Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

Gasol i les seves filies

4 participantes
AutorMissatge
Xabip

Xabip

Nombre de missatges : 193
Registration date : 06/09/2006

Gasol i les seves filies Empty
MissatgeAssumpte: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 10:34 am

Pel que sembla, el santboià Pau Gasol te molt arrelat el sentiment espanyol, i ha fet unes declaracions al diari "El Mundo" on fa consideracions de caire polític sense mossegar-se la llengua.

El diari madrileny El Mundo entrevista, aquest dijous, el jugador català dels Grizzlies de Memphis, Pau Gasol, i a fer-li preguntes més o menys compromeses de caire polític. El que queda clar és que l'ala-pivot de Sant Boi de Llobregat no eludeix preguntes polèmiques i defensa obertament la unitat d'Espanya. Qualifica Catalunya de "trosset d'Espanya" i reconeix no tenir massa clar si li agradaria jugar amb Catalunya un Mundial.
A més de preguntes tontes com ara si li agraden els pasodobles o qui triaria com animadora entre Carmen Sevilla, Sara Montiel o Isabel Pantoja, el periodista s'interessa per les opinions polítiques de Gasol. El jugador de l'NBA admet que "no sap" si li agradaria que Catalunya jugués un Mundial (com el que començarà aquest dissabte al Japó) i assegura que "des de sempre, la nostra selecció és l'espanyola". Assegura "no entendre" que "un trosset d'Espanya vulgui la independència o tenir la seva pròpia selecció".

El periodista, encantat, burxa Gasol. El gegant de Sant Boi admet que "Espanya s'està dividint. Per dalt, per baix i des de tots els punts. Espanya s'ha de mantenir unida i forta", diu. Tot i aquestes declaracions, assegura que "en política és molt difícil entrar-hi si no ets un expert". Després, però, diu que "amb l'actual Govern s'està canviant la direcció que era la unitat del país espanyol. Però a mí em sembla normal ser català i jugar amb la selecció espanyola. Al màxim i per donar una alegria de veritat a tot el país".

Ja imaginava que en Gasol no era un exemple de catalanisme, però aquestes declaracions m'han sorprés, de debó. A què pot ser degut, es tracta potser d'un cas de feblesa mental? rentat de cervell? ducació? ha vist massa hores antena3? el noi escolta la COPE???
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
cat1714

cat1714

Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 10:54 am

Les declaracions de sa mare, l'altre dia són ben interessants. Va dir que no li agradava Memphis perquè hi havia massa negres.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Rondinaire

Nombre de missatges : 731

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 11:36 am

Bah!, això ho diu perquè la selecció guanya, si fes com la de futbol .....

En tot cas, a mi ha em sembla bé que un espanyol tingui aquests sentiments
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip

Nombre de missatges : 193

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 11:44 am

Rondinaire escrigué:
Bah!, això ho diu perquè la selecció guanya, si fes com la de futbol .....

En tot cas, a mi ha em sembla bé que un espanyol tingui aquests sentiments

No, si a mí també, però no em pensava que el Gasol fos tan ultraespanyol com per a dir aquestes coses de "pais español" i "unidad de la nación".

Fa pinta d'un cas de "borderlinisme" evident.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
Rondinaire

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 11:50 am

Coneixes molts esportistes que s'allunyin d'aquests clixé?
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum

Nombre de missatges : 444

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDj Set 07, 2006 7:55 pm

No sé si us vau fixar, però hi havia una estelada a la final del mundial de bàsket...
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDv Set 08, 2006 2:22 pm

aragonum escrigué:
No sé si us vau fixar, però hi havia una estelada a la final del mundial de bàsket...

Si que la vaig veure, la poca estona del segon quart que vaig veure el partit. Però no semblava que qui la duia animés ningú.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDv Set 08, 2006 2:25 pm

Si no animava a grècia... no sé que hi fotia allà. bé, sí, igual eren de les jnc.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitimeDv Set 08, 2006 2:31 pm

Rondinaire escrigué:
Si no animava a grècia... no sé que hi fotia allà. bé, sí, igual eren de les jnc.

No animava Grècia perquè ja no hi havia res a fotre. En aquell moment del segon quart vaig tancar la tele i vaig anar a retirar la bandera grega que havia fotut al meu web i el lema "som-hi nois!".
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Gasol i les seves filies   Gasol i les seves filies Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo

Gasol i les seves filies
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: