Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Ebrenc, mira-te els missatges privats

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
Guineu

Guineu


Nombre de missatges : 53
Registration date : 07/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDg Gen 14, 2007 10:55 pm

Hi tins una informació que te podria interessar.
Tornar a dalt Ir abajo
http://rimat.blogspot.com/
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDl Gen 15, 2007 11:21 am

ok guineu, ara ho hai vist.
pos m'ho havien dit que era ell mateix, que s'havia fet passar per... i no sé quines històries
bé, si he de "fer el paper" dient que em vaig equivocar... doncs ja em diràs on
de moment a la viquipèdia ja he contestat
passo de fotre'm en lo merder este de toni i mireia perquè ja fa semanes que va l'assunto i cada vegada se sembla més a pimpinela això
salutacions
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDl Gen 15, 2007 3:07 pm

Que encara hi ha merder entre el toni i la mireia? que hi té a veure la wiki?
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDl Gen 15, 2007 3:34 pm

Mireia, la del bloc? Quins merders hi ha?
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 1:51 pm

Me referia al que es comenta aquí: http://ca.wikipedia.org/wiki/Discussi%C3%B3:Toni_Ib%C3%A0%C3%B1ez#Soc_la_Mireia.2C_i_en_comen.C3.A7o_a_estar_molt_tipa. La discussió per la meua banda està de moment acabada.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 4:24 pm

Redéu, quina merder... lo que cada dia me fa tancar més lo cercle és este comentari, que no podria fer "qualsevol persona que ha entrat algun dia a Nptr":
Cita :
Soc la Mireia un cop mes, Ebrenc tinc un preciós mail on et puc donar
tantes proves com vulguis de que no soc l'Ibàñez, ara que entenc que
viure en la paranoia es molt mes còmode, i divertit es clar, i pel que
fa als dubtes... tu Ebrenc, mas tret tots els dubtes que podia tenir
sobre tu, kintiu!, com dieu a Neop@tria, en fi no m'ho esperava.
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 6:08 pm

Pozí!!!! Shocked Shocked Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 6:47 pm

lo més acollonant és que se veu que l'hai tret de tots los dubtes que podia tindre sobre mi!!

¿i què sap esta persona qui sóc jo, quina és la meua aparença pública, quina és la meua aparença internauta i què en penso de tot plegat interiorment?

les mans al cul, i el cul a casa innocent
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 7:38 pm

ebrenc escrigué:
les mans al cul, i el cul a casa innocent
I la casa ben lluny
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDt Gen 16, 2007 8:00 pm

ranciolí escrigué:
ebrenc escrigué:
les mans al cul, i el cul a casa innocent
I la casa ben lluny
Ui, cadascú ante la tinga. Rolling Eyes
Tornar a dalt Ir abajo
Guineu

Guineu


Nombre de missatges : 53
Registration date : 07/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDv Gen 19, 2007 11:37 pm

M'agrada molt el teu nou avatar, Ebrenc. De totes maneres, m'hauràs de pagar drets d'autor i te tocarà també compartir "querella fantasma".

Parlant de l'altre tema, que veig que vos fa goig, astí vos deixo una càrrega de xoques. Ja sé que este hivern no és guaire fred, però igual vos fan servei.

http://blocs.mesvilaweb.cat/node/view/id/36732

Són xoques per escaufar, no per fer-les cagar: Nadal ja queda lluny.
Tornar a dalt Ir abajo
http://rimat.blogspot.com/
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDs Gen 20, 2007 3:50 pm

va pos me'l canvio xD
Tornar a dalt Ir abajo
Fra Gombau

Fra Gombau


Nombre de missatges : 82
Registration date : 12/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDs Gen 20, 2007 5:30 pm

Per cert; dimecres a Barcelona em van presentar una tal Mireia Galindo, que ha guanyat un premi d'Òmnium Cultural a Granollers. No vaig gosar comentar-li res sobre l'existència d'un/a homònim/a.

Benediccions,

Gombaldus episcopus
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitimeDs Gen 20, 2007 10:05 pm

Mmmhhh ... crec qur n'està al corrent des dels primers dies i no en té massa bona opinió...
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Ebrenc, mira-te els missatges privats Empty
MissatgeAssumpte: Re: Ebrenc, mira-te els missatges privats   Ebrenc, mira-te els missatges privats Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Ebrenc, mira-te els missatges privats
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Mira quines coses conserve internet

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: