Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 El "chiquito" d'Esquerra

Ir abajo 
+2
El noi del sucre
cat1714
6 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 12:07 pm

El "chiquito" d'Esquerra Chiqui10
La Manana, 14/2/07
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 12:12 pm

És convergent?....
Tornar a dalt Ir abajo
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 12:38 pm

Doncs jo crec que wn les pròximes municipals ERC millorarà una mica els resultats a l'igual que CiU. Els que perdran seran els de ICV-EUiA amb tot això dels ocupes, els del PP i els del PSC. I Ciudadanos potser aconseguirà algo de poder als ajuntaments de les perifèries de Barcelona.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 12:48 pm

Elladan escrigué:
I Ciudadanos potser aconseguirà algo de poder als ajuntaments de les perifèries de Barcelona.

Deu nos en guard!...
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:22 pm

El noi del sucre escrigué:
És convergent?....

No, és dels nostres.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:27 pm

El noi del sucre escrigué:
Elladan escrigué:
I Ciudadanos potser aconseguirà algo de poder als ajuntaments de les perifèries de Barcelona.

Deu nos en guard!...

Al meu poble n'aconsegueixen 1 segur, 2 potser .... merda merda merda
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:50 pm

cat1714 escrigué:


No, és dels nostres.

Vols dir d´Esquerra?...
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:51 pm

Rondinaire escrigué:

Al meu poble n'aconsegueixen 1 segur, 2 potser .... merda merda merda

Ja han començat a fer campanya? l´altre dia vaig veure cartells al Prat de Llobregat convidant a un acte que feien.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:55 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:


No, és dels nostres.

Vols dir d´Esquerra?...

Jo li veig simpatia cap a Esquerra i cap a opcions que tu anomenes d'extrema dreta.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:56 pm

Al "Maresme Sur" tb posaven cartells. Ne tinc un a casa i un altre a la brossa.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 1:56 pm

Rondinaire escrigué:
El noi del sucre escrigué:
Elladan escrigué:
I Ciudadanos potser aconseguirà algo de poder als ajuntaments de les perifèries de Barcelona.

Deu nos en guard!...

Al meu poble n'aconsegueixen 1 segur, 2 potser .... merda merda merda

És el que té que els immigrants ecspanyols puguin votar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:04 pm

I treballar
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:13 pm

cat1714 escrigué:


És el que té que els immigrants ecspanyols puguin votar.

I la democràcia...Si tu tens dret a explotar-me i enriquir-te amb la meva plusvalua, jo tindré dret a votar.
Llàstima que els que han promogut aquest partit no siguin immigrants.


Editat per darrera vegada per el Dc Feb 14, 2007 2:15 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:13 pm

ranciolí escrigué:
I treballar

Sí, i després passa el que passa a Aiguaviva...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:17 pm

cat1714 escrigué:


Sí, i després passa el que passa a Aiguaviva...

O al Poblenou, que mentres els especuladors es fan d´or els treballadors cauen de les bastides.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:26 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:


Sí, i després passa el que passa a Aiguaviva...

O al Poblenou, que mentres els especuladors es fan d´or els treballadors cauen de les bastides.

A Lleida un dia em va caure una bastida (al carrer de Sant Antoni) a un metre dels peus. Era una bastida mòbil amb rodes que anaven movent una colla d'andalusos que havien acabat de fer el cigaló de les vuit del matí.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:26 pm

cat1714 escrigué:

i cap a opcions que tu anomenes d'extrema dreta.

Podria utilitzar l´eufemisme "nacionalisme unitari"...però prefereixo ser politicament incorrecte. Encara que no m´agradi, és un simptoma de normalitat nacional, tots els països tenen la seva "dreta identitària".
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:31 pm

cat1714 escrigué:
A Lleida un dia em va caure una bastida (al carrer de Sant Antoni) a un metre dels peus. Era una bastida mòbil amb rodes que anaven movent una colla d'andalusos que havien acabat de fer el cigaló de les vuit del matí.

Ummmm...potser va ser una conspiració adaluso-espanyola contra tu..Very Happy
Fora bromes, el meu pare ha treballat durant més de quaranta anys a la construcció i et puc explicar històries d´uns quants amics i companys morts a l´obra, per estalviar-se calers en seguretat.
Moltes vegades son els propis currants, però el cas del poblenou feia una setmana que estava denunciat.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:38 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
A Lleida un dia em va caure una bastida (al carrer de Sant Antoni) a un metre dels peus. Era una bastida mòbil amb rodes que anaven movent una colla d'andalusos que havien acabat de fer el cigaló de les vuit del matí.

Ummmm...potser va ser una conspiració adaluso-espanyola contra tu..Very Happy
Fora bromes, el meu pare ha treballat durant més de quaranta anys a la construcció i et puc explicar històries d´uns quants amics i companys morts a l´obra, per estalviar-se calers en seguretat.
Moltes vegades son els propis currants, però el cas del poblenou feia una setmana que estava denunciat.

El meu pare també era paleta, conec la inseguretat de les bastides perquè hi he pujat, i d'històries de manobres andalusos ebris en sé un munt.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:45 pm

cat1714 escrigué:

El meu pare també era paleta,

Mira, això que tenin en comú, no acostumo a trobar gaires fills de paletes.

cat1714 escrigué:

conec la inseguretat de les bastides perquè hi he pujat, i d'històries de manobres andalusos ebris en sé un munt.

Mon pare també n´explicaria unes quantes i no només d´andalusos...la construcció és molt donada a aquestes coses.


Editat per darrera vegada per el Dc Feb 14, 2007 3:02 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 2:58 pm

cat1714 escrigué:
Sí, i després passa el que passa a Aiguaviva...
A) El problema d'Aiguaviva i la llengua és dels immigrants? Ells s'adapten al que hi ha, tal com s'adapten a Vic.
B) A Aiguaviva no li calien immigrants. La substitució pareix que s'ha fet abans.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 6:42 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:

i cap a opcions que tu anomenes d'extrema dreta.

Podria utilitzar l´eufemisme "nacionalisme unitari"...però prefereixo ser politicament incorrecte. Encara que no m´agradi, és un simptoma de normalitat nacional, tots els països tenen la seva "dreta identitària".
El País Valencià no... scratch
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitimeDc Feb 14, 2007 7:21 pm

ebrenc escrigué:
El País Valencià no... scratch
En certa manera aquests també valen pel País Valencià, si més no, això diuen.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El "chiquito" d'Esquerra Empty
MissatgeAssumpte: Re: El "chiquito" d'Esquerra   El "chiquito" d'Esquerra Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El "chiquito" d'Esquerra
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Conzierto "Les veus dels pobles lliures" Sabado 20
» Solidaritat amb la revista espanyola "El Jueves"

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: