| El president basc amb una estelada | |
|
|
Autor | Missatge |
---|
cat1714
Nombre de missatges : 989 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 12:19 pm | |
| Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 12:27 pm | |
| - cat1714 escrigué:
Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit Aquests no son els que al seu fòrum critiquen a l´EIR per la seva basquitis?... | |
|
| |
Rondinaire
Nombre de missatges : 731 Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 12:29 pm | |
| Mmmmmmm... a mi em sembla que hi ha molt de photoshop a la foto... l'ibarretxe sembla no tenir coll, du sabates esportives, un forro polar molt cutre i, sembla, una samarreta del segon equipament de l'athletic de bilbao.... abanda de què el feia més alt .. no sé, no sé | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 12:31 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit Aquests no son els que al seu fòrum critiquen a l´EIR per la seva basquitis?... La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta. Bé, ara els d'UNC s'obren al món. Fa ben poc van anar convidats a l'aplec del Sinn Féin.
Editat per darrera vegada per el Dc Set 27, 2006 12:39 pm, editat 1 cop en total | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 12:31 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
- Mmmmmmm... a mi em sembla que hi ha molt de photoshop a la foto... l'ibarretxe sembla no tenir coll, du sabates esportives, un forro polar molt cutre i, sembla, una samarreta del segon equipament de l'athletic de bilbao.... abanda de què el feia més alt .. no sé, no sé
Ara que anomenes el Photoshop, trobo que a la senyera s'hi veu una ombra estranya. Potser és un poltergeist. | |
|
| |
El noi del sucre
Nombre de missatges : 778 Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 1:21 pm | |
| - cat1714 escrigué:
La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta. mmmmmm... jo crec que és emmirallar-se massa en una altra nació i la seva lluita, sense distingir entre dretes o esquerres. Que consti que també soc crític amb la basquitis i la borrokitis... | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 1:38 pm | |
| - El noi del sucre escrigué:
- cat1714 escrigué:
La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta. mmmmmm... jo crec que és emmirallar-se massa en una altra nació i la seva lluita, sense distingir entre dretes o esquerres. Que consti que també soc crític amb la basquitis i la borrokitis... Crec que no va per aquí, aprofiten l'avinentesa per sortir a la foto i fer-se visibles arreu. | |
|
| |
Xabip
Nombre de missatges : 193 Localisation : Basque Far West Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 1:54 pm | |
| Jo crec (bé, estic segur) de que cap de les fotos està retocada amb fototxop. La samarreta que porta Ibarretxe és el segón equipament de la selecció basca. | |
|
| |
Rondinaire
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 2:21 pm | |
| Collons, quin presi més "campetxano" que teniu El que jo deia, la segona samarreta de l'athlètic | |
|
| |
cat1714
| |
| |
aragonum
Nombre de missatges : 444 Localisation : Comitum Barcinonensium Registration date : 05/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 2:43 pm | |
| Entre la rojor de les galtes, les jaques deportives i lo verd de la gespa, pareix que sigue una "producció anglesota". xD | |
|
| |
Xabip
Nombre de missatges : 193 Localisation : Basque Far West Registration date : 06/09/2006
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 2:47 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- Rondinaire escrigué:
- Collons, quin presi més "campetxano" que teniu
El que jo deia, la segona samarreta de l'athlètic L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos. Anem de cul. Ja veurem que passa al camp nou el dia 8; de moment l'Athletic juga amb el Barça aquest dissabte i ens poden fotre un sac no, dos o tres. I allò del presi "campetxano" doncs si, en el tracte personal és una persona senzilla i propera, no és precisament el meu referent polític però és bona persona, això és cert. Sembla que feia fred al alderdi, jiji. | |
|
| |
Rondinaire
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 4:52 pm | |
| - cat1714 escrigué:
- L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.
Mr simpàtic, quines ganes de tocar els collons, que potser et vam recordar el partit de la supercopa d'europa contra el sevilla? | |
|
| |
cat1714
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada Dc Set 27, 2006 8:24 pm | |
| - Rondinaire escrigué:
- cat1714 escrigué:
- L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.
Mr simpàtic, quines ganes de tocar els collons, que potser et vam recordar el partit de la supercopa d'europa contra el sevilla? I per què surts amb una competició menor que la Real no jugarà mai? Em dol més la derrota amb l'Español. | |
|
| |
Contenido patrocinado
| Assumpte: Re: El president basc amb una estelada | |
| |
|
| |
| El president basc amb una estelada | |
|