Neop@tria
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
Neop@tria

Foro de discusión ta todas as antiguas tierras d'a Corona d'Aragón. Fòrum de discussió per a totes les terres de l'antiga Corona d'Aragó. Fòrum de debat per totas las terras de l'antiga Corona d'Aragon.
 
ÍndexÍndex  GALERIAGALERIA  CercarCercar  Últimas imágenesÚltimas imágenes  Registrar-seRegistrar-se  Iniciar Sessió  

 

 El president basc amb una estelada

Ir abajo 
5 participantes
AutorMissatge
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 12:19 pm

El president basc amb una estelada Dscn3275largemf5jb4

Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 12:27 pm

cat1714 escrigué:

Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit

Aquests no son els que al seu fòrum critiquen a l´EIR per la seva basquitis?...
Tornar a dalt Ir abajo
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 12:29 pm

Mmmmmmm... a mi em sembla que hi ha molt de photoshop a la foto... l'ibarretxe sembla no tenir coll, du sabates esportives, un forro polar molt cutre i, sembla, una samarreta del segon equipament de l'athletic de bilbao.... abanda de què el feia més alt .. no sé, no sé
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 12:31 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:

Acompanyat de la delegació d'UNC amb el peix gros del partit

Aquests no son els que al seu fòrum critiquen a l´EIR per la seva basquitis?...

La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta.

Bé, ara els d'UNC s'obren al món. Fa ben poc van anar convidats a l'aplec del Sinn Féin.


Editat per darrera vegada per el Dc Set 27, 2006 12:39 pm, editat 1 cop en total
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 12:31 pm

Rondinaire escrigué:
Mmmmmmm... a mi em sembla que hi ha molt de photoshop a la foto... l'ibarretxe sembla no tenir coll, du sabates esportives, un forro polar molt cutre i, sembla, una samarreta del segon equipament de l'athletic de bilbao.... abanda de què el feia més alt .. no sé, no sé

Ara que anomenes el Photoshop, trobo que a la senyera s'hi veu una ombra estranya. Potser és un poltergeist.

El president basc amb una estelada Dscn3283largesz2zo2
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
El noi del sucre

El noi del sucre


Nombre de missatges : 778
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 1:21 pm

cat1714 escrigué:

La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta.

mmmmmm... jo crec que és emmirallar-se massa en una altra nació i la seva lluita, sense distingir entre dretes o esquerres.
Que consti que també soc crític amb la basquitis i la borrokitis...
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 1:38 pm

El noi del sucre escrigué:
cat1714 escrigué:

La basquitis es refereix a l'admiració per l'esquerra patriota basca, no pas a la dreta.

mmmmmm... jo crec que és emmirallar-se massa en una altra nació i la seva lluita, sense distingir entre dretes o esquerres.
Que consti que també soc crític amb la basquitis i la borrokitis...

Crec que no va per aquí, aprofiten l'avinentesa per sortir a la foto i fer-se visibles arreu.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 1:54 pm

Jo crec (bé, estic segur) de que cap de les fotos està retocada amb fototxop. La samarreta que porta Ibarretxe és el segón equipament de la selecció basca.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 2:21 pm

Collons, quin presi més "campetxano" que teniu geek

El que jo deia, la segona samarreta de l'athlètic Razz
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 2:32 pm

Rondinaire escrigué:
Collons, quin presi més "campetxano" que teniu geek

El que jo deia, la segona samarreta de l'athlètic Razz

L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
aragonum

aragonum


Nombre de missatges : 444
Localisation : Comitum Barcinonensium
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 2:43 pm

Entre la rojor de les galtes, les jaques deportives i lo verd de la gespa, pareix que sigue una "producció anglesota". xD
Tornar a dalt Ir abajo
Xabip

Xabip


Nombre de missatges : 193
Localisation : Basque Far West
Registration date : 06/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 2:47 pm

cat1714 escrigué:
Rondinaire escrigué:
Collons, quin presi més "campetxano" que teniu geek

El que jo deia, la segona samarreta de l'athlètic Razz

L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.

Anem de cul. Ja veurem que passa al camp nou el dia 8; de moment l'Athletic juga amb el Barça aquest dissabte i ens poden fotre un sac no, dos o tres.

I allò del presi "campetxano" Laughing doncs si, en el tracte personal és una persona senzilla i propera, no és precisament el meu referent polític però és bona persona, això és cert.

Sembla que feia fred al alderdi, jiji.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.blogari.net/toponimia
Rondinaire




Nombre de missatges : 731
Registration date : 06/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 4:52 pm

cat1714 escrigué:
L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.

Mr simpàtic, quines ganes de tocar els collons, que potser et vam recordar el partit de la supercopa d'europa contra el sevilla?
Tornar a dalt Ir abajo
cat1714

cat1714


Nombre de missatges : 989
Registration date : 05/09/2006

El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitimeDc Set 27, 2006 8:24 pm

Rondinaire escrigué:
cat1714 escrigué:
L'Athlètic, i sobretot la Real, enguany estan ben fotuts. Em sembla que la selecció catalana els fotrà un sac de gols als bascos.

Mr simpàtic, quines ganes de tocar els collons, que potser et vam recordar el partit de la supercopa d'europa contra el sevilla?

I per què surts amb una competició menor que la Real no jugarà mai?

Em dol més la derrota amb l'Español.
Tornar a dalt Ir abajo
http://www.racocatala.cat/cat1714/
Contenido patrocinado





El president basc amb una estelada Empty
MissatgeAssumpte: Re: El president basc amb una estelada   El president basc amb una estelada Icon_minitime

Tornar a dalt Ir abajo
 
El president basc amb una estelada
Tornar a dalt 
Pàgina 1 de 1
 Temas similares
-
» Basc?
» 100 anys de l'estelada
» Osca: A judici per ensenyar una estelada
» Montilla president

Permisos d'aquest fòrum:No pots respondre a temes en aquest fòrum
Neop@tria :: Neop@tria-
Canviar a: