Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Vau veure ahir Caçadors de paraules?

Ir abajo 
+2
El noi del sucre
esparver
6 participantes
AutorMissatge
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 7:31 pm

Ahir hi van parlar de la Franja. Va estar bé, l'ùnic que haguesen pogut estudiar-se una miqueta la palatalització de la L i no escriure coses com pianxa o posibie.

Si algú se ho va perdre: http://www.tv3.cat/videos/322099
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 7:41 pm

Em va agradar, però el vaig trobar una mica superficial.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 8:21 pm

Home... no és un programa científic, sinó d'entreteniment cultural. i la durada (no arriba a 30 minuts) tampoc no dóna per gaire més
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 9:06 pm

Em va agafar mal de ventre quan la mestra dels collons va haver de dir "Franja d'Aragó" a la pobra canalla.

El presentador, un carallot, com la dona que confon Franja amb Falange.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDt Mar 18, 2008 10:59 pm

cat1714 escrigué:
Em va agafar mal de ventre quan la mestra dels collons va haver de dir "Franja d'Aragó" a la pobra canalla.


Haahahahahha, sabía que ho diries Very Happy . Segurament t'haurà agradat mes la cançó del final, que diu allò de "moure la marca cap a la dreta".

I de l'Antón Abad que en fem? Paredó, suposo.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 12:43 am

esparver escrigué:
cat1714 escrigué:
Em va agafar mal de ventre quan la mestra dels collons va haver de dir "Franja d'Aragó" a la pobra canalla.


Haahahahahha, sabía que ho diries Very Happy . Segurament t'haurà agradat mes la cançó del final, que diu allò de "moure la marca cap a la dreta".

I de l'Antón Abad que en fem? Paredó, suposo.

Em va agradar la lletra de la jota que cantaven les xiques fragatines. L'Abad parla clar, tot i que es pensa que és aragonès.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 10:55 am

cat1714 escrigué:
Em va agafar mal de ventre quan la mestra dels collons va haver de dir "Franja d'Aragó" a la pobra canalla.

Quan ho vaig sentir, em vaig enrecordar de tu...
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 10:58 am

esparver escrigué:


I de l'Antón Abad que en fem? Paredó, suposo.

Doncs l´Antón aquest em va agradar com va parlar i el tros de cançó que va sonar, miraré d´aconseguir alguna cosa seva.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 2:04 pm

cat1714 escrigué:
esparver escrigué:
cat1714 escrigué:
Em va agafar mal de ventre quan la mestra dels collons va haver de dir "Franja d'Aragó" a la pobra canalla.
Haahahahahha, sabía que ho diries Very Happy . Segurament t'haurà agradat mes la cançó del final, que diu allò de "moure la marca cap a la dreta".
I de l'Antón Abad que en fem? Paredó, suposo.
Em va agradar la lletra de la jota que cantaven les xiques fragatines. L'Abad parla clar, tot i que es pensa que és aragonès.

La lletra de la jota, diu, de les xiques fragatines

Rai que "pense que és aragonès", si tots tinguessin clar quina és la seva llengua i que no es pot renunciar a ella, ja farien prou
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDc Mar 19, 2008 2:41 pm

Entenc que et pots pensar que ets aragonès, després d'anys d'aculturació a escola i després amb els mitjans de comunicació de l'enemic.

Ara bé, que tinguis clar que la teva llengua és la catalana i que no hi vols renunciar, i al mateix temps sentir-se aragonès (és a dir tot allò que nega el pa i la sal a la teva llengua) ho trovo de síndrome d'Estocolm.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
aragoniard

aragoniard


Nombre de missatges : 31
Registration date : 09/11/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDs Mar 29, 2008 2:01 am

Qui "niega lo pan y la sal" no son los aragoneses, sino los españols.

Que delera que tienes con fer-nos españols.

Visca l'Antón Abad, Visca Aragó !!!
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDs Mar 29, 2008 10:52 pm

aragoniard escrigué:
Qui "niega lo pan y la sal" no son los aragoneses, sino los españols.

Que delera que tienes con fer-nos españols.

Visca l'Antón Abad, Visca Aragó !!!

Parlant d'"Aragó" em referia només a l'administració regional espanyola de Saragossa, que no mou un dit per oficialitzar la meva llengua en la part de Catalunya administrada per Aragó.

No tinc cap mania de fer-vos espanyols. Això que diré ara no és amb ànim d'ofendre. Els aragonesos a Aragó sou una minoria nacional a punt de l'extinció. Saps prou bé que de cada 4 aragonesos (administrativament parlant), 3 i mig són nacionalment espanyols i al·lèrgics a tot allò que soni a diferent de la llengua espanyola.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDg Mar 30, 2008 6:46 am

No digues estes coses que m'emociono.

Deu ser que mos fem grans: ans no hagueres dissociat mai entre aragonès i espanyol.


claca
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitimeDg Mar 30, 2008 10:47 am

aragonum escrigué:
No digues estes coses que m'emociono.

Deu ser que mos fem grans: ans no hagueres dissociat mai entre aragonès i espanyol.


claca

La dissociació l'he feta sempre. Per això, normalment, uso el terme "hispanoaragonès" per diferenciar-lo de "aragones".
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Contenido patrocinado





Vau veure ahir Caçadors de paraules? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vau veure ahir Caçadors de paraules?   Vau veure ahir Caçadors de paraules? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vau veure ahir Caçadors de paraules?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Hi ha paraules que no lliguen
» A veure si us integreu...

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: