Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 èxit de la convocatòria per la vivenda digna

Ir abajo 
3 participantes
AutorMissatge
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitimeDl Oct 02, 2006 7:04 pm

Jo estava per allà, algú més hi va anar?...

*************************************************************

Milers de persones s'han aplegat per reivindicar el dret a l'habitatge digne avui a Barcelona.
Des de Pça Catalunya ha sortit la manifestació que entre persones, camions, consignes,tambors, bicicletes, pancartes, gralles... i la voluntat de dir prou a l'especulació i demanar la real aplicació del dret a l'habitatge ha transcorregut diversos carrers del centre fins arribar a la Pça Sant Jaume.
Davant l'Ajuntament i la Generalitat hi ha aparegut, esporàdicament, el "PP Montilla", que s'ha mostrat sorprès per les demandes d'habitatge i ha promès, com de costum, millores respecte aquesta situació, entre elles subvencions farmacèutiques per l'abaratiment del prozac i els antiestamínics i així millorar la sensació de benestar de la societat catalana.
La convocatòria d'avui no acaba aquí i ara mateix s'inicien els passes audiovisuals a pça Catalunya i es prepara l'acampada per la vivenda digna d'aquesta nit.
Properament hi ha noves convocatòries anunciades com el dia 15 d'octubre, coincidint amb la cimera de ministres d'habitatge europeus, o el dia 11 de novembre coincidint amb el Meeting point de bancs, caixes, constructores immobiliàries i ajuntaments.

èxit de la convocatòria per la vivenda digna IMG_4745

èxit de la convocatòria per la vivenda digna IMG_4746
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: Re: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitimeDl Oct 02, 2006 7:33 pm

Jo només vaig veure el dessallotjament dels Mossos per la nit, a Pça Catalunya.
Tornar a dalt Ir abajo
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: Re: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitimeDl Oct 02, 2006 7:42 pm

ranciolí escrigué:
Jo només vaig veure el dessallotjament dels Mossos per la nit, a Pça Catalunya.

Jo vaig marxar a Laietana, més tard vaig veure molt moviment de cotxes dels mossos per la part del mercat de Sant Antoni i em vaig ensumar que passava alguna cosa.
Tornar a dalt Ir abajo
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: Re: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitimeDl Oct 02, 2006 7:47 pm

Jo estava traballant.
Tornar a dalt Ir abajo
ranciolí

ranciolí


Nombre de missatges : 854
Registration date : 06/09/2006

èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: Re: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitimeDl Oct 02, 2006 8:40 pm

aragonum escrigué:
Jo estava traballant.
Rondinaire, estauviat l'acudit, que ja el sabem Razz
Tornar a dalt Ir abajo
Contenido patrocinado





èxit de la convocatòria per la vivenda digna Empty
MissatgeAssumpte: Re: èxit de la convocatòria per la vivenda digna   èxit de la convocatòria per la vivenda digna Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
èxit de la convocatòria per la vivenda digna
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: