| Votareu el mateix que al 2003? | |
|
+3Elladan El noi del sucre cat1714 7 participantes |
|
Votareu el mateix que al 2003? | Sí!, i tant!, i convençut | | 33% | [ 2 ] | psí | | 17% | [ 1 ] | No! | | 17% | [ 1 ] | Em quedaré a casa menjant castanyes | | 33% | [ 2 ] |
| Vots Totals : 6 | | Sondeo cerrado |
|
Autor | Missatge |
---|
Elladan
Nombre de missatges : 161 Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya Registration date : 08/10/2006
| |
| |
ebrenc
Nombre de missatges : 444 Registration date : 20/10/2006
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:17 pm | |
| Quines preguntes més indiscretes que em feu xeics! Me vaig posar als sociates perquè eren los únics que valien la pena dins del meu Ajuntament, no busquesseu d'altres excuses.
Si no m'he fet de les JERC (de les quals no he estat, potser en confoneu amb algun altre "ebrenc") no ha estat pas per deavinences (de fet em porto bé amb la gran majoria d'ells), sinó per no semblar incoherent i perquè m'hauria costat més quartos.
I sí, la Tura hauria estat molt millor, però també hauria estat bé que el PSC-CpC s'hagués dividit del PSOE, que és lo que no li han dixat fer a Pasqualet. | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:21 pm | |
| Cony, em sembla que t'he confós amb en roquet ... un altre ebrenc ... de l'ampolla em sembla recordar ... | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:25 pm | |
| Ah!, a Roquet ja el conec! És cavero (és a dir, de la Cava, Deltebre) i de les JERC. Mos vam conèixer pràcticament de casualitat; no sóc ell, no. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:27 pm | |
| Gràcies per la sinceritat, ara, si més no, sabem de quin peu calces...
Salut. | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:33 pm | |
| I de quin peu calço? M'encanta fer de talp. T'imagines un independentiste català disfressat sent elegit com a president de l'estat espanyol? No em jutges pel simple fet de desitjar, abans que res, la pau. | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:34 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- Ah!, a Roquet ja el conec! És cavero (és a dir, de la Cava, Deltebre) i de les JERC. Mos vam conèixer pràcticament de casualitat; no sóc ell, no.
Collons, avui no l'encerto, sí era cavero. Per cert, molt malament ha d'estar la vida política a eixe poble mariner ple de segones residències mal parides i hotels de pel·lícula espanyola dels anys 60, per a què la millor opció sigui la sociata ... i què en pensen els teus amics sociates de les teves idees païsoscatalanistes? | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:50 pm | |
| Que què en pensen? Pos hi ha opinions per a tots los gustos, però com que lo que pénsen ells m'influïx poc... Suposo que ho deuen comprendre si saben que estudio Filologia Catalana. D'altra banda, me la bufa lo que pénsen (com ja he dit, m'encanta fer de topo, hahaha). I, realment, la situació al poble és depriment. - Cita :
- CiU: 5, PP: 3, PSC: 3, ERC: 2
Lo pacte de govern és CiU+ERC, però no són poques les vegades en què, a l'hora de votar als plens, es dóna la següent situació respecte a iniciatives pròpies de les polítiques de dretes: - Cita :
- CiU: a favor, PP: a favor, PSC: en contra, ERC: abstenció
A part, l'enorme endeutament actual de l'ajuntament. Com estiguen gaire temps més gastant MOLT més del que tinen, caldrà dissoldre l'ajutament i portar els comptes des de la diputació (rollo Marbella, vaja). | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 7:57 pm | |
| - ebrenc escrigué:
- I de quin peu calço? M'encanta fer de talp.
Això està bé... - ebrenc escrigué:
No em jutges pel simple fet de desitjar, abans que res, la pau. No acostumo a jutjar ningú sense coneixe´l abans... Salut. | |
|
| |
ebrenc
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? Dc Oct 25, 2006 8:00 pm | |
| Bueeeeeeno vaaaaaaaaale accepto fer les paus. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: Votareu el mateix que al 2003? | |
| |
|