Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDv Feb 16, 2007 8:00 pm

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando S6000035mf7

Al lema hi diu "Catalunya Catalana", oi?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDv Feb 16, 2007 8:42 pm

33 Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDs Feb 17, 2007 10:17 am

Uiuiui...el martell català de marxistes, progres i esquerranosos, fent-se fotos amb l´esquerra idependentista basca, desprès criticaran la basquitis d´altres. D´on no n´hi ha....
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDs Feb 17, 2007 3:26 pm

El noi del sucre escrigué:
Uiuiui...el martell català de marxistes, progres i esquerranosos, fent-se fotos amb l´esquerra idependentista basca, desprès criticaran la basquitis d´altres. D´on no n´hi ha....



Que l'Arnaldo és 33, que diu "menys falçs i martells i més ikurrinyes"

Que no me n'amago pas, jo, d'haver votat HB/EH a les europees sempre que he pogut, fins i tot a l'època d'Hipercor...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDs Feb 17, 2007 3:31 pm

cat1714 escrigué:
Que l'Arnaldo és 33, que diu "menys falçs i martells i més ikurrinyes"

Que no me n'amago pas, jo, d'haver votat HB/EH a les europees sempre que he pogut, fins i tot a l'època d'Hipercor...

Jo no tinc res contra l´Arnaldo i també els he votat un parell de vegades, jo parlava del xitxarel.lo i el "rapadet".
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitimeDs Feb 17, 2007 7:44 pm

El noi del sucre escrigué:
Jo no tinc res contra l´Arnaldo i també els he votat un parell de vegades, jo parlava del xitxarel.lo i el "rapadet".
ahí ahí Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Empty
MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Quina merda de resultats a les europees, oi?
» Per 48 vots s'ha perdut l'alcaldia de Fraga?

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: