| Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... | |
|
+2El noi del sucre Rondinaire 6 participantes |
Autor | Missatge |
---|
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 6:59 pm | |
| de l'e-noticies - Cita :
- Veïns de Sabadell han denunciat que "la matinada del 30 d'octubre, cap a les dues de a matinada, al carrer Montserrat van produir-se diversos aldarulls provocats per un neonazi. En Pau, un veí que es trobava a un habitatge que havia estat apedregat diversos cops les últimes setmanes per part de grups d'ultradreta, va sortir al carrer en sentir soroll. Un cop fora va trobar-se davant de diversos agents de la policia nacional. Van dir-li que es retirés. En Pau va voler explicar la situació, però abans que pogués acabar li van demanar que s'identifiqués. Ell en va demanar els motius, no havia fet res i només tenia la intenció de col·laborar, però els cinc agents del Cos Nacional de Policia tampoc no el van deixar acabar, i de forma agressiva i sense cap motiu el van llençar a terra, on el van immobilitzar durant uns minuts mentre
l'apallissaven brutalment. Posteriorment el van lligar de mans i peus i el van llençar de mala manera dins el cotxe, del qual el van haver de treure i després tornar-lo a posar ja que no podia respirar. Un cop dins el cotxe, diversos veïns van posar-se davant del vehicle, que sense cap tipus de mirament va arrencar, posant en perill la integritat física dels veïns". | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 7:03 pm | |
| Entre polis i feixistes...Que collons passa al vallès?... | |
|
| |
aragonum
Nombre de missatges : 444 Localisation : Comitum Barcinonensium Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 7:13 pm | |
| La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 7:15 pm | |
| - aragonum escrigué:
- La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats.
Aquesta conclusió de socioleg de fireta la podria haver signat en Cat...Em temo que no és tan senzill. | |
|
| |
aragonum
Nombre de missatges : 444 Localisation : Comitum Barcinonensium Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 9:10 pm | |
| Home, si l'eminent sociòleg del fòrum no diu res i vaig perdre lo títol de filòleg de fira, alguna cosa hauré de fer, no?
Tamién podria prenzipiar a charrar en aragonés ta que os maistros d'aragonés que mos leyen me corrichan as erradas. Qué te fa mas goyo, mozet? | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dt Oct 03, 2006 9:27 pm | |
| - aragonum escrigué:
- Home, si l'eminent sociòleg del fòrum no diu res i vaig perdre lo títol de filòleg de fira, alguna cosa hauré de fer, no?
Home el títol "de fira" te´l donen amb el diari gratuï que reparteixen cada matí a la porta del metro...Es fàcil d´aconseguir... - aragonum escrigué:
Tamién podria prenzipiar a charrar en aragonés ta que os maistros d'aragonés que mos leyen me corrichan as erradas. Qué te fa mas goyo, mozet? El català ja el domines prou bé...prova amb l´aragonès. | |
|
| |
ilerget
Nombre de missatges : 86 Registration date : 20/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dc Oct 04, 2006 7:12 pm | |
| Collons tu! ja no me n'enrecordava que encar volaven cossos de policia de l'ocupació per Catalunya, perquè jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida. Per sort! Amb aquests actes demostren el que són, forces d'ocupació. | |
|
| |
aragonum
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dc Oct 04, 2006 8:48 pm | |
| - ilerget escrigué:
- jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida.
Collons, si que ets jovenet!! | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dc Oct 04, 2006 9:12 pm | |
| | |
|
| |
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dc Oct 04, 2006 10:45 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- aragonum escrigué:
- La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats.
Aquesta conclusió de socioleg de fireta la podria haver signat en Cat...Em temo que no és tan senzill. Parlant de signar coses, avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 10:16 am | |
| - cat1714 escrigué:
- avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país.
Podries penjar-lo a veure i el signo jo... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 10:24 am | |
- cat1714 escrigué:
- avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país.
Podries penjar-lo a veure i el signo jo... Au, té. http://hemeroteca.e-noticies.com/edicio-1651/eleccions/nacionalisme-desquerres-9677.html A més a més, aquest ciudad-ano té pinta de "pelut" | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 10:48 am | |
| Gràcies...amb els primers paràgrafs n´he tingut prou, no el signo:
"La nació cultural és una fal·làcia"...Com a anarquista, si ho fos, hauria de saber que Bakunin defenia les nacions culturals contra els imperis estatals.
"és que un manobre català se sent més identificat amb un manobre andalús o alemany que amb un empresari català."....
Aquest argument és més vell que la picor i ja no cola, ells mateixos quan veuen la selecció espanyola, els toros o Eurovision, se senten més aprop dels empresaris del barri de Salamanca que dels obrers de la selecció contraria...també ho podriem dir del genere o de l´homosexualitat: jo com a obrer homosexual m´hauria de sentir més aprop s´un obrer homofob que d´un burgès gay, no?...Au, ves!...
Aquest tiu és un hippi espanyolista. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 11:15 am | |
- Gràcies...amb els primers paràgrafs n´he tingut prou, no el signo:
Ja m'ho pensava. Però fins que no vaig arribar al final i vaig veure qui era, no pensava pas que fos de la colla del Boadella. ;-) | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 11:27 am | |
| - cat1714 escrigué:
-
Però fins que no vaig arribar al final i vaig veure qui era, no pensava pas que fos de la colla del Boadella. ;-) Se´ls veu d´una hora lluny, s´amaguen darrera d´un cosmopolitisme de manual que ni se´l creuen ni practiquen... | |
|
| |
ilerget
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 6:57 pm | |
| - aragonum escrigué:
- ilerget escrigué:
- jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida.
Collons, si que ets jovenet!! encara no arrivo als 18, pero de poc. | |
|
| |
aragonum
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dj Oct 05, 2006 8:17 pm | |
| Q bonic... I pensar que el Cat o el Rondi podrien ser tons pares... aaaaai | |
|
| |
ilerget
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Dv Oct 06, 2006 5:20 pm | |
| - aragonum escrigué:
- Q bonic... I pensar que el Cat o el Rondi podrien ser tons pares... aaaaai
Dons aixo es bo que hi aixo gen de totes les edats | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... | |
| |
|
| |
| Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... | |
|