Neop@tria
æQuieres reaccionar a este mensaje? Regķstrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fņrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fņrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ĶndexĶndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Śltimas imįgenesŚltimas imįgenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Tinc un problema: estic casat i sóc catalą

Ir abajo 
+3
ebrenc
El noi del sucre
cat1714
7 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDj Mar 15, 2007 3:27 pm

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Soccat10
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDj Mar 15, 2007 3:58 pm

Catalą, mileurista, dona que no treballa i dos fills...mmmmmmmm....no cola. Sona al tķpic discurs victimista identitari.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDj Mar 15, 2007 4:04 pm

Vaiga; ara me n'entero que si ets catalą has de ser insolidari i t'han de tractar de fasciste. I no pot dixar los fills an suns iaios este bon home? Algun treball podria traure la seua dona, sent de Lleida city com diu la firma. I ell... que es fącia funcionari, jejeje. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Joannņt d'Ņstariz

Joannņt d'Ņstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDv Mar 16, 2007 8:33 am

Quina suerte, mil euros/mes.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDv Mar 16, 2007 10:09 am

El noi del sucre escrigué:
Catalą, mileurista, dona que no treballa i dos fills...mmmmmmmm....no cola. Sona al tķpic discurs victimista identitari.

Fins no fa gaire, jo era del seu col·lectiu.

Llegeix, com a esbarjo, quč diu en Black Flag en aquest fņrum del Racó Catalą.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDv Mar 16, 2007 10:31 am

cat1714 escrigué:
Fins no fa gaire, jo era del seu col·lectiu.

No ho dubto, perņ segur que no eres l“excluit social i econņmic que descriu el senyor aquest.
Em sembla bé que no li agradin els immigrants, perņ que no s“inventi les coses, que tregui numeros sobre exclusió, sous, propietats i benestar social i desprčs en parlem.

cat1714 escrigué:

Llegeix, com a esbarjo, quč diu en Black Flag en aquest fņrum del Racó Catalą.

Una joia, vaja...
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDv Mar 16, 2007 6:49 pm

black_flag escrigué:
Que es faci prostituta i es planti a la Ronda Sant Antoni de Barcelona. L'ajuntament la recollirą, li proporcionarą uns cursos de formació gratuļts, li facilitarą l'accés al mercat de treball, la subvencionarą per tot arreu i la convertirą en una princesa.

O que emigri a l'Ecuador, obtingui la nacionalitat ecuatoriana, i després torni com a heroi immigrant. Llavors serą de la casta més elevada de la societat. Rebrą tota mena de subvencions, podrą obrir un negoci sense pagar impostos els primers anys i aixķ podrą rebentar la competčncia del comerē tradicional catalą.

En definitiva, que deixi de ser un catalą normal, perquč no estą de moda.
drunken
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi Eben

Jordi Eben


Nombre de missatges : 50
Localisation : El bressol de la pątria catalana
Registration date : 10/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 1:11 am

En conec un que es va pintar la cara de negre alhora d'anar a demanar uns ajuts.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 10:16 am

Jordi Eben escrigué:
En conec un que es va pintar la cara de negre alhora d'anar a demanar uns ajuts.

I no el van atonyinar els seus amics?....


Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Image12
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolķ

ranciolķ


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 10:21 am

Lo de l'esquerra no és de Balaguer?


Tinc un problema: estic casat i sóc catalą 2
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 12:45 pm

ranciolķ escrigué:
Lo de l'esquerra no és de Balaguer?


Tinc un problema: estic casat i sóc catalą 2


Ho sento, no coneixo als amics del "patriota" que es pintą la cara de negre....
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 12:47 pm

El de la foto d'en ranci és lo gitano, noi
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 12:49 pm

Rondinaire escrigué:
El de la foto d'en ranci és lo gitano, noi

Ah! ja m“ho imaginava...Tampoc el coneixo personalment.
Tornar a dalt Ir abajo
Jordi Eben

Jordi Eben


Nombre de missatges : 50
Localisation : El bressol de la pątria catalana
Registration date : 10/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDc Mar 21, 2007 10:19 pm

El noi del sucre escrigué:
Jordi Eben escrigué:
En conec un que es va pintar la cara de negre alhora d'anar a demanar uns ajuts.

I no el van atonyinar els seus amics?....


Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Image12


Perņ amb quina mena de gent et penses que em relaciono
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitimeDj Mar 22, 2007 10:09 am

Jordi Eben escrigué:

Perņ amb quina mena de gent et penses que em relaciono

Disculpa si t“he ofčs, no parlava de tu, parlava del senyor que es pinta de negre per demanar ajuts...tot i aixķ no en facis cas, era una metąfora.
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Empty
MissatgeAssumpte: Re: Tinc un problema: estic casat i sóc catalą   Tinc un problema: estic casat i sóc catalą Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Tinc un problema: estic casat i sóc catalą
Tornar a dalt 
Pągina 1 de 1
 Temas similares
-
» Cat, que el terratremol tenia un problema d'identitat

Permisos d'aquest fņrum:No pots respondre a temes en aquest fņrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: