Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Debate sobre la franja en Aragón tv

Ir abajo 
+6
Xabip
Rondinaire
cat1714
ebrenc
ranciolí
Trasmoz
10 participantes
Anar a pàgina : Previ  1, 2
AutorMissatge
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 27, 2006 1:09 pm

Déu meu, kin nivell de frikisme! eek2
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 27, 2006 1:34 pm

ebrenc escrigué:
Déu meu, kin nivell de frikisme! eek2

É lo que nya, company. Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Bounce2
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 27, 2006 1:49 pm

Esparver, la podrieu fer com a versió del "Holliday in Cambodia" dels Dead Kennedys, "vacaciones en Citruenigo"...
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDv Oct 27, 2006 4:05 pm

El noi del sucre escrigué:
Esparver, la podrieu fer com a versió del "Holliday in Cambodia" dels Dead Kennedys, "vacaciones en Citruenigo"...

Ei, que aquesta lletra (i música) no és meua, és del nou disc dels Lendakaris Muertos, 100% recomanat. "Punk radical basc", patateru i vuitanteru, però al 2006.

http://www.gordiscos.com/ficha_soporte.php?id_articulo=1953
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDg Oct 29, 2006 9:14 pm

L'últim disco de ser Se habla español, no? Ja rutla per la mula. Very Happy jejejeje
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDg Oct 29, 2006 10:40 pm

ebrenc escrigué:
L'últim disco de ser Se habla español, no? Ja rutla per la mula. Very Happy jejejeje

Si, Se habla español, ja fa dies que hi rutlle Wink
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 11:35 am

Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.

www.bandabatxoki.net


Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Banda_batxoki_logo
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 12:11 pm

[quote="Xabip"]Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.

Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Rip2
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 12:40 pm

El noi del sucre escrigué:
Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.

Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.

Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts, i a la banda Batxoki jo els vaig poder veure dissabte al Aiarako Gazte eguna a Urduña. Va estar de pm. Després hi van tocar els Habeas Corpus, i ja per a acabar va tocar un grup d'aquests "verbeneros" que es diu Amaiur, i va ser d'allò més curiós veure sortir a cantar al tio de Habeas Corpus la de "No hay tregua" de Barricada amb una trikitixa per darrere.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 1:07 pm

[quote="Xabip"]
El noi del sucre escrigué:
]

Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts,.

Clar, només en queden dos...Feia broma, jo també segueixo grups moderns...:-)... Els Habeas estan molt bé, tenen un directe contundent, però m´agrada més Kuraia.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:32 pm

[quote="El noi del sucre"]
Xabip escrigué:
Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.

Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.



Los RIP eren los mes grans, tot i que los Cicatriz també eren molt bons.

I ja que en parlem, mireu quin tresor m'hai comprat esto cap de setmana. Tot per menys de 50€!!! Done gust fer negoci en los germans grans dels amics.

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 116215390192005
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:38 pm

[quote="esparver"][quote="El noi del sucre"]
Xabip escrigué:
Aquí uns altres pamplonicas (de Txantrea) que fan punk: Banda Batxoki. Canten en euskara.

Passo de grups moderns....els RIP eren els més grans.



Los RIP eren los mes grans, tot i que los Cicatriz també eren molt bons.

I ja que en parlem, mireu quin tresor m'hai comprat esto cap de setmana. Tot per menys de 50€!!! Done gust fer negoci en los germans grans dels amics.

downdowndown
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:41 pm

Ostia quin recull!!!
downdowndown
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:43 pm

Ostia, el Sakalerria Punk amb els mítics Virus De Rebelion...Txorromorro, Vomito, Korroskada, carai! quines ballaruques m´hi havia fet jo amb aquest disc...bounce
Aaaaaaaaaah! i el Zona Especial Norte, amb RIP i Eskorbuto...si és de la primera edició, aquest disc val molta pasta.


Editat per darrera vegada per el Dl Oct 30, 2006 3:48 pm, editat 2 cops en total
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:43 pm

[quote="El noi del sucre"]
Xabip escrigué:
El noi del sucre escrigué:
]

Home, això és cert, pero bé, els RIP ja fa temps que no fan concerts,.

Clar, només en queden dos...Feia broma, jo també segueixo grups moderns...:-)... Els Habeas estan molt bé, tenen un directe contundent, però m´agrada més Kuraia.

Jul de RIP va fer Txapelpunk i despres, en lo bateria i Evaristo de La Polla van fer The Kagas, que està prou bé. Me paix que a Gatillazo també hi toque, lo baixista.

Però res comparat en los RIP, clar. Enamorado de la muerte acústica i en piano no té rival. :-D
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:51 pm

esparver escrigué:
Però res comparat en los RIP, clar. Enamorado de la muerte acústica i en piano no té rival. :-D

Jo els vaig veure abans de que morís el cantant i recordo tot el concert amb la pell de gallina...
Si us agraden, el DVD que van treure fa poc és imprescindible.


Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 RIP-Portada
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:54 pm

Xabip escrigué:
Ostia quin recull!!!
downdowndown

Ah! i de regal, el video Zuzenenan 91.01.19 dels Hertzainak, que tampoc no te preu.

Lo capde que torne al poble, ja em te preparats el Kortatu, l'Estado de las Cosas i l'Azken guda dantza (censurat). afro

Ara vull l'Inadaptados de Cicatriz, el HIESari aurre egiten de RIP i el Pon un idiota en tu vida de Naste borraste (bonissims!!), però costen una pasta!!
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:59 pm

Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_geek
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 3:59 pm

El noi del sucre escrigué:
Ostia, el Sakalerria Punk amb els mítics Virus De Rebelion...Txorromorro, Vomito, Korroskada, carai! quines ballaruques m´hi havia fet jo amb aquest disc...bounce
Aaaaaaaaaah! i el Zona Especial Norte, amb RIP i Eskorbuto...si és de la primera edició, aquest disc val molta pasta.

Si si, és de la primera edició. I el NG roi és d'Oihuka, primera edició també. Els hai comprat al germà d'un amic que deu de tindre 30 i molts anys.
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 4:03 pm

[quote="Xabip"]Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! Wink
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 4:04 pm

Xabip escrigué:
Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_geek



É lo que nya. Que li farem, si LA MÚSICA va neixer a E.H. als anys 80 Wink
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 4:06 pm

Xabip escrigué:
Quina basquitis (musical) que patiu, xiquets! Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_geek

Quan vaig començar a sentir interés per la música el Rock Radical basc manava, també hi havien els Decibelios, que m´agradaven molt...El curiós és que a diferència de la majoria de la gent a mi encara m´agraden aquells discos.
Esparver, quina enveja! jo també vull aquests viníls...
Tornar a dalt Ir abajo
esparver

esparver


Nombre de missatges : 237
Registration date : 07/09/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 5:40 pm

El noi del sucre escrigué:
Quan vaig començar a sentir interés per la música el Rock Radical basc manava, també hi havien els Decibelios, que m´agradaven molt...El curiós és que a diferència de la majoria de la gent a mi encara m´agraden aquells discos.
Esparver, quina enveja! jo també vull aquests viníls...


He, he, he, aquests vinils me'ls ficare a la tomba.Very Happy Jo vaig descobrir la música en aquests vinils. Un dia a l'escola, fa 9 o 10 anys, un amic me va dir que em dixarie uns discos de son germà que eixiven unes estraletes i cantaven en basc i m'hi va portar exactament aquests mateixos 7 discos, que ara per fí son meus.
Quins balls mos vam fotre en los amics al saló de casa en la cançó del Torero dels Korroskada. cool
https://www.youtube.com/watch?v=4SCLTABquqo


Jo ja vaig arribar tard al rock radical basc, quan tenive edat d'anar a concerts, ja nomes ne quedaven la polla i poc mes, però son grups mítics que no pasen de moda.
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitimeDl Oct 30, 2006 6:10 pm

El mio german se va trovar el disco de Korroskada al portal de casa nuestra fa 18 ans.

El mejor siempre será el equipo local...claca
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Empty
MissatgeAssumpte: Re: Debate sobre la franja en Aragón tv   Debate sobre la franja en Aragón tv - Página 2 Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Debate sobre la franja en Aragón tv
Tornar a dalt 
Pàgina 2 de 2Anar a pàgina : Previ  1, 2
 Temas similares
-
» Sobre governs nacionalistes

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: