| Mapa del domini lingüístic per a Google Earth | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dt Feb 06, 2007 4:03 am | |
| El domini lingüístic del català a: http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/38603
Instaleu el Google Earth i obriu-hi el fitxer *.KMZ en qüestió.
El Marc (l'autor) em va consultar força coses sobre els límits al nord-est, cosa que no trau que estiga del tot satisfet del resultat final. Li he presentat algunes esmenes via correu electrònic (sobretot pel que fa a límits a la Franja i al País Valencià). Quan en reba resposta les publicaré aquí. (I segurament faré preguntes, entre d'altres, a fra Gombau.) | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
Nombre de missatges : 245 Localisation : Dejos de Cagira Registration date : 14/10/2006
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dt Feb 06, 2007 12:42 pm | |
| T'has pasau pel noroeste... | |
|
| |
ebrenc
| |
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 1:10 am | |
| - Joannòt d'Òstariz escrigué:
- T'has pasau pel noroeste...
Una mica massa. Però a partir d'esta faena TERRIBLE (I COLLONUDA) se podran fer versions a gust de tot déu. Una faena genial! | |
|
| |
Joannòt d'Òstariz
Nombre de missatges : 245 Localisation : Dejos de Cagira Registration date : 14/10/2006
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 1:27 am | |
| | |
|
| |
ranciolí
Nombre de missatges : 854 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 11:41 am | |
| | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 6:11 pm | |
| Això és tot el que és titllable d'error pel que fa a la part nord de la Franja (però igualment estem parlant de zones de transició!): | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 6:22 pm | |
| Senyor Gombau, ¿que mos ho podria explicar? | |
|
| |
Fra Gombau
Nombre de missatges : 82 Registration date : 12/09/2006
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth Dc Feb 07, 2007 10:27 pm | |
| Acabo de ressucitar, i açò cansa molt. O siga que, com que no tinc gaire temps (que no pas per falta de ganes), em remeto al fil recuperat avui sobre els límits entre aragonès i català. Sobre les altres qüestions dels altres fils mantindré un prudent silenci (no fos cas que se m'escapés algun badall, que tinc gana).
Altrament, ja que la Guineu també ha ressucitat, li'n passo la responsabilitat a ella.
Per cert; Guineueta, Guineueta: t'estiraré la coeta. I tu ja saps per què!
Benediccions i tot això,
Gombaldus episcopus | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Mapa del domini lingüístic per a Google Earth | |
| |
|
| |
| Mapa del domini lingüístic per a Google Earth | |
|