Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...

Ir abajo 
+2
El noi del sucre
Rondinaire
6 participantes
AutorMissatge
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 6:59 pm

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Imatges_4336

de l'e-noticies

Cita :
Veïns de Sabadell han denunciat que "la matinada del 30 d'octubre, cap a les dues de a matinada, al carrer Montserrat van produir-se diversos aldarulls provocats per un neonazi. En Pau, un veí que es trobava a un habitatge que havia estat apedregat diversos cops les últimes setmanes per part de grups d'ultradreta, va sortir al carrer en sentir soroll. Un cop fora va trobar-se davant de diversos agents de la policia nacional. Van dir-li que es retirés. En Pau va voler explicar la situació, però abans que pogués acabar li van demanar que s'identifiqués. Ell en va demanar els motius, no havia fet res i només tenia la intenció de col·laborar, però els cinc agents del Cos Nacional de Policia tampoc no el van deixar acabar, i de forma agressiva i sense cap motiu el van llençar a terra, on el van immobilitzar durant uns minuts mentre
l'apallissaven brutalment. Posteriorment el van lligar de mans i peus i el van llençar de mala manera dins el cotxe, del qual el van haver de treure i després
tornar-lo a posar ja que no podia respirar. Un cop dins el cotxe, diversos veïns van posar-se davant del vehicle, que sense cap tipus de mirament va arrencar, posant en perill la integritat física dels veïns".
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 7:03 pm

Entre polis i feixistes...Que collons passa al vallès?... Mad
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 7:13 pm

La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 7:15 pm

aragonum escrigué:
La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats.

Aquesta conclusió de socioleg de fireta la podria haver signat en Cat...Em temo que no és tan senzill.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 9:10 pm

Home, si l'eminent sociòleg del fòrum no diu res i vaig perdre lo títol de filòleg de fira, alguna cosa hauré de fer, no?

Tamién podria prenzipiar a charrar en aragonés ta que os maistros d'aragonés que mos leyen me corrichan as erradas. Qué te fa mas goyo, mozet?
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDt Oct 03, 2006 9:27 pm

aragonum escrigué:
Home, si l'eminent sociòleg del fòrum no diu res i vaig perdre lo títol de filòleg de fira, alguna cosa hauré de fer, no?

Home el títol "de fira" te´l donen amb el diari gratuï que reparteixen cada matí a la porta del metro...Es fàcil d´aconseguir...Smile

aragonum escrigué:

Tamién podria prenzipiar a charrar en aragonés ta que os maistros d'aragonés que mos leyen me corrichan as erradas. Qué te fa mas goyo, mozet?

El català ja el domines prou bé...prova amb l´aragonès.
Tornar a dalt Ir abajo
ilerget

ilerget


Nombre de missatges : 86
Registration date : 20/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDc Oct 04, 2006 7:12 pm

Collons tu! ja no me n'enrecordava que encar volaven cossos de policia de l'ocupació per Catalunya, perquè jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida. Per sort!


Amb aquests actes demostren el que són, forces d'ocupació. merda
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDc Oct 04, 2006 8:48 pm

ilerget escrigué:
jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida.

Collons, si que ets jovenet!! Shocked
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDc Oct 04, 2006 9:12 pm

ilerget escrigué:
Amb aquests actes demostren el que són, forces d'ocupació. merda
flower Mossos d'esquadra flower
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDc Oct 04, 2006 10:45 pm

El noi del sucre escrigué:
aragonum escrigué:
La inadaptació dels fills d'immigrants espanyols contra els jóvens adaptats.

Aquesta conclusió de socioleg de fireta la podria haver signat en Cat...Em temo que no és tan senzill.


Parlant de signar coses, avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 10:16 am

cat1714 escrigué:
avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país.

Podries penjar-lo a veure i el signo jo... Wink
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 10:24 am

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:
avui a l'e-noticies sortia un article d'un cap-de-puta de ciutadans, que podia haver signat qualsevol "pelut" anarquista espanyol dels que volten pel país.

Podries penjar-lo a veure i el signo jo... Wink

Au, té.

http://hemeroteca.e-noticies.com/edicio-1651/eleccions/nacionalisme-desquerres-9677.html

A més a més, aquest ciudad-ano té pinta de "pelut"
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 10:48 am

Gràcies...amb els primers paràgrafs n´he tingut prou, no el signo:

"La nació cultural és una fal·làcia"...Com a anarquista, si ho fos, hauria de saber que Bakunin defenia les nacions culturals contra els imperis estatals.

"és que un manobre català se sent més identificat amb un manobre andalús o alemany que amb un empresari català."....

Aquest argument és més vell que la picor i ja no cola, ells mateixos quan veuen la selecció espanyola, els toros o Eurovision, se senten més aprop dels empresaris del barri de Salamanca que dels obrers de la selecció contraria...també ho podriem dir del genere o de l´homosexualitat:
jo com a obrer homosexual m´hauria de sentir més aprop s´un obrer homofob que d´un burgès gay, no?...Au, ves!...

Aquest tiu és un hippi espanyolista.
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 11:15 am

El noi del sucre escrigué:
Gràcies...amb els primers paràgrafs n´he tingut prou, no el signo:

Ja m'ho pensava.

Però fins que no vaig arribar al final i vaig veure qui era, no pensava pas que fos de la colla del Boadella. ;-)
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 11:27 am

cat1714 escrigué:

Però fins que no vaig arribar al final i vaig veure qui era, no pensava pas que fos de la colla del Boadella. ;-)

Se´ls veu d´una hora lluny, s´amaguen darrera d´un cosmopolitisme de manual que ni se´l creuen ni practiquen...
Tornar a dalt Ir abajo
ilerget

ilerget


Nombre de missatges : 86
Registration date : 20/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 6:57 pm

aragonum escrigué:
ilerget escrigué:
jo casi casi des de que tinc memoria he vist sempre Mossos per les contrades de LLeida.

Collons, si que ets jovenet!! Shocked

encara no arrivo als 18, pero de poc.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDj Oct 05, 2006 8:17 pm

Q bonic... I pensar que el Cat o el Rondi podrien ser tons pares... aaaaai

lol!
Tornar a dalt Ir abajo
ilerget

ilerget


Nombre de missatges : 86
Registration date : 20/09/2006

Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitimeDv Oct 06, 2006 5:20 pm

aragonum escrigué:
Q bonic... I pensar que el Cat o el Rondi podrien ser tons pares... aaaaai

lol!

Dons aixo es bo que hi aixo gen de totes les edats
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Empty
MissatgeAssumpte: Re: Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...   Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ... Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
Un altre cas a sabadell de violència policial, i en van ...
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Un altre missatge amb 0 respostes
» Impunitat policial
» Grave agresion policial contra Plataforma Anti OTAN en Zarag

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: