Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!

5 participantes
AutorMissatge
ranciolí

ranciolí

Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Empty
MissatgeAssumpte: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDj Des 07, 2006 8:11 pm

http://mireiagalindo.blogspot.com/2006/11/senyors-consellers-derc-i-consellera.html
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDj Des 07, 2006 8:35 pm

ranciolí escrigué:
http://mireiagalindo.blogspot.com/2006/11/senyors-consellers-derc-i-consellera.html

Li falla la memòria, em sembla que això no ho he dit mai... Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDj Des 07, 2006 8:44 pm

A més, cada cop em resulta més familiar...la "pija" aquesta... Question
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDj Des 07, 2006 9:07 pm

hià, hià, hià... series capaç de posar-li cara? X-D bounce
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

Nombre de missatges : 989

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDv Des 08, 2006 1:40 am

El noi del sucre escrigué:
A més, cada cop em resulta més familiar...la "pija" aquesta... Question

Una mica "zorra", com diuen de Cinca enllà.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ebrenc

ebrenc

Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDs Des 09, 2006 4:24 am

però algú de valtros sap qui s'amaga detràs del nom de mireia galindo? Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDs Des 09, 2006 10:32 am

ranciolí escrigué:
hià, hià, hià... series capaç de posar-li cara? X-D bounce

Cara no, però animal si...Si el cacem l´ajuntament de Benavarri potser ens pagarà per la seva cua.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire

Nombre de missatges : 731

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDl Des 11, 2006 5:57 pm

Doncs jo no ho veig així
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDl Des 11, 2006 7:37 pm

Rondinaire escrigué:
Doncs jo no ho veig així

Jo pensava el mateix fins que vaig llegir l´últim article, no se, em va recordar alguna cosa...una mena de dejavú.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitimeDl Des 11, 2006 8:02 pm

El noi del sucre escrigué:
Rondinaire escrigué:
Doncs jo no ho veig així

Jo pensava el mateix fins que vaig llegir l´últim article, no se, em va recordar alguna cosa...una mena de dejavú.
Jo vaig començar a confiar en lo rumor quan un nou forista me va preguntar per alguns blocs de gent que pariticipe a neopatria i en tornar a entrar de nou al de la galindo... vaig trobar algunes "maneres de fer un bloc" que em recorden a abans de "divendres, juliol 07, 2006"
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!   Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu! Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Òndia, noi, que la Mireia Galingo parle de tu!
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1