Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Si volem, podrem

3 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714

Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 11:36 am

Si volem, podrem 08022811
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre

Nombre de missatges : 778

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 1:20 pm

El que passa és que les "democràcies homologables" reconeixen les autodeterminacions que els interessa i donen suport a estats opresors per la mateixa raó i sinó que li preguntin a kurds, palestins o txetxens....Jo sempre he sigut favorable a l´autodeterminació de kosovo però els Països occidentals amb EEUU al davant han demostrat amb el seu doble raser que els pobles els importen ben poc....
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDj Feb 28, 2008 9:17 pm

El noi del sucre escrigué:
El que passa és que les "democràcies homologables" reconeixen les autodeterminacions que els interessa i donen suport a estats opresors per la mateixa raó i sinó que li preguntin a kurds, palestins o txetxens....Jo sempre he sigut favorable a l´autodeterminació de kosovo però els Països occidentals amb EEUU al davant han demostrat amb el seu doble raser que els pobles els importen ben poc....

Doncs jo trobo que solidaritzar-se amb txetxens, palestins i kurds no ajuda gaire a la causa de la llibertat de Catalunya. Els catalanets som solidaris amb totdéu menys amb el nostre país.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 10:29 am

cat1714 escrigué:

Doncs jo trobo que solidaritzar-se amb txetxens, palestins i kurds no ajuda gaire a la causa de la llibertat de Catalunya. Els catalanets som solidaris amb totdéu menys amb el nostre país.

Això em recorda els platejaments del pesat aquell de la Plana Alta dient que haviem de donar suport a l´estat d´Israel...Els catalans hem de ser solidaris amb nosaltres mateixos i la nostra questió nacional, desprès amb la resta de causes nacionals tant siguin les que hi dona suport els EEUU com les que no. A mi el que em fot és el doble raser de les potencies occidentals, sempre amb interessos darrera que no tenen res a veure amb l´alliberament dels pobles.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 11:54 am

Quan tindrem l'Estat Català, si vols ja podrem ser la mare Teresa de Calculta i ser solidaris amb totes les causes [perdudes] de la Humanitat. Mentrestant, la feina és a casa, i no a fora.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 1:22 pm

cat1714 escrigué:
Quan tindrem l'Estat Català, si vols ja podrem ser la mare Teresa de Calculta i ser solidaris amb totes les causes [perdudes] de la Humanitat. Mentrestant, la feina és a casa, i no a fora.

És una manera de veure-ho, però això no té res a veure amb el que he críticat referent a l´article.
Seguint el que em dius ja podries treure tots els enllaços a organitzacions nacionalistes d´altres pobles de la teva web, almenys fins que tinguem un Estat propi...que no som santa Teresa.....Smile
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 1:26 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:

És una manera de veure-ho, però això no té res a veure amb el que he críticat referent a l´article.
Seguint el que em dius ja podries treure tots els enllaços a organitzacions nacionalistes d´altres pobles de la teva web, almenys fins que tinguem un Estat propi...que no som santa Teresa.....Smile

La tinc un pèl abandonada la web. Potser sí que l'hauria de refer aquella pàgina.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire

Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitimeDv Feb 29, 2008 1:45 pm

Solidaritat internacionalista és diu d'això... o allò que esmenta el refrany espanyol- del qual no conec un referent en català- de "mal de muchos, consuelo de tontos"
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

Si volem, podrem Empty
MissatgeAssumpte: Re: Si volem, podrem   Si volem, podrem Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Si volem, podrem
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: