Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 El solstici i l'any nou

Ir abajo 
4 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 1:55 pm

No és que m'agradi gaire el que escriu aquest fill de feixista de Balaguer, però avui m'ha fet gràcia.

El solstici i l'any nou Solsti10
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 2:13 pm

Té raó.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 2:23 pm

El noi del sucre escrigué:
Té raó.

Vaja!, pensava que t'havies sentit al·ludit...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 2:49 pm

Quina novetat és veure que qui envie esta felicitació és anticristiana? Que no és ben clar?
La festa d'any nou serà més arbitrària, però tota la maquinària que tinc canvie la data i els calendaris de paper ja no em valen... per a mi el canvi d'any és un canvi real (més que el 25 de desembre, fum fum fum..)
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 3:00 pm

Comportament anticristià? laic, ho anomenaria
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitimeDc Gen 02, 2008 3:20 pm

Rondinaire escrigué:
Comportament anticristià? laic, ho anomenaria

Yes!.....Tot i així el canvi d´any cristià es bastant global i ara mateix té menys connotació religiosa que nadal.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





El solstici i l'any nou Empty
MissatgeAssumpte: Re: El solstici i l'any nou   El solstici i l'any nou Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El solstici i l'any nou
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: