Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Endevina qui és l'últim

Ir abajo 
+5
El noi del sucre
aragonum
Guineu
ranciolí
cat1714
9 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDj Set 14, 2006 10:38 pm

Endevina qui és l'últim Darrerki1

Adaptació d'un cartell de la Lega Nord
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:01 am

No
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu

Guineu


Nombre de missatges : 53
Registration date : 07/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 2:57 am

L'últim vol dir el rader que s'ha inscrit a la Neo-Neopàtria?
Tornar a dalt Ir abajo
http://rimat.blogspot.com/
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 3:00 am

No veig la gràcia, si la té.

I si no ha de fer gràcia, evidentment, no li trobo el sentit.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 3:17 am

Guineu escrigué:
L'últim vol dir el rader que s'ha inscrit a la Neo-Neopàtria?
He, he, he! Amigos para siempre lolailolaaaaaaaaaaaaa
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu

Guineu


Nombre de missatges : 53
Registration date : 07/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 3:26 am

ranciolí escrigué:
Guineu escrigué:
L'últim vol dir el rader que s'ha inscrit a la Neo-Neopàtria?
He, he, he! Amigos para siempre lolailolaaaaaaaaaaaaa

De moment s'ha apuntat i s'hi fixa. Suposo que un dia d'estos començarà a parlar. Per cert, ranci, qui portes a l'avatar? Me pareix que l'he vist a algun programa de la tele. A Barrio Sésamo potser?
Tornar a dalt Ir abajo
http://rimat.blogspot.com/
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 3:37 am

Quin parell de carnusos... Jo fent-me palles mentals en la identitat del Ranciolí i resulta que l'àvatar surt lo pixamandúrries oriental per excelència...

clown
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 9:36 am

ummmmm....Xenofobia populista, potser l´hauries de regalar als de la Plataforma per Catalunya o a les teves amistats perilloses...Ahir mateix vaig anar a la seguretat social, per mirar-me un refredat que no em trec de sobre i els magrebins que hi havien feien cua com tothom...és estrany, oi?...
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 10:16 am

Us heu fixat que el moro del cartell porta una cimitarra? i el negre deu ser germá de MA.

Quina colla de ... aquests de la Lega Nord.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 10:57 am

Xabip escrigué:

Quina colla de ...

Feixistes...el que fan amb aquestes vinyetes és generar tòpics que els ignorants creuen com veritats demostrades.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:02 pm

El noi del sucre escrigué:
ummmmm....Xenofobia populista, potser l´hauries de regalar als de la Plataforma per Catalunya o a les teves amistats perilloses...Ahir mateix vaig anar a la seguretat social, per mirar-me un refredat que no em trec de sobre i els magrebins que hi havien feien cua com tothom...és estrany, oi?...

A les meves amistats perilloses hi ha hagut diversitat d'opinions

http://unitat.superforos.com/viewtopic.php?t=4136

El cartell no és ben bé una cua al CAP, sinó una cua a tota mena de prestacions socials.

P.S.: No t'ha fet gràcia la cara del xinès?


Cagondéu, havia premut el botó EDIT en comptes del QUOTE i havia esmenat el teu missatge.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:08 pm

A banda de la demagogia de pa sucat amb oli, l'error més important del cartell és que els gitanos mai van sols, així doncs la gitana que surt al dibuix hauria d'estar acompanyada d'un munt de germanes-cosines-tietes i els seus fills corresponents.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:25 pm

Rondinaire escrigué:
A banda de la demagogia de pa sucat amb oli, l'error més important del cartell és que els gitanos mai van sols, així doncs la gitana que surt al dibuix hauria d'estar acompanyada d'un munt de germanes-cosines-tietes i els seus fills corresponents.

Vols dir que no és una romanesa, abans que una gitana?
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:25 pm

cat1714 escrigué:
A les meves amistats perilloses hi ha hagut diversitat d'opinions

M´he imaginat que el penjaries i m´hi he passat, ja he vist les opinions. Cada cop trobo més referències a la "cultura" skinhead en els avatars i les signatures dels usuaris...S´hi continuen dient barbaritats, com que la targeta de la seguretat social te la donen amb l´empadronament.

cat1714 escrigué:

El cartell no és ben bé una cua al CAP, sinó una cua a tota mena de prestacions socials.
P.S.: No t'ha fet gràcia la cara del xinès?

El CAP és una prestació social...El xinès sembla en Jordi Pujol.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:30 pm

cat1714 escrigué:

Vols dir que no és una romanesa, abans que una gitana?

És una gitana romanesa, els romanesos paios no fan aquesta fila, son bastant occidentals....De fet parlen llengües diferents, aquest gitanos encara conserven el romaní. Es un error molt habitual creure que tots els romanesos son com els gitanos de Rumania que van demanant pel carrer o tocant al metro.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:32 pm

Noi, te dono la raó en cada punt i en cada coma que has escrit ^_^
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:42 pm

El noi del sucre escrigué:
Es un error molt habitual creure que tots els romanesos son com els gitanos de Rumania que van demanant pel carrer o tocant al metro.

Són la majoria aquests que anomenes. Tanmateix, he de dir que en conec un, que pertany a la minoria, a qui li vaig vendre el pis on vivia abans.

El dia que va venir a casa, anava amb la seva filla petita de 3 o 4 anys, i per l'escala ens vam trobar un veí xarnegot d'aquests que fa cinquanta anys que són aquí i no parlen català ni per mal de morir. El vell li va dir quatre punyetes a la criatura, en espanyol, i la nena tot seguit va dir: "papa, papa, aquest senyor no és català!". Això sí que és intregració.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
becari




Nombre de missatges : 4
Registration date : 13/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:45 pm

Guineu escrigué:
ranciolí escrigué:
Guineu escrigué:
L'últim vol dir el rader que s'ha inscrit a la Neo-Neopàtria?
He, he, he! Amigos para siempre lolailolaaaaaaaaaaaaa

De moment s'ha apuntat i s'hi fixa. Suposo que un dia d'estos començarà a parlar.

M'hi fixo, m'hi fixo. Que menys que seguir la evolució dels meus fans, que es posen una foto meva al seu avatar Smile
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 12:48 pm

O tos han abduït als orientals, o fa molt de temps que no veig a la gent, pq mha costat un imperi reconèixer al personal, xeic.
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu

Guineu


Nombre de missatges : 53
Registration date : 07/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 4:12 pm

becari escrigué:
Guineu escrigué:
ranciolí escrigué:
Guineu escrigué:
L'últim vol dir el rader que s'ha inscrit a la Neo-Neopàtria?
He, he, he! Amigos para siempre lolailolaaaaaaaaaaaaa

De moment s'ha apuntat i s'hi fixa. Suposo que un dia d'estos començarà a parlar.

M'hi fixo, m'hi fixo. Que menys que seguir la evolució dels meus fans, que es posen una foto meva al seu avatar Smile

On? Ospa, no seràs pas eixe personatge amb pinta de Povedilla que ix a l'avatar de ranciolí? O la rossa del meu avatar. O la morena. Deus ser la morena, sí. Ara ixco a buscar l'Hemoal, que ja començo a notar la picor.
Tornar a dalt Ir abajo
http://rimat.blogspot.com/
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 5:27 pm

Guineu escrigué:
Ospa, no seràs pas eixe personatge amb pinta de Povedilla que ix a l'avatar de ranciolí?

jjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Endevina qui és l'últim WavEndevina qui és l'últim Banana
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 7:11 pm

Este tema està a punt de batre rècords de visites.

Egocentrisme desmesurat lliterà?

lol!
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 7:44 pm

Es que redactar en llenguatge jurídic deu costar lo seu...

Qui és Povedilla? Sol m'ix
este...
Endevina qui és l'últim Povedilla

i este...
Endevina qui és l'últim 40interrogatorio
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitimeDv Set 15, 2006 7:49 pm

És lo mateix. Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Endevina qui és l'últim Empty
MissatgeAssumpte: Re: Endevina qui és l'últim   Endevina qui és l'últim Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Endevina qui és l'últim
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: