogós potser faré un pensament. | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dj Feb 28, 2008 9:34 pm | |
| Rondi, maquetunet, que ja m'entens. Per decidir, fins i tot se pot decidir ser esclau i que et valoron per la mida del pit. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida Dv Feb 29, 2008 10:25 am | |
| [quote="cat1714"] Home, no veig clar que la meva integritat física no resulti malparada si hi faig cap. quote] Et puc passar com a ajudant meu i gaudiràs d´immunitat diplomàtica.. ... et faré afinar la guitarra... No fas un gra massa? Tu mateix volies quedar per anar a la falcata. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Les peludes de Lleida | |
| |
|
| |
| Les peludes de Lleida | |
|