| La Litera (Aragón, España) | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: La Litera (Aragón, España) Dj Mar 29, 2007 1:40 pm | |
| Un regalet que acabo de rebre | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dj Mar 29, 2007 1:44 pm | |
| Campañas de conquista.... | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 1:07 am | |
| Veus, si es que si s'haiguere diferenciat de bon principi entre Litera i Llitera estes coses no passarien ;-) Per cert, jo crec que podem utilitzar vencilló com a moneda de canvi: s'obliga a Binèfa a fer-se una comarca ells solets a canvi de traure a Vencilló dels territoris de llengua catalana. A vore si algun dia puc escriure coses més concretes sobre Vencilló. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 12:43 pm | |
| | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 12:48 pm | |
| | |
|
| |
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 2:49 pm | |
| Jo no entenc mai d'on trauen que naltros diem que la Llitera no forma part de la CA d'Aragó. Si és evident! Són tan faàtics que no són capaços d'entendre que la missa va per una altra banda... | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 7:56 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- Jo no entenc mai d'on trauen que naltros diem que la Llitera no forma part de la CA d'Aragó. Si és evident! Són tan faàtics que no són capaços d'entendre que la missa va per una altra banda...
Homeeee!!! Fanàtics si, però això de que "no entenc mai d'on trauen que naltros diem que la Llitera no forma part de la CA d'Aragó"... és ben fàcil d'entendre. No em digues que mai no has sentit dir a un català que la franja NO és d'Aragó, o ÉS de Catalunya, que m'és igual. Fanatisme nya a tot arreu, molta gent parle de la franja sense tindre'n ni puuuta idea, tant d'un costat com d'altre. La putada és que a n'esto cantó, lo fanatisme se decante sempre per l'espanyolisme mes absurd, com bé quede reflexat a n'esta frase: "El idioma de la Litera es el castellano les guste o no". No cal dir que la web d'en Cat també destile fanatisme, tot i que coneix bé la Franja. Ah! i lo de CA, t'ho regalo Per cert, conec els dos sagals dels mails | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 9:34 pm | |
| A que mos donaràs la seua adreça i els podrem enviar una carta personalitzada? Sabran què és la Llitera i què no és! “Mi inestimable capullo, tengo previsto, debido a mi diagnóstico médico de depresión neurótica, instalarme en Binèfa... Tan filofascista que pareces, espero que tengas buenas razones para decirme que no me dejas instalarme como nuevo vecino. Llega la mayor de las pesadillas que pudieras tener... LA LIBERTAD. Tendrás noticias mías. Más aún, pronto nos veremos" | |
|
| |
esparver
Nombre de missatges : 237 Registration date : 07/09/2006
| |
| |
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Dv Mar 30, 2007 11:38 pm | |
| | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) Ds Mar 31, 2007 8:54 am | |
| - esparver escrigué:
Per cert, conec els dos sagals dels mails Si el coneixes pregunta-li que vol dir amb allò de "campaña de conquista"...sense cap dubte el millor del seu mail. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: La Litera (Aragón, España) | |
| |
|
| |
| La Litera (Aragón, España) | |
|