| El Bloc Negre | |
|
+5cat1714 Rondinaire aragonum Xabip El noi del sucre 9 participantes |
|
Autor | Missatge |
---|
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dj Set 21, 2006 7:06 pm | |
| Marieta islamista? això és un oxímorom d'eixos?
Editat per darrera vegada per el Dj Set 21, 2006 7:08 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
ilerget
Nombre de missatges : 86 Registration date : 20/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dj Set 21, 2006 7:07 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
Ja t´has enterat del que li volien fer els pelats nazis del 33? i només per portar enganxines de l´alliberament gay... si no arriba a ser per la gent de les parades del costat, del teu partit i de la plataforma pèr la llengua, l´estomaquen allà mateix...quin exemple d´unitarisme, democràcia i respecte, desprès us queixareu dels xiquets de la CAJEI. Ah, i d´islamisme res, company. Per culpa d'estos es inviable actualment l'anarquisme. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dj Set 21, 2006 7:21 pm | |
| - ilerget escrigué:
Per culpa d'estos es inviable actualment l'anarquisme. Si i no...desprès de molts anys i unes quantes decepcions, jo m´ho prenc com una sensibilitat. No m´agrada la societat de classes ni l´autoritarisme i penso que les persones son el més important, els meus posicionaments van sempre en aquest sentit. Salut. | |
|
| |
Sots-Tinent
Nombre de missatges : 2 Registration date : 26/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 11:31 am | |
| | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 11:39 am | |
| - Sots-Tinent escrigué:
- a mi em sembla que sobren al 11S i més quan parlen de la guerra civil i no del 1714 en el seu lema!
Serà que tothom parlava del 11S als seus lemes... A partir de l´any que vé només podran commemorar la nostra històrica derrota com a poble els: 1) Catalans/nes de quatre cognoms. 2) Orientació heterosexual 3) Carnet del Barça 4) De centre o extrema dreta liberal. 5) Amb estelades de fons blau i/o creu de Sant Jordi. La resta de catalans queden exclosos i s´aplicarà un estricte control per a evitar infiltracions de persones que no compleixin amb les normes abans esmentades. Visca Catalunya Catalana i hetero-liberal!...... | |
|
| |
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:01 pm | |
- cat1714 escrigué:
- un marieta amb una parada d'islamisme andalús.
Ja t´has enterat del que li volien fer els pelats nazis del 33? i només per portar enganxines de l´alliberament gay... si no arriba a ser per la gent de les parades del costat, del teu partit i de la plataforma pèr la llengua, l´estomaquen allà mateix...quin exemple d´unitarisme, democràcia i respecte, desprès us queixareu dels xiquets de la CAJEI. L´extrema dreta fa pudor, encara que es disfressi de catalanisme noucentista. Ah, i d´islamisme res, company. No m'he "enterat" de res. He llegit això sí les tergiversacions abocades ( abocar ve d' abocador) a l'Indymedia sobre aquests fets.
Editat per darrera vegada per el Dt Set 26, 2006 12:10 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:04 pm | |
| - ilerget escrigué:
- Tinc simpatia per l'anarquisme, però és un procés molt llarg.
No deus ser pas un pelut de l'Ocellot Negre? | |
|
| |
cat1714
| |
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:07 pm | |
| | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:18 pm | |
| [quote="cat1714"] - El noi del sucre escrigué:
No m'he "enterat" de res. He llegit això sí les mentides abocades (abocar ve d'abocador) a l'Indymedia sobre aquests fets. Doncs mira, jo si crec que anessin pelats a burxar-lo, hi ha una serie de personatges a l´entorn d´UNC que fan aquest tipus de coses, poder a Lleida no en trobes però aquí si...Ja vaig explicar que vaig veure com li obrien el cap a un xaval de 16 anys per portar una bandera argentina. Trobo una mica gratuit el comentari de si era marieta o no, la seva orientació sexual és una dada irrellevant. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:23 pm | |
| [quote="El noi del sucre"] - cat1714 escrigué:
- El noi del sucre escrigué:
No m'he "enterat" de res. He llegit això sí les mentides abocades (abocar ve d'abocador) a l'Indymedia sobre aquests fets. Doncs mira, jo si crec que anessin pelats a burxar-lo, hi ha una serie de personatges a l´entorn d´UNC que fan aquest tipus de coses, poder a Lleida no en trobes però aquí si...Ja vaig explicar que vaig veure com li obrien el cap a un xaval de 16 anys per portar una bandera argentina. Trobo una mica gratuit el comentari de si era marieta o no, la seva orientació sexual és una dada irrellevant. Un altra vegada el retrataré en comptes de descriure'l. És que era ben xocant, veure'l a la tarda, amb el seu top manta, a la vora de la parada dels Intransigents de Ripoll (aquests vestits amb roba paramilitar). I a l'entorn anarquista i disfressats de roig i negre que no hi ha brètols, també? | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:32 pm | |
| - cat1714 escrigué:
Un altra vegada el retrataré en comptes de descriure'l. És que era ben xocant, veure'l a la tarda, amb el seu top manta, a la vora de la parada dels Intransigents de Ripoll (aquests vestits amb roba paramilitar). Ja se qui és, sempre posa paradeta a concerts "el rotllo" o actes independentistes, l´última vegada que el vaig veure va ser al concert d´Anniversari de Propaganda Pel Fet, a mi sempre m´ha semblat una mica "freaky". - cat1714 escrigué:
I a l'entorn anarquista i disfressats de roig i negre que no hi ha brètols, també? I tant...i a la EIR. Son els pitjors, donant mala imatge i justificant així la criminalització...fent malbé la feina diaria de molta gent que s´ho curra. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 12:56 pm | |
| - cat1714 escrigué:
Només feia una descripció dels fets. El dia de l'orgull gai no és pas l'Onze de Setembre. A la paradeta de les JERC també trobes enganxines per l´igualtat de gènere i contra la precarietat laboral i no som a l´1 de Maig ni al 8 de Març . | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:02 pm | |
| - cat1714 escrigué:
Els estrangers que he anomenat jo, aquests la "celebren" Quins estrangers?...l´andalús? o els llibertaris?... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:11 pm | |
- cat1714 escrigué:
Els estrangers que he anomenat jo, aquests la "celebren" Quins estrangers?...l´andalús? o els llibertaris?... l'andalús freak que no deu saber com les gasten els islamistes amb els de la seva condició sexual, els xarnegos comuneros del Fossar de les Moreres i els goril·les rojos de l'Hugo Chávez que també voltaven per allà | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:13 pm | |
- cat1714 escrigué:
Només feia una descripció dels fets. El dia de l'orgull gai no és pas l'Onze de Setembre. A la paradeta de les JERC també trobes enganxines per l´igualtat de gènere i contra la precarietat laboral i no som a l´1 de Maig ni al 8 de Març . Una cosa són les causes més o menys justes i una altra un espectacle de fira. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:20 pm | |
| - cat1714 escrigué:
l'andalús freak que no deu saber com les gasten els islamistes amb els de la seva condició sexual, els xarnegos comuneros del Fossar de les Moreres i els goril·les rojos de l'Hugo Chávez que també voltaven per allà El "Freak" no té res a veure amb l´islamisme. Tant ell com els comuneros que dius se solidaritzen amb la nostra causa i em sembla bé que així ho expressin , no se qui son els goril.les de Chavez i aquests si que crec que no hi pinten res. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:25 pm | |
| - cat1714 escrigué:
Una cosa són les causes més o menys justes i una altra un espectacle de fira. La lluita contra la discrimació et sembla un espectacle de fira? a mi no. L´organització històrica de l´alliberament gai als Països Catalans: http://www.fagc.org | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:38 pm | |
| Em sembla un espectacle de fira fer el doneta, no la lluita contra la discriminació.
Els "goril·les" (he fet servir terminologia "lossantiana") eren revolucionaris veneçolans amb la boina roja. No necessito pas la seva solidaritat ni tampoc la dels espanyols que aprofiten qualsevol avinentesa per a fer-se notar. | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 1:50 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- Em sembla un espectacle de fira fer el doneta, no la lluita contra la discriminació.
Fer el doneta? que és això? ... cony, és com si a algú se li critiqués la seva heterosexualitat. No. | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 2:14 pm | |
| A veure que el que jo critico és que el paio aquest parés un top manta islamicoandalusista. Que fos un efeminat és secundari.
P.S.: No tinc res en contra dels gais d'aspecte rude. | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 2:21 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- A veure que el que jo critico és que el paio aquest parés un top manta islamicoandalusista.
Perqué islàmic?... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 2:25 pm | |
- cat1714 escrigué:
- A veure que el que jo critico és que el paio aquest parés un top manta islamicoandalusista.
Perqué islàmic?... L'any que ve el filmaré i li faré una entrevista, així no m'hauré d'explicar. a) doneta: pels seus moviments amanerats tot i que no venia material contra l'homofòbia b) islàmic: pel feix d'adhesius diversos amb la bandera andalusa i inscripcions en àrab que tenia a la venda | |
|
| |
El noi del sucre
| Assumpte: Re: El Bloc Negre Dt Set 26, 2006 2:50 pm | |
| - cat1714 escrigué:
b) islàmic: pel feix d'adhesius diversos amb la bandera andalusa i inscripcions en àrab que tenia a la venda Sempre he pensat que l´arabisme gratuit no ajuda gens a l´andalusisme, tot i així àrab no vol dir islam ni islamisme. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El Bloc Negre | |
| |
|
| |
| El Bloc Negre | |
|