Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Qui serà el president de la Diputació de Lleida?

Ir abajo 
+3
Elladan
1714
Senderi
7 participantes
Anar a pàgina : 1, 2  Següent
AutorMissatge
Senderi

Senderi


Nombre de missatges : 129
Localisation : Delta de l'Orinoco
Registration date : 07/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Maig 30, 2007 7:56 pm

Aquesta nit ho sabrem...
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.guillemchacon.cat
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDl Jun 04, 2007 1:42 pm

En Jaume Gilabert, d'ERC
Tornar a dalt Ir abajo
Senderi

Senderi


Nombre de missatges : 129
Localisation : Delta de l'Orinoco
Registration date : 07/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: i el vice?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDl Jun 04, 2007 4:27 pm

cat4
1714 escrigué:
En Jaume Gilabert, d'ERC

En Gabriel Pena, d'ERC
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.guillemchacon.cat
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDl Jun 04, 2007 7:36 pm

Peró Esquerra no havia perdut un diputat (tot i que havia millorat amb percentatge de vots) i quedat molt per darrera de CiU i el PSC?
Tornar a dalt Ir abajo
Senderi

Senderi


Nombre de missatges : 129
Localisation : Delta de l'Orinoco
Registration date : 07/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Si   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDt Jun 05, 2007 12:54 am

Elladan escrigué:
Peró Esquerra no havia perdut un diputat (tot i que havia millorat amb percentatge de vots) i quedat molt per darrera de CiU i el PSC?

Si, però Esquerra és indispensable per fer-ne una majoria.

Cat, l'IEI per ERC... Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.guillemchacon.cat
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDt Jun 05, 2007 6:04 pm

Algú sap on trobar els resultats exactes de cada diputació catalana i qui acabarà presidint cada una?
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDt Jun 05, 2007 10:45 pm

Senderi escrigué:
Elladan escrigué:
Peró Esquerra no havia perdut un diputat (tot i que havia millorat amb percentatge de vots) i quedat molt per darrera de CiU i el PSC?

Si, però Esquerra és indispensable per fer-ne una majoria.

Cat, l'IEI per ERC... Laughing

El Gabriel serà vicepresident tercer, i el Jaume, president. Està bé això de l'IEI.
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDt Jun 05, 2007 10:47 pm

Elladan escrigué:
Peró Esquerra no havia perdut un diputat (tot i que havia millorat amb percentatge de vots) i quedat molt per darrera de CiU i el PSC?

Sí, ha perdut un diputat, perquè ens hem fotut una hòstia ben grossa a la Paeria: volíem doblar els regidors i hem perdut la meitat dels vots. Els peluts dels collons n'han tret tres vegades més dels que em pensava.
Tornar a dalt Ir abajo
Elladan

Elladan


Nombre de missatges : 161
Localisation : Lo pla d'Urgell, Catalunya
Registration date : 08/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDt Jun 05, 2007 11:56 pm

El més trist a estat a Hospitalet de Llobregat que Esquerra ja no i té representació i per un mínim de vots que s'han anat als de Partit Republicà Català i ara ni un ni l'altre tenen representació. I el PP i el PSC que empitjoren amb percentatge milloren amb regidors.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 9:31 am

1714 escrigué:
Els peluts dels collons n'han tret tres vegades més dels que em pensava.

Jo vaig veure el cap de llista repartint propaganda a la porta de l´Aplec del cargol, semblava bon jan...
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 12:50 pm

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:
Els peluts dels collons n'han tret tres vegades més dels que em pensava.

Jo vaig veure el cap de llista repartint propaganda a la porta de l´Aplec del cargol, semblava bon jan...

Sí, és un nen de casa bona fill d'una dona amb molt de prestigi intel·lectual a la Universitat. És estrany, que amb l'educació que li han pagat encara cregui en la dictadura del proletariat.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 1:01 pm

1714 escrigué:


Sí, és un nen de casa bona fill d'una dona amb molt de prestigi intel·lectual a la Universitat. És estrany, que amb l'educació que li han pagat encara cregui en la dictadura del proletariat.

Ja veig que a Lleida us coneixeu tots....Jo prefereixo la dictadura del proletariat que la de l´oligarquia econòmica.
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 1:16 pm

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:


Sí, és un nen de casa bona fill d'una dona amb molt de prestigi intel·lectual a la Universitat. És estrany, que amb l'educació que li han pagat encara cregui en la dictadura del proletariat.

Ja veig que a Lleida us coneixeu tots....Jo prefereixo la dictadura del proletariat que la de l´oligarquia econòmica.

I jo també, però sempre que formi part del poliburò, no et fot!
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 1:57 pm

1714 escrigué:

I jo també, però sempre que formi part del poliburò, no et fot!

Els politburòs no molen....Tot el poder pels soviets!
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDc Jun 06, 2007 7:11 pm

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:

I jo també, però sempre que formi part del poliburò, no et fot!

Els politburòs no molen....Tot el poder pels soviets!

On ho has vist això de tot el poder per als soviets?
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 9:36 am

1714 escrigué:


On ho has vist això de tot el poder per als soviets?

A les tesis d´abril de Lenin, a la revolta de Kronstad......Smile
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 10:11 am

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:


On ho has vist això de tot el poder per als soviets?

A les tesis d´abril de Lenin, a la revolta de Kronstad......Smile

Això és història.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 11:45 am

1714 escrigué:


Això és història.

mmmmmmm....el mateix podriem dir dels drets nacionals i la independència.....

PD: ves amb compte amb el Kubotan que et poden trencar el nas.
Tornar a dalt Ir abajo
1714

1714


Nombre de missatges : 79
Registration date : 12/04/2007

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 11:55 am

El noi del sucre escrigué:
1714 escrigué:


Això és història.

mmmmmmm....el mateix podriem dir dels drets nacionals i la independència.....

PD: ves amb compte amb el Kubotan que et poden trencar el nas.

Se m'acuden altres usos més agradables.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 12:00 pm

1714 escrigué:

Se m'acuden altres usos més agradables.

No havia pensat en les possibilitats lascives....
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 12:47 pm

Per si algú s'ha perdut:
http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=228206178
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 1:16 pm

ebrenc escrigué:
Per si algú s'ha perdut:
[url=http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=228206178
http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=228206178[/quote[/url]]

Saura, s'ha perdut. I los mossos, que deuen creure que son samurais. I clar, de tant jugar a ninjes algú va rebre un kamehame al nas.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 3:52 pm

[quote="esparver"]
ebrenc escrigué:
Per si algú s'ha perdut:
http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=228206178[/quote]

Saura, s'ha perdut. I los mossos, que deuen creure que son samurais. I clar, de tant jugar a ninjes algú va rebre un kamehame al nas.
Weno, jo ho dia per si algú no entenia la broma del canvi d'avatar de Cat. Jo per exemple ho hai tingut de buscar, i és que hi han coses que... mira, tampoc és que m'impòrtien tan i tant (i a part no és que puga veure massa les notícies, vaiga).
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 4:35 pm

[quote="ebrenc"]
esparver escrigué:
ebrenc escrigué:
Per si algú s'ha perdut:
http://www.tv3.cat/3alacarta/video.htm?ID=228206178[/quote]

Saura, s'ha perdut. I los mossos, que deuen creure que son samurais. I clar, de tant jugar a ninjes algú va rebre un kamehame al nas.
Weno, jo ho dia per si algú no entenia la broma del canvi d'avatar de Cat. Jo per exemple ho hai tingut de buscar, i és que hi han coses que... mira, tampoc és que m'impòrtien tan i tant (i a part no és que puga veure massa les notícies, vaiga).

Eps, no t'ho prengues malament home, que no t'hai carranyat ni res Very Happy
Jo també me'n vaig enterar per internet, que a damunt te done més informació que no pas la tv.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitimeDj Jun 07, 2007 6:12 pm

ja passa, jeje
no m hai emprenyat, no, jejeje Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Empty
MissatgeAssumpte: Re: Qui serà el president de la Diputació de Lleida?   Qui serà el president de la Diputació de Lleida? Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Qui serà el president de la Diputació de Lleida?
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 2Anar a pàgina : 1, 2  Següent
 Temas similares
-
» Montilla president
» El president basc amb una estelada
» Puede ser montilla el futuro president de la generalitat
» El president de l'Ascuma a "Amics, coneguts i saludats&

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: