Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.

ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  FAQFAQ  CercarCercar  Registrar-seRegistrar-se  Llista de MembresLlista de Membres  Grups d'UsuarisGrups d'Usuaris  Iniciar Sessió  

Comparteixi | 

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando

Veure tema anterior Veure tema següent Ir abajo 
AutorMissatge
cat1714

Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

MissatgeAssumpte: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Dv Feb 16, 2007 8:00 pm

Al lema hi diu "Catalunya Catalana", oi?
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.racocatala.cat/cat1714/
ebrenc

Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Dv Feb 16, 2007 8:42 pm

33 Suspect
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
El noi del sucre

Nombre de missatges : 778

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Ds Feb 17, 2007 10:17 am

Uiuiui...el martell català de marxistes, progres i esquerranosos, fent-se fotos amb l´esquerra idependentista basca, desprès criticaran la basquitis d´altres. D´on no n´hi ha....
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
cat1714

Nombre de missatges : 989

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Ds Feb 17, 2007 3:26 pm

El noi del sucre escrigué:
Uiuiui...el martell català de marxistes, progres i esquerranosos, fent-se fotos amb l´esquerra idependentista basca, desprès criticaran la basquitis d´altres. D´on no n´hi ha....

Que l'Arnaldo és 33, que diu "menys falçs i martells i més ikurrinyes"

Que no me n'amago pas, jo, d'haver votat HB/EH a les europees sempre que he pogut, fins i tot a l'època d'Hipercor...
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

Nombre de missatges : 778

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Ds Feb 17, 2007 3:31 pm

cat1714 escrigué:
Que l'Arnaldo és 33, que diu "menys falçs i martells i més ikurrinyes"

Que no me n'amago pas, jo, d'haver votat HB/EH a les europees sempre que he pogut, fins i tot a l'època d'Hipercor...

Jo no tinc res contra l´Arnaldo i també els he votat un parell de vegades, jo parlava del xitxarel.lo i el "rapadet".
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
ebrenc

Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   Ds Feb 17, 2007 7:44 pm

El noi del sucre escrigué:
Jo no tinc res contra l´Arnaldo i també els he votat un parell de vegades, jo parlava del xitxarel.lo i el "rapadet".
ahí ahí Cool
Tornar a dalt Ir abajo
Veure perfil de l'usuari
Contenido patrocinado

MissatgeAssumpte: Re: Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando   

Tornar a dalt Ir abajo

Mireu quina gorra més bonica que duu el Pernando
Veure tema anterior Veure tema següent Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1