esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Dg Nov 15, 2009 1:32 pm | |
| Al rader concert que han feit a Madrit i vaig disfrutar com un nen petit. Bon grup i gent de puta mare. Foc a la barraca! | |
|
Rondi Invitat
| Assumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Dv Nov 20, 2009 1:07 pm | |
| I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!! |
|
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Dt Abr 06, 2010 2:42 pm | |
| - Rondi escrigué:
- I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!!
- Metre i seixanta cinc centimetres. - No, al Vallès només treballo. Ara visc al Poble Sec i encara no tinc fills. - N´hi havia moltes noies, però allò més semblant a una groupie va ser l´Esparver...portava el cabell llarg i va estar molta estona amb el guitarrista. :-) Salut | |
|
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Dt Abr 20, 2010 5:59 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- Rondi escrigué:
- I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!!
- Metre i seixanta cinc centimetres. - No, al Vallès només treballo. Ara visc al Poble Sec i encara no tinc fills. - N´hi havia moltes noies, però allò més semblant a una groupie va ser l´Esparver...portava el cabell llarg i va estar molta estona amb el guitarrista. :-)
Salut Doncs ja va sent hora que comencis a procrear. L'esparver encara és un pelut? pensava que amb els anys maduraria | |
|
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Dt Abr 20, 2010 6:48 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
Doncs ja va sent hora que comencis a procrear.
L'esparver encara és un pelut? pensava que amb els anys maduraria Doncs si, ja em toca. Madurar és de burgesos...jaja | |
|
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre | |
| |
|