Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Com aneu?

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDt Abr 28, 2009 1:37 pm

Ei gent, com va? Tot bé?

Fa anys que no hi escriu ni Déu dels històrics de Neopàtria. Encara feu mals o tos heu tornat tots mansets?

Com va la crisi? Tos van cascar los Mossos? Com se presenten les eleccions europees? Heu acavat a la pressó? Encara caguen los coloms a la finestra?

Au, que vaigue bé.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDt Abr 28, 2009 3:40 pm

Ei a., com va tot!!!

Doncs sí es va morir això perquè la vam matar entre tots, una llàstima, però tot té un final

Doncs jo com sempre, amb feina, amb nen, amb dona, gaudint de la primavera i preparant-me per una sortida de muntanya aquest estiu. en poc més d'un any arribo als 40 i mira que n'és de divertida la meva vida

Si pregunto pels teus estudis, m'engegaràs a la merda? Rolling Eyes

Encara sou a cal messenger amb lo sinyor ranci, tot el dia raca-raca?

Saps res del nostre amic poli?

Au maco, una abraçada
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDt Abr 28, 2009 9:21 pm

Rondinaire escrigué:
Ei a., com va tot!!!

Doncs sí es va morir això perquè la vam matar entre tots, una llàstima, però tot té un final

Doncs jo com sempre, amb feina, amb nen, amb dona, gaudint de la primavera i preparant-me per una sortida de muntanya aquest estiu. en poc més d'un any arribo als 40 i mira que n'és de divertida la meva vida

Si pregunto pels teus estudis, m'engegaràs a la merda? Rolling Eyes

Encara sou a cal messenger amb lo sinyor ranci, tot el dia raca-raca?

Saps res del nostre amic poli?

Au maco, una abraçada


Jo també com sempre, només que ara en (moltissima) més fenya. Los estudis bé, hasda la polla de Madrid i en ganes de marxar cap a casa, pero encara me'n quede, per carnussot. En uns mesos faré un quart de segle i sense ofici ni benefici Neutral .

Cal messenger va morir (afortunadament) en Neopàtria. En lo Ranciolí vaig parlant de tant en tant, per internet o quan mos trobem pels concertets rojoseparatistes. (Ranci, si llegises açó contesta)

Del poli no en tinc ni idea.

Au I., una abraçada.

PD: collons, que t'arriben missatges al mòvil si escriu algú a Neopàtria? No esperave una resposta hasda d'aqui dos o tres mesos.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDc Abr 29, 2009 6:53 pm

Collons, acabaràs els estudis abans dels 30?

Lo sinyor ranci encara toca la gaita? pensava que seria un senyor formal i havia abandonat els concerts trenca espanyes, però veig que no té remei, ni cura.. i ja té una edat

I dels teus connacionals, el malu, el serbi, l'aneto, els chobenallos..., tampoc no en saps res?

Per la meva banda tenia pensat anar a veure la raposa quan va ser per la gran kapital amb les seves mandangues, però al final no va poder ser.

Missatges al mòbil? lol! lol! lol! no t'ho creuràs, però em va venir al cap passar-me ahir mateix i mira, el primer sorprès vaig ser jo. tindré un sisè sentit que m'avisa quan algú escriu res a nptr?

Au
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDc Abr 29, 2009 9:01 pm

Rondinaire escrigué:
Collons, acabaràs els estudis abans dels 30?

Uff, no ho se xiquet, jo penso que si però ves-te'n a sabre Rolling Eyes


Rondinaire escrigué:
Lo sinyor ranci encara toca la gaita? pensava que seria un senyor formal i havia abandonat els concerts trenca espanyes, però veig que no té remei, ni cura.. i ja té una edat

I dels teus connacionals, el malu, el serbi, l'aneto, els chobenallos..., tampoc no en saps res?

Sinyor Ranci toque la gaita però ja no profesionalment, suposo que als ratets lliures encara la deu tocar...

Del malu fa mooolt que no en sé res. El serbi va vindre a les festes del meu poble. A l'Aneto fa anys que no el veig i en los "chobenallos" tinc contacte a sovint (internet, mòvil, quan vaig a Saragossa...).



Rondinaire escrigué:
Missatges al mòbil? lol! lol! lol! no t'ho creuràs, però em va venir al cap passar-me ahir mateix i mira, el primer sorprès vaig ser jo. tindré un sisè sentit que m'avisa quan algú escriu res a nptr?

Au

Això deu ser que m'estimes molt Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDt Jun 16, 2009 12:21 am

Rondinaire escrigué:

I dels teus connacionals, el malu, el serbi, l'aneto, els chobenallos..., tampoc no en saps res?


Ei! que tal va tot?
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDt Jun 16, 2009 7:27 pm

Joannòt d'Òstariz escrigué:
Rondinaire escrigué:

I dels teus connacionals, el malu, el serbi, l'aneto, els chobenallos..., tampoc no en saps res?


Ei! que tal va tot?

M'ho sembla a mi o Nptr està ressuscitant? Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitimeDl Jun 22, 2009 9:20 pm

Llaçaro, llevanta-te i anda.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Com aneu? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Com aneu?   Com aneu? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Com aneu?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: