Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Anit vaig estar en lo Noi del Sucre

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitimeDg Nov 15, 2009 1:32 pm

Al rader concert que han feit a Madrit i vaig disfrutar com un nen petit.
Bon grup i gent de puta mare.

Foc a la barraca!
Tornar a dalt Ir abajo
Rondi
Invitat




Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitimeDv Nov 20, 2009 1:07 pm

I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!!
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitimeDt Abr 06, 2010 2:42 pm

Rondi escrigué:
I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!!

- Metre i seixanta cinc centimetres.
- No, al Vallès només treballo. Ara visc al Poble Sec i encara no tinc fills.
- N´hi havia moltes noies, però allò més semblant a una groupie va ser l´Esparver...portava el cabell llarg i va estar molta estona amb el guitarrista. :-)

Salut
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitimeDt Abr 20, 2010 5:59 pm

El noi del sucre escrigué:
Rondi escrigué:
I? és tan petit com sembla a les fotos? s'ha aburgesat des de què viu al vallès, amb caseta i fills? ny'havia grupis follables? coi, explica't millor!!

- Metre i seixanta cinc centimetres.
- No, al Vallès només treballo. Ara visc al Poble Sec i encara no tinc fills.
- N´hi havia moltes noies, però allò més semblant a una groupie va ser l´Esparver...portava el cabell llarg i va estar molta estona amb el guitarrista. :-)

Salut

Doncs ja va sent hora que comencis a procrear.

L'esparver encara és un pelut? pensava que amb els anys maduraria Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_rr
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitimeDt Abr 20, 2010 6:48 pm

Rondinaire escrigué:

Doncs ja va sent hora que comencis a procrear.

L'esparver encara és un pelut? pensava que amb els anys maduraria Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_rr

Doncs si, ja em toca.

Madurar és de burgesos...jaja
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Empty
MissatgeAssumpte: Re: Anit vaig estar en lo Noi del Sucre   Anit vaig estar en lo Noi del Sucre Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Anit vaig estar en lo Noi del Sucre
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: