Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Vídeo d'un neopatrier

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDc Set 20, 2006 11:34 am

http://www.egoshare.com/31ca3b4d57fc22379ce43cb889936c52/senderiavi.html


És allotjat en un servidor gratuït que permet allotjar fitxers grossos a canvi de publicitat. Haureu d'esperar-vos 3 segons perquè se us activi l'enllaç:

Són 60 Mb i el format és avi divx

Primer hi ha un paio que parla i diu "Franja d'Aragó". Després surt el neopatrier.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDc Set 20, 2006 9:00 pm

Algú se l'ha pogut descarregar o què?

No tinc ganes de penjar-lo al Youtube, que m'hi estaré tot el vespre.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 6:43 pm

Ja el tinc baixat. Que malament se sent, home.

Curiós:

"Doncs gràcies per convidar-me... per convidar-nos a la gent de les terres de Ponent, de la Catalunya més oblidada, de la Franja de Ponent, sobretot. [inaudible]... d'Aragó [rialles]. Bé, és un [inaudible] que acostumar a passar i que s'ha insistit molt en que passi, però en fi, ho hem d'evitar [inaudible]. De moment Franja de Ponent i a veure si poc a poc aconseguim "Ponent" i lo de "Franja" ho oblidem" el més pronte possible. Bé, doncs, enguany...".

Curiós lo "doncs", curiosos los pronoms personals i curiós lo subjuntiu en -i. No està bé amagar la parla d'un mateix per passar a un model en més reconeiximent social. La gent del tram final de l'Ebre ho té més assumit ixo.

Però encara més curiós és lo fet d'haver d'oblidar lo concepte de "Franja". Ah, collons. Que jo sàpigue, "la Franja" va nàixer al carrer del Carme de Barcelona i a l'Aragó catalanòfon se va mig popuralitzar si te descuides a la vegada que arribaven los vídeos Beta.

I tb curiós que s'anomene "Ponent" (sempre m'ho ha paregut) a la banda dels Pirineus... o a la banda del Matarranya/Mesquí, perquè allò ni Ponent, ni Llevant ni res: terra plana/baixa/alta de tota la vida. Si, lo referent no és (lo "ponent de") la pàtria, sinó les terres planes/altes/baixes en relació en la redolada.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 6:58 pm

Collons, si mai ens trobem recordaré de parlar en un correcte barsaluní, no sigui cas de què em disseccionis la parla
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:00 pm

Evidentment que te la disseccionaré. I si hi és l'Almo, l'atomitzarà fins a traure a quin barri te vas criar i de quin poble és ta mare.

afro
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:04 pm

Per cert, ara que ho dius, que se n'ha fet de l'almogàver?

Encara volta pel món?
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:08 pm

Vaig parlar un dia quan va tornar de l'Àsia (just lo dia de la vaga al Prat) i no he tornat a saber d'ell.

Fa dies que penso en trucar-lo, però me pareix que no usa tant lo teclat pq té les mans ocupades a un atre puesto...
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:09 pm

aragonum escrigué:
Vaig parlar un dia quan va tornar de l'Àsia (just lo dia de la vaga al Prat) i no he tornat a saber d'ell.

Fa dies que penso en trucar-lo, però me pareix que no usa tant lo teclat pq té les mans ocupades a un atre puesto...

affraid pobreta queen
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:31 pm

Rondinaire escrigué:
aragonum escrigué:
Vaig parlar un dia quan va tornar de l'Àsia (just lo dia de la vaga al Prat) i no he tornat a saber d'ell.

Fa dies que penso en trucar-lo, però me pareix que no usa tant lo teclat pq té les mans ocupades a un atre puesto...

affraid pobreta queen
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:32 pm

Per cert, .ct, jo no me'l vaig poder baixar.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 7:36 pm

Au, va, que el penjo al YouTube...

Pero me cago en lo cat que no me lha comprimit i és un AVI de 60MB. bounce
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 8:32 pm

aragonum escrigué:
Evidentment que te la disseccionaré. I si hi és l'Almo, l'atomitzarà fins a traure a quin barri te vas criar i de quin poble és ta mare.

afro

Jo també en sé de disecar
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitimeDj Set 21, 2006 8:33 pm

aragonum escrigué:
Au, va, que el penjo al YouTube...

Pero me cago en lo cat que no me lha comprimit i és un AVI de 60MB. bounce

Està comprimit en divX. T'estalvio molta feina.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Contenido patrocinado





Vídeo d'un neopatrier Empty
MissatgeAssumpte: Re: Vídeo d'un neopatrier   Vídeo d'un neopatrier Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Vídeo d'un neopatrier
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: