Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDv Set 08, 2006 3:35 pm

Novetat editorial la mar d'interessant. Ranciolí, ja'l tens? Me pots aconseguir una còpia barateta? Wink
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
http://www.ascuma.org/novetat.htm

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya
Pere Navarro Gómez
Col·lecció LO TRULL (11)

Aquest llibre, és, tal i com s'explicita en el seu títol, una petita mostra de la variació que la llengua catalana presenta a la comarca del Matarranya. Malgrat que no es tracte d'un treball exhaustiu, sí que presenta, però, les solucions lingüístiques de la totalitat de localitats situades en aquesta part meridional de la franja catalanòfona de l'Aragó. Aquest treball contè un total de 186 mapes on apareixen representades variants fonètiques, morfològiques i lèxiques dels parlars de la zona estudiada.

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Pere-gran
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Set 14, 2006 10:26 am

15 eurets de res... Vaig aprofitar les proves de só d'uns lufos a Ejulve per fotre-li una ullada a la paradeta de l'Ass Cultural del Matarranya i DEU MEUUUUUUUUUUU! Això és mèèèèl! He he he... estic esperant que me'l envion. I ja en tinc uns quants més d'encomanats per a regalar.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Set 14, 2006 11:13 am

Pos ja m'agarraré un.

Ans los portaven a la Herder, me passaré a vore si encara venen de l'ASCUMA.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Set 14, 2006 11:59 am

Se comente que el millor per a aconseguir-lo és demanar-lo per telèfon o per correu secretaria@ascuma.org. Si de cas, com m'imagino que hi deu haver despeses de transport, podem fer alguna convinació. Diumenge crec que podria tindre'l a les meues mans.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Set 14, 2006 1:05 pm

Jo vull un i si te'n sobren, aguarda-me'l.

Per cert, tins un missatge.
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 10:35 am

A vore quan l'agarro de la biblioteca de la facultat i li passo una maneta d'OCR i tal... escànner i estes coses.
lol!
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 12:05 pm

ebrenc escrigué:
A vore quan l'agarro de la biblioteca de la facultat i li passo una maneta d'OCR i tal... escànner i estes coses.
lol!
Mira de demanar-los-ho que igual vas més depressa ;-) secretaria@ascuma.org (i per a què el vols escanejat?)
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 12:45 pm

Digitalitzat hom sempre el ti més a mà, sobretot si li fas reconeixement automàtic de text i te'l guardes en PDF study. Me vull mirar bé els mapes i si algun val la pena més del compte potser el refaig i el penjo a la Viquipèdia. És un llibre que s'ha de tindre, sobretot si s'és "del terreno", i més jo que en teoria em dedico a la lingüística Laughing. Mira que fa dies que el vull agafar i no hi penso...

Ara que... si el vec i m'agrada força, segurament me l'acabo comprant. Wink
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 1:43 pm

ebrenc escrigué:
Digitalitzat hom sempre el ti més a mà, sobretot si li fas reconeixement automàtic de text i te'l guardes en PDF study. Me vull mirar bé els mapes i si algun val la pena més del compte potser el refaig i el penjo a la Viquipèdia. És un llibre que s'ha de tindre, sobretot si s'és "del terreno", i més jo que en teoria em dedico a la lingüística Laughing. Mira que fa dies que el vull agafar i no hi penso...

Ara que... si el vec i m'agrada força, segurament me l'acabo comprant. Wink
Demana-li els words a l'autor. O proposa-li que el penjon a la web ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 3:05 pm

A l'autor ja el patixo prou, que és profe meu. boig
Ah!, i per ell me toca fer l'estudi d'un poblet; concretament, de Villores, als Ports de Morella. Si algú hi coneix algú... que em diga algo!! bounce2
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 7:18 pm

T'envio un contacte al correu, a veure si pots escomençar a estirar del fil...
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 8:16 pm

Gràcies, company! Quan ho tiga mig preparat li escriuré, a vore què en trac. Emmm... eixe tio de la foto és un regidor del PAR del Torricó? Lo president del Timó? Laughing
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Oct 21, 2006 8:41 pm

Ja podrie ser, ja... fa temps que volem que es registro a Neopatria, però res... només mos llig...
Tornar a dalt Ir abajo
ebrenc

ebrenc


Nombre de missatges : 444
Registration date : 20/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDl Oct 23, 2006 11:07 am

riure molt
Tornar a dalt Ir abajo
SEDILES O FURO!!!




Nombre de missatges : 17
Registration date : 13/11/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDc Nov 15, 2006 12:33 am

ranciolí escrigué:
15 eurets de res... Vaig aprofitar les proves de só d'uns lufos a Ejulve per fotre-li una ullada a la paradeta de l'Ass Cultural del Matarranya i DEU MEUUUUUUUUUUU! Això és mèèèèl! He he he... estic esperant que me'l envion. I ja en tinc uns quants més d'encomanats per a regalar.


estuvistes en ejulve?????
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Nov 16, 2006 8:14 pm

;-)
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDj Nov 16, 2006 10:06 pm

Que sabes Ranciolí del vocabulari aquell de Val d'Algorfa?
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDv Nov 17, 2006 10:26 pm

Ui, que lluny està això... jo el vaig demanar al Justiciero d'Aragó i part de l'estranger i me'l va enviar en paper la mar de maho a casa. Ara no recordo si al final no te'l vaig enviar perquè em vas dir que ja el tenies o perquè vas dir que el demanaries. Tu ho recordes?

Tot bé? Alguna novedat?
Tornar a dalt Ir abajo
Joannòt d'Òstariz

Joannòt d'Òstariz


Nombre de missatges : 245
Localisation : Dejos de Cagira
Registration date : 14/10/2006

Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitimeDs Nov 18, 2006 12:27 am

Si l'editau pel Justicia ya el tiengo. Pero vam parlar d'altro, no?
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Empty
MissatgeAssumpte: Re: Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya   Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Aproximació geolingüística als parlars del Matarranya
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Matarranya = arquebisbat
» Carod al Matarranya
» Gentilicis del Matarranya
» SONS del MATARRANYA
» tancat el cartell de sons del matarranya

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Linguae-
Canviar a: