| Construïm la Catalunya democràtica | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Construïm la Catalunya democràtica Dt Feb 05, 2008 3:46 pm | |
| | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dt Feb 05, 2008 5:13 pm | |
| | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dt Feb 05, 2008 7:08 pm | |
| S'ha de ser curt de mires per veure en l'integrisme islàmic un problema per a la "catalunya catalana" | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dt Feb 05, 2008 7:35 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
- S'ha de ser curt de mires per veure en l'integrisme islàmic un problema per a la "catalunya catalana"
Amagat darrera aquest lema el que hi ha és islamofòbia i populisme barato. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dt Feb 05, 2008 11:03 pm | |
| Veig que amb una dosi d'UNCatina es desperta el fòrum. | |
|
| |
El noi del sucre
| |
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 11:55 am | |
| Jo no sóc pas islamofòbic, ans al contrari. Però penso que s'hauria d'aplicar la llei de partits a determinats imams instal·lats a Catalunya. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 12:02 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- Jo no sóc pas islamofòbic, ans al contrari. Però penso que s'hauria d'aplicar la llei de partits a determinats imams instal·lats a Catalunya.
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 12:36 pm | |
| Encara no hi ha partits islamistes a este país... difícil aplicar-los la legislació vigente... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 12:58 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
- Jo no sóc pas islamofòbic, ans al contrari. Però penso que s'hauria d'aplicar la llei de partits a determinats imams instal·lats a Catalunya.
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. mmm... no m'agrada barrejar en el mateix sac bisbes i imams eixelebrats (el plural és per a tots dos col·lectius). Els primers fa temps que han abandonat l'apologia de la violència. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 12:59 pm | |
| - ranciolí escrigué:
- Encara no hi ha partits islamistes a este país... difícil aplicar-los la legislació vigente...
A Lleida, segons informa la premsa d'avui, els moros del carrer del Nord han creat un sometent. Ara creen la milícia i després deurà venir el partit. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 1:14 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. mmm... no m'agrada barrejar en el mateix sac bisbes i imams eixelebrats (el plural és per a tots dos col·lectius). Els primers fa temps que han abandonat l'apologia de la violència. Això de moment, als EEUU hi ha cristians que posen bombes i creen milicies.....en tot cas han abandonat l´apologia de la violència física, però la violència verbal la segueixen exercint a la COPE. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 1:16 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- ranciolí escrigué:
- Encara no hi ha partits islamistes a este país... difícil aplicar-los la legislació vigente...
A Lleida, segons informa la premsa d'avui, els moros del carrer del Nord han creat un sometent. Ara creen la milícia i després deurà venir el partit. No em crec gaire el que diu la premsa sobre això...és un tema recurrent pel sensacionalisme. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 2:41 pm | |
- cat1714 escrigué:
- cat1714 escrigué:
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. mmm... no m'agrada barrejar en el mateix sac bisbes i imams eixelebrats (el plural és per a tots dos col·lectius). Els primers fa temps que han abandonat l'apologia de la violència. Això de moment, als EEUU hi ha cristians que posen bombes i creen milicies.....en tot cas han abandonat l´apologia de la violència física, però la violència verbal la segueixen exercint a la COPE. Els anarquistes també s'han dedicat tota la vida al ram de la carnisseria. I n'hi ha que tampoc no han abondonat aquest hàbit. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 3:11 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- cat1714 escrigué:
- cat1714 escrigué:
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. mmm... no m'agrada barrejar en el mateix sac bisbes i imams eixelebrats (el plural és per a tots dos col·lectius). Els primers fa temps que han abandonat l'apologia de la violència. Això de moment, als EEUU hi ha cristians que posen bombes i creen milicies.....en tot cas han abandonat l´apologia de la violència física, però la violència verbal la segueixen exercint a la COPE. Els anarquistes també s'han dedicat tota la vida al ram de la carnisseria. I n'hi ha que tampoc no han abondonat aquest hàbit. I tant, una part dels anarquistes, que l´ús de la violència sempre ha sigut motiu de polèmica intern i era portada a terme per una minoria. El ram de la carnisseria l´ha exercit tothom: els liberals, els democrates, republicans, els nacionalistes de tota mena, els comunistes, els cristians....La Història en va plena. | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 4:27 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- ranciolí escrigué:
A Lleida, segons informa la premsa d'avui, els moros del carrer del Nord han creat un sometent. Ara creen la milícia i després deurà venir el partit. No l'arribaran a formar mai. Ni tenen los vots ni la capacitat de mantindre un partit. Si els romanesos de Castelló no han estat capaços de posar-se d'acord, i mira que són un 10% dels locals... | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 7:06 pm | |
- cat1714 escrigué:
- cat1714 escrigué:
- cat1714 escrigué:
Hi estic d´acord, però no sols a determinats imams també a una part dels bisbes i pastors evangèlics. Hi han organitrzacions islàmiques autòctones que fa temps que reclamen que es reguli el tema dels imams per impedir que vinguin il.luminats pagats per Arabia Saudi. mmm... no m'agrada barrejar en el mateix sac bisbes i imams eixelebrats (el plural és per a tots dos col·lectius). Els primers fa temps que han abandonat l'apologia de la violència. Això de moment, als EEUU hi ha cristians que posen bombes i creen milicies.....en tot cas han abandonat l´apologia de la violència física, però la violència verbal la segueixen exercint a la COPE. Els anarquistes també s'han dedicat tota la vida al ram de la carnisseria. I n'hi ha que tampoc no han abondonat aquest hàbit. I tant, una part dels anarquistes, que l´ús de la violència sempre ha sigut motiu de polèmica intern i era portada a terme per una minoria. El ram de la carnisseria l´ha exercit tothom: els liberals, els democrates, republicans, els nacionalistes de tota mena, els comunistes, els cristians....La Història en va plena. Ara que gira el tema cap a l'anarquisme, has llegit el llibre el cas rull, d'antoni dalmau? avui en parlaven a cat ràdio | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica Dc Feb 06, 2008 7:35 pm | |
| És sobre el "coix de Sants", un autèntic fill de puta...encara no l´he llegit, me´l demanaré per Sant Jordi, que ara vaig curt de calers. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Construïm la Catalunya democràtica | |
| |
|
| |
| Construïm la Catalunya democràtica | |
|