| Querellas de amor | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
cacaodelafacao
Nombre de missatges : 1 Registration date : 26/03/2008
| Assumpte: Querellas de amor Dc Mar 26, 2008 2:55 am | |
| El burlador de Sevilla, de Tirso de Molina
Acto I
(En la playa de Tarragona. Sale TISBEA, pescadora, con una caña de pescar en la mano.)
TISBEA: [...] En pequeñuelo esquife, ya en compañía de otras, tal vez al mar le peino la cabeza espumosa.
Y cuando más perdidas querellas de amor forman, como de todos río, envidia soy de todas. ____________________________________
En parlen…
Toni Hermoso: Lo cacao de la FACAO: Fascism in La Franja (in english) Blog Mireia: Lo cacao de la FACAO Marc: Causes nobles Purnas: Lo cacao de la Facao (n’aragonés) i Lo cacao de la Facao (en castellano) La Franja: Denuncien pressions per mostrar les relacions entre la FACAO i l’extremadreta Lullaby in black & white: Al costat de casa Twitter Cacaodelafacao: Cacaodelafacao Joseba: M’he liao Carles Barrull: Lo cacao de la FACAO Ciceró Pascual: Denunciant Poper: Lo cacao de la FACAO Raons que rimen: Enllaços recomanats X Jordi Gomara: Els ‘blaveros’ i feixistes també poblen La Franja Jordina Freixanet: A la FACAO, hi ha molt CACAU… | |
|
| |
aragonum
Nombre de missatges : 444 Localisation : Comitum Barcinonensium Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dc Mar 26, 2008 3:18 am | |
| Niguitós espero la continuació.
Encara que me pareix que este teatre se quedarà en sainete i ni tan sols arribarà a ball de salvatges. | |
|
| |
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dc Mar 26, 2008 11:46 am | |
| Salut (que encara en tinc) i República (que ha de venir)! | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Querellas de amor Ds Mar 29, 2008 6:49 pm | |
| Hom m'ha insinuat que hi ha una altra persona que ja pot preparar el petate per anar a declarar. | |
|
| |
aragonum
Nombre de missatges : 444 Localisation : Comitum Barcinonensium Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Ds Mar 29, 2008 9:44 pm | |
| Esta nit no fan el ¿Dónde estás corasón? a la 3 espanyola?
Me pareix que tb és un programa d'estos on la gent vol guanyar popularitat a base de carregar la justícia en tontades.
Lo miraré a vore si diuen algo. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dl Mar 31, 2008 11:00 am | |
| - cat1714 escrigué:
- Hom m'ha insinuat que hi ha una altra persona que ja pot preparar el petate per anar a declarar.
De l´entorn de Neopatria?... | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dl Mar 31, 2008 12:24 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
- Hom m'ha insinuat que hi ha una altra persona que ja pot preparar el petate per anar a declarar.
De l´entorn de Neopatria?... Hi ha quelcom més enllà? | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dl Mar 31, 2008 1:41 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
- El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
De l´entorn de Neopatria?... Hi ha quelcom més enllà? Potser, aquí no es l´únic lloc on es parla dels cacaus.... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dl Mar 31, 2008 2:11 pm | |
| M'ensumo que deuen haver llegit un blog en aragonès (hi ha l'enllaç més amunt)... | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Querellas de amor Dl Mar 31, 2008 3:38 pm | |
| Ja em perdonareu, però quan llegeixo això - Cita :
- M'he fet fotre perquè pensava que hauria pogut dir això davant de cada pregunta que volguessin fer, i no, així han enllestit ràpid i no he pogut saber res del que em preguntarien.
em pregunto si esteu ben informats | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Querellas de amor | |
| |
|
| |
| Querellas de amor | |
|