Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Iniciar Sessió  

Comparte | 

Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
cat1714

Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida   Dc Feb 20, 2008 10:51 am

Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.racocatala.cat/cat1714/
Fra Gombau

Nombre de missatges : 82
Registration date : 12/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida   Dc Feb 20, 2008 11:59 am

No és pas que el tema em lleve la son, però em sembla entreveure que la bandereta en qüestió és gallinàcia.

Benediccions,

Gombaldus, episcopus ilerdensis
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
ranciolí

Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida   Dc Feb 20, 2008 12:51 pm

Veient lo teu post, entre el gos espanyol i el gat català, fotrien bona festa...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
cat1714

Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Re: Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida   Dc Feb 20, 2008 1:36 pm

ranciolí escrigué:
Veient lo teu post, entre el gos espanyol i el gat català, fotrien bona festa...

Lo meu gat té mala hòstia, esbocinaria el gossot aquest si li burnava al davant.

Editat per darrera vegada per cat1714 el Dc Feb 20, 2008 1:59 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.racocatala.cat/cat1714/
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida   

Tornar a dalt Ir abajo

Gossos espanyols al míting del Sr. Rajoy a Lleida
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: