Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Lliçons de patrioterisme barat

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 11:54 am

Em sento indignat en escoltar aquests dies els dirigents de la coalició regionalista de CiU acusant ERC de fer cas omís del seu compromís per treballar en benefici de la futura independència de Catalunya. "On és el vostre independentisme fent president en Montilla?", diuen.

Com a votant d’Esquerra, partit al qual tornaré a donar el meu vot a les properes municipals, no estic disposat a consentir més crides banals com aquesta a l’ideari independentista que ells, els de CiU, s’han dedicat sistemàticament a rebutjar i combatre.

Els senyors de CiU van demostrar el seu simple regionalisme, ni tan sols en són de nacionalistes, quan van ajudar el PSOE a retallar la proposta d’Estatut de Catalunya que proclamava la nostra voluntat de ser reconeguts com a nació.

Després d’aquella traïció, encara ens esmenten la defensa de la pàtria? Si Carod-Rovira hagués acceptat pactar amb Mas, quines passes reals hauria donat CiU per superar el sostre retallat per la seva mà de l’Estatut?

Cap ni una. De fet, ja ho va dir en Carod, Mas no aspira a més que en Montilla: desplegar l’estatutet.

Vist que, en matèria nacional, no existeix diferència entre els regionalistes i els espanyolistes, l’opció d’Esquerra ha estat la més encertada, la de treballar per la cohesió social amb polítiques progressistes de benestar, per fer que aquest país sigui socialment més just, tot i que siguem sense ser considerats com una nació, gràcies al ribot que els de CiU van posar a la mà d’Alfonso Guerra.

Vist així, ja està bé d’enarborar senyeres en les quals no creuen i ja està bé d’acusar la gent que lliurement hem votat Esquerra de ser allò que no som, uns vendepatrias. Que es posin davant el mirall i s’arreglin ells el seu greu problema d’identitat.

http://www.catalunya-catalana.blogspot.com
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 5:54 pm

cat1714 escrigué:
Em sento indignat en escoltar aquests dies els dirigents de la coalició regionalista de CiU acusant ERC de fer cas omís del seu compromís per treballar en benefici de la futura independència de Catalunya. "On és el vostre independentisme fent president en Montilla?"
Em semble que Montilla d’independentiste no ho es, i no crec que fagi res per independitzar Catalunya.
cat1714 escrigué:
Com a votant d’Esquerra, partit al qual tornaré a donar el meu vot a les properes municipals, no estic disposat a consentir més crides banals com aquesta a l’ideari independentista que ells, els de CiU, s’han dedicat sistemàticament a rebutjar i combatre.
CiU combat l’independentisme? Doncs coneixo força votants de CiU independentistes.
cat1714 escrigué:
Els senyors de CiU van demostrar el seu simple regionalisme, ni tan sols en són de nacionalistes, quan van ajudar el PSOE a retallar la proposta d’Estatut de Catalunya que proclamava la nostra voluntat de ser reconeguts com a nació.
No van retallaro ells, a més tots sabiem que ho retallarien perqué ere inconstitucional.
cat1714 escrigué:
Després d’aquella traïció, encara ens esmenten la defensa de la pàtria? Si Carod-Rovira hagués acceptat pactar amb Mas, quines passes reals hauria donat CiU per superar el sostre retallat per la seva mà de l’Estatut?

Cap ni una. De fet, ja ho va dir en Carod, Mas no aspira a més que en Montilla: desplegar l’estatutet.
Doncs Montilla no presente cap avantatge. El tripartit es tornarà a manar des de Madrid amb unes quantes mostres de rebel·lió des de Catalunya i s’enfonsarà com el primer i amb això l’únic que aconseguirà Esquerra es perdre vots.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 6:13 pm

Elladan escrigué:
Em semble que Montilla d’independentiste no ho es, i no crec que fagi res per independitzar Catalunya.
Tant amb l'Entesa com amb lo govern catalaniste només hi hauria un partit independentiste al govern. A part, a mi no m'agradaria veure que CiU se'n sortís amb la seua prioritzant l'ensenyament i la sanitat privats. Si l'Entesa governa bé, CiU perdrà vots...... i on se n'aniràn aquests vots amics meus??? Doncs majoritàriament a ERC; no costa d'entendre-ho.

Elladan escrigué:
CiU combat l’independentisme? Doncs coneixo força votants de CiU independentistes.
Jo coneixo força votants del PSC independetistes, doncs... I?

Elladan escrigué:
No van retallaro ells, a més tots sabiem que ho retallarien perqué ere inconstitucional.
Anar contra la constitució no vol dir pas que estiga més ben fet u pitjor. De fet, potser podríem fer, fins i tot, un cop d'ull a la Constitució Espanyola per veure si s'adequa o no al que diuen els Drets Humans.

Elladan escrigué:
Doncs Montilla no presente cap avantatge. El tripartit es tornarà a manar des de Madrid amb unes quantes mostres de rebel·lió des de Catalunya i s’enfonsarà com el primer i amb això l’únic que aconseguirà Esquerra es perdre vots.
El Tripartit no es va manar des de Madrid, ni tampoc l'Entesa es manarà des d'allà. I saps per què?, pus perquè Catalunya està ple d'espanyolistes i no cal anar a Madrid per a trobar-ne. I sobre el fet que s'enfonsarà... ja en parlarem. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 8:24 pm

Elladan escrigué:

Em semble que Montilla d’independentiste no ho es, i no crec que fagi res per independitzar Catalunya.

És clar que en Montilla no és independentista, però tampoc no ho és l'altre.
A més a més, si cal pactar val més fer-ho amb l'enemic, que almenys ja saps amb què pots comptar, que no pas amb un traïdor.


Elladan escrigué:
CiU combat l’independentisme? Doncs coneixo força votants de CiU independentistes.

Els dirigents de CiU no volen la independència de Catalunya, i no se n'amaguen pas. És cert que hi ha votants i també càrrecs del partit, que estan més a la dreta que Mussolini, que sí que la volen. En conec...


Elladan escrigué:

No van retallaro ells, a més tots sabiem que ho retallarien perqué ere inconstitucional.

I què me'n dius d'aquella tarda de gener que el Mas va passar a la Moncloa...


Elladan escrigué:

Doncs Montilla no presente cap avantatge. El tripartit es tornarà a manar des de Madrid amb unes quantes mostres de rebel·lió des de Catalunya i s’enfonsarà com el primer i amb això l’únic que aconseguirà Esquerra es perdre vots.

És molt probable que Esquerra perdi vots, però encara no ho hem vist. Trobes més avantatges al pacte entre el PSOE i CiU?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 8:46 pm

cat1714 escrigué:
Trobes més avantatges al pacte entre el PSOE i CiU?

Fuig!...això era la pitjor de les possibilitats.
El convergents haurien pensar una mica abans de dir la paraula botifler, si no volen fer el ridícul.
Tornar a dalt Ir abajo
ilerget

ilerget


Nombre de missatges : 86
Registration date : 20/09/2006

Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 8:47 pm

Elladan escrigué:
CiU combat l’independentisme? Doncs coneixo força votants de CiU independentistes.
No ho negó, però també n'hi han al PSC. Si fins i tot hi han catalanistes al PPC. Però que els votants ho siguin, no vol dir que els dirigents ho tinguin que ser.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Lliçons de patrioterisme barat Empty
MissatgeAssumpte: Re: Lliçons de patrioterisme barat   Lliçons de patrioterisme barat Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Lliçons de patrioterisme barat
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: