Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Votareu el mateix que al 2003?

+3
Elladan
El noi del sucre
cat1714
7 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2

Sí!, i tant!, i convençut
Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_lcap33%Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_rcap
 33% [ 2 ]
psí
Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_lcap17%Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_rcap
 17% [ 1 ]
No!
Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_lcap17%Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_rcap
 17% [ 1 ]
Em quedaré a casa menjant castanyes
Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_lcap33%Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Vote_rcap
 33% [ 2 ]
Vots Totals : 6

Sondeo cerrado

AutorMissatge
Elladan

Elladan

Nombre de missatges : 161
Registration date : 08/10/2006

Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:00 pm

Xabip escrigué:
Elladan escrigué:

No, home no. Es refereix a José Montilla que es córdobes. Wink

Doncs quina decepció. La veritat és que qualsevol dels dos cordobesos toreros em sembla millor candidat que el senyor Montilla.
Laughing Haguere estat bé la Montserrat Tura, que ja serie hora de que hi hagués alguna dona com a candidata.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:17 pm

Quines preguntes més indiscretes que em feu xeics! Me vaig posar als sociates perquè eren los únics que valien la pena dins del meu Ajuntament, no busquesseu d'altres excuses.

Si no m'he fet de les JERC (de les quals no he estat, potser en confoneu amb algun altre "ebrenc") no ha estat pas per deavinences (de fet em porto bé amb la gran majoria d'ells), sinó per no semblar incoherent i perquè m'hauria costat més quartos.

I sí, la Tura hauria estat molt millor, però també hauria estat bé que el PSC-CpC s'hagués dividit del PSOE, que és lo que no li han dixat fer a Pasqualet.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire

Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:21 pm

Cony, em sembla que t'he confós amb en roquet ...
oops un altre ebrenc ... de l'ampolla em sembla recordar ...
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:25 pm

Ah!, a Roquet ja el conec! És cavero (és a dir, de la Cava, Deltebre) i de les JERC. Mos vam conèixer pràcticament de casualitat; no sóc ell, no. lol2
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:27 pm

Gràcies per la sinceritat, ara, si més no, sabem de quin peu calces...

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:33 pm

I de quin peu calço? M'encanta fer de talp. Wink T'imagines un independentiste català disfressat sent elegit com a president de l'estat espanyol? No em jutges pel simple fet de desitjar, abans que res, la pau.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire

Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:34 pm

ebrenc escrigué:
Ah!, a Roquet ja el conec! És cavero (és a dir, de la Cava, Deltebre) i de les JERC. Mos vam conèixer pràcticament de casualitat; no sóc ell, no. lol2

Collons, avui no l'encerto, sí era cavero.

Per cert, molt malament ha d'estar la vida política a eixe poble mariner ple de segones residències mal parides i hotels de pel·lícula espanyola dels anys 60, per a què la millor opció sigui la sociata ... i què en pensen els teus amics sociates de les teves idees païsoscatalanistes?
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:50 pm

Que què en pensen? Pos hi ha opinions per a tots los gustos, però com que lo que pénsen ells m'influïx poc... Suposo que ho deuen comprendre si saben que estudio Filologia Catalana. D'altra banda, me la bufa lo que pénsen (com ja he dit, m'encanta fer de topo, hahaha).

I, realment, la situació al poble és depriment.
Cita :
CiU: 5, PP: 3, PSC: 3, ERC: 2
Lo pacte de govern és CiU+ERC, però no són poques les vegades en què, a l'hora de votar als plens, es dóna la següent situació respecte a iniciatives pròpies de les polítiques de dretes:
Cita :
CiU: a favor, PP: a favor, PSC: en contra, ERC: abstenció
A part, l'enorme endeutament actual de l'ajuntament. Com estiguen gaire temps més gastant MOLT més del que tinen, caldrà dissoldre l'ajutament i portar els comptes des de la diputació (rollo Marbella, vaja). Razz
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre

Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 7:57 pm

ebrenc escrigué:
I de quin peu calço? M'encanta fer de talp. Wink

Això està bé...

ebrenc escrigué:

No em jutges pel simple fet de desitjar, abans que res, la pau.

No acostumo a jutjar ningú sense coneixe´l abans...

Salut.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitimeDc Oct 25, 2006 8:00 pm

Bueeeeeeno vaaaaaaaaale accepto fer les paus. Smile
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003?   Votareu el mateix que al 2003? - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2