Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Caixa Tarragona, eina de colonització

3 participantes
AutorMissatge
1714

1714

Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Caixa Tarragona, eina de colonització Empty
MissatgeAssumpte: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDj Abr 19, 2007 11:22 am

L'entitat Caja Tarragona aposta per l'espanyol en la retolació de les noves oficines que inaugura.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDj Abr 19, 2007 12:23 pm

1714 escrigué:
L'entitat Caja Tarragona aposta per l'espanyol en la retolació de les noves oficines que inaugura.

És questió d´anar-hi una nit i empastifar-la amb unes quantes pintades, no crec que triguin gaire a retolar com toca....Li pots comentar als teus amics de l´Ocell Negre...Smile
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDj Abr 19, 2007 1:04 pm

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:

És questió d´anar-hi una nit i empastifar-la amb unes quantes pintades, no crec que triguin gaire a retolar com toca....Li pots comentar als teus amics de l´Ocell Negre...Smile

No necessito aprenents d'estalinista, ja sóc prou bo jo per a aquests menesters.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDj Abr 19, 2007 2:48 pm

1714 escrigué:

No necessito aprenents d'estalinista, ja sóc prou bo jo per a aquests menesters.

Eixe és el meu Cat!...
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDj Abr 19, 2007 2:52 pm

1714 escrigué:
La mare que els va... Mad Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDv Abr 20, 2007 11:40 am

ebrenc escrigué:
1714 escrigué:

Sembla que rectificaran sense haver de disparar cap tret. Ara m'acaben d'escriure dient que canviaran d'actitud.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDv Abr 20, 2007 12:17 pm

1714 escrigué:
ebrenc escrigué:
1714 escrigué:

Sembla que rectificaran sense haver de disparar cap tret. Ara m'acaben d'escriure dient que canviaran d'actitud.

No caldrà empastifar-los doncs. Els has collat molt o que?...
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitimeDv Abr 20, 2007 12:54 pm

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:
ebrenc escrigué:
1714 escrigué:

No caldrà empastifar-los doncs. Els has collat molt o que?...

No, els he fet una carta amable. Però encara he de comprovar si és cert el que m'han dit.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Caixa Tarragona, eina de colonització   Caixa Tarragona, eina de colonització Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Caixa Tarragona, eina de colonització
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1